۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۹

کارآفرین های برتر فارس معرفی شدند

کارآفرین های برتر فارس معرفی شدند

شیراز - برگزیده های چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان فارس معرفی شدند که ۲ نفر از این کارآفرینان به مرحله ملی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس سه شنبه شب در حاشیه آئین تقدیر از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان فارس در جمع خبرنگاران، گفت: هر ساله جشنواره کارآفرینان برتر در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

وحید خداپرست افزود: ۸۰۰ نفر از کارآفرینان استان فارس امسال برای رقابت در چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: شش نفر از کارآفرینان فارس در این دوره جشنواره به عنوان برتر برگزیده شدند که ۲ نفر از آنها نیز به رقابت در سطح ملی راه یافته‌اند.

خداپرست اضافه کرد: در آئینی با حضور استاندار و تعدادی از مدیران ارشد این استان از شش کارآفرین برگزیده این استان تجلیل شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس با اشاره به شاخص‌های انتخاب برترین‌های این جشنواره گفت: میزان اشتغالزایی، رشد اقتصادی و ارزش افزوده ایجاد شده از جمله شاخص‌های انتخاب کارآفرین برتر است.

کد خبر 5643715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امراله مهماندوست IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      0 0
      باید تمام مزدوران کشورهای دشمن کشور ایران (کشور آمریکا در رأس کشورهای دشمن کشور ایران) را در داخل کشور ایران و خارج از کشور ایران به درک واصل کنیم