۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۱۳

امام جمعه بجنورد:

امروز خباثت دشمنان ایران بر کسی پوشیده نیست

امروز خباثت دشمنان ایران بر کسی پوشیده نیست

بجنورد- امام جمعه بجنورد با اشاره به ایجاد جنگ ترکیبی علیه ملت ایران طی روزهای اخیر، گفت: امروز خباثت دشمنان ایران دیگر بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: دشمن در جریان ناآرامی‌های اخیر از جنگ ترکیبی استفاده کرده است و در این حوادث از ظرفیت تمامی رسانه‌های معاند استفاده شد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: این رسانه‌ها از همه ظرفیت‌های خود استفاده و چنان فضای مجازی و افکار جامعه را متشنج کردند که برخی سوار بر موج شکست جمهوری اسلامی شدند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: دشمن بعد از عملیات روانی با توطئه تحریم، قطعنامه و بیانیه‌هایی صادر و مسائل حقوق بشری کشور را بهانه کرد.

وی عنوان کرد: دشمن همچنین با تبلیغات و تهدید کسبه موجب رواج اعتصاب شد و سپس فضاهای فرهنگی، اعتقادات و مقدسات این مردم را نشانه گرفت و به دین، قرآن و روحانیت اهانت کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: دشمن در گام‌های بعدی اغتشاشات دست به تفرقه افکنی بین اقوام کرد، فارس، ترک و بلوچ کرد و مذهب شیعه و سنی را در مقابل یکدیگر قرار داده است.

وی در ادامه به ترور نیروی‌های انتظامی، امنیتی و بسیجیان در جریان ناآرامی‌های اخیر اشاره کرد و گفت: افرادی در این حوادث به دنبال تخریب اموال عمومی بودند.

امام جمعه بجنورد عنوان کرد: اکنون خباثت دشمن بر همه ما آشکار شده است چرا که به خانه‌های مردم حمله می‌کردند و در سطح شهرها رعب و وحشت ایجاد می‌کنند.

وی در ادامه به آگاهی و متدین بودن مردم اشاره کرد و گفت: این مردم در عرصه‌های مختلف همچون هشت سال دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند و با تمام قوا در برابر دشمن ایستادگی می‌کند.

کد خبر 5639838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha