۲ آذر ۱۴۰۱، ۹:۵۴

تفاهم نامه بین صندوق ملی محیط زیست و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر

تفاهم نامه بین صندوق ملی محیط زیست و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر

تفاهم نامه همکاری مشترک بین صندوق ملی محیط زیست و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر با هدف توسعه طرح‌های سازگار با محیط زیست منعقد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تفاهم نامه همکاری بین سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق با صندوق ملی محیط زیست منعقد شد.

حمایت از طرح‌های احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر و توسعه پروژه‌های بهره وری انرژی مبتنی بر بازار بهینه سازی انرژی و محیط زیست همچنین توسعه طرح‌های سازگار با محیط زیست، کاهش آلایندگی و صرفه جویی سوخت‌های فسیلی از اهداف دیگر این تفاهم نامه است.

تسریع و تسهیل در بررسی درخواست‌های دریافت تسهیلات در حوزه تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق در صندوق ملی محیط زیست همچنین حمایت مالی با هدف توسعه بازار بهینه سازی انرژی و محیط زیست در بخش خصوصی و اعلام انواع روش‌های حمایت مالی از دیگر اقدامات صندوق ملی محیط زیست است.

قرار است در راستای تسهیل و تسریع فرآیند اجرای مفاد این تفاهم نامه کارگروهی متشکل از دو نفر از نمایندگان مطلع و تام الاختیار طرفین و یک صاحب نظر دانشگاهی مورد قبول طرفین تشکیل شود.

همچنین تعیین اولویت‌های حمایت‌های مالی با لحاظ معیارها و شاخص‌های مورد نظر طرفین و توسعه همکاری‌های تأمین مالی با تاکید بر جذب سرمایه گذاری منابع مالی خارجی از دیگر برنامه‌های کارگروه مشترک است.

کد خبر 5638278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha