۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۳

معاون استاندار سمنان:

۲۲۷ مهدی‌شهری واریز وجه مسکن ملی را انجام داده‌اند

۲۲۷ مهدی‌شهری واریز وجه مسکن ملی را انجام داده‌اند

مهدی‌شهر- معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه دو هزار و ۳۵۱ مهدی‌شهری برای مسکن ملی تقاضا دادند، گفت: تنها ۲۲۷ نفر از این بین واریز وجه داشته و ۷۰ واحد مسکونی نیز تحویل شده است.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت مسکن ملی مهدی شهر که مورد مطالبه مردم این شهرستان قرار دارد، توضیح داد: در مهدی شهر دو هزار و ۳۵۱ نفر واجد شرایط مسکن ملی وجود دارد که تنها ۶۶۰ نفر از آنها تشکیل پرونده داده و ۲۲۷ نفر در این شهرستان واریز وجه ۴۰ میلیون تومانی اولیه را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه واگذاری زمین‌ها برای ساخت منوط به پرداخت وجه اولیه است، افزود: در شهر شهمیرزاد ۶۳ نفر واجد شرایط، نسبت به واریز وجه اقدام کردند که واحد مسکونی برای آنها تحویل داده می‌شود.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ۷۰ واحد مسکونی در قالب ۳۵ قطعه دو واحدی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان تحویل متقاضیان شد، بیان کرد: در شهمیرزاد حتی هفت واحد بیشتر از کسانی که متقاضی بودند، مسکن ساخته شده است

حمیدی با بیان اینکه در شهمیرزاد مجموعاً ۱۶۰ واحد پیش بینی شده که ۷۰ واحد آن ساخته شده است، گفت: زمین در این شهر به صورت دو طبقه به مردم تحویل داده می‌شود تا بتوانند هر طور که می‌خواهند بسازند.

وی افزود: این آمادگی وجود دارد که در صورت افزایش متقاضی، مجدداً زمین تأمین و برای مسکن ملی شهمیرزاد و مهدی‌شهر تحویل متقاضیان شود.

کد خبر 5639056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha