۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۷

پنجره مهر؛

راه‌آهن اردبیل مصداق ناکارآمدی دولت‌ها

راه‌آهن اردبیل مصداق ناکارآمدی دولت‌ها

اردبیل-خط ریلی اردبیل جزو آن دسته از پروژه‌هایی است که به دلیل عدم توجه دولت‌های مختلف به این پروژه و رهاشدگی‌های مکرر که چندین سال به طول انجامید، حالا هم موعد افتتاح آن نامعلوم است.

به گزارش خبرنگار مهر، بازدید نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از روند اجرا و عملیات پروژه راه‌آهن اردبیل- میانه بهانه‌ای بود تا این ابر پروژه فراموش شده از سوی دولت بار دیگر تیتر اخبار محلی شود تا شاید این بار برخی بهانه‌جویی‌ها جای خود را به عمل و افعال داده و امید دوباره در میان مردم اردبیل جان بگیرد.

پروژه راه‌آهن اردبیل-میانه در سال ۱۳۸۳ کلنگ‌زنی شد که در آن سال وعده افتتاح تا ۵ سال آینده به مردم اردبیل داده شد، لیکن با گذشت ۲ دهه از وعده افتتاح هنوز این پروژه بزرگ ریلی در اردبیل به سرانجام نرسیده است.

کد خبر 5639353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      0 0
      بنابر قول داده شده مسئولان قراربود حداکثر تا پایان آبان ماه زیرسازی تموم بشه که ازقرارمعلوم بازم وعده‌های تکراری تمدید شد
    • نهاوندي IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      0 0
      خبرگزاري مهر عزيز كه اين پروژه را نشانه ناكارآمدي معرفي كردي . حرفت درست ولي از اين ناكارآمدتر راه آهن ميانه به تبريز كه 4 سال قبل از ميانه اردبيل شروع شده و معلوم نيست چهار سال بعد از ميانه اردبيل تمام شود و اهميت آن هم بيشتره چون ترانزيتي است و به خاطر اهميت دوخطه طراحي و اجرا مي شود.
    • داريوش IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      0 0
      وقتي پول كافي نيست و دهها پروژه شروع مي شود يعني بي انضباطي مالي و معطل شدن پروژه ها. حالا هم كه دهها طرح نيمه كاره داريم و همين يكي هم تمام نشده ،‌اهالي اردبيل مي خواهند راه آهن پارس آباد اردبيل را كلنگ بزنند كه هزينه بسيار سنگين دارد.
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      0 0
      مثل راه آهن پرسرعت تهران قم – اصفهان كه تابحال چند هزار ميليارد تومان خرج شده و هنوز كمتر از ده درصد پيشرفت كلي دارد و هنوز برنامه مشخص اتمام ندارد.