۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۹

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تاکید کرد؛

پیش بینی بارش‌های نسبتاً خوب در ماه جاری

پیش بینی بارش‌های نسبتاً خوب در ماه جاری

قزوین- مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با بیان اینکه برای ماه جاری و ماه‌های آینده بارش‌های نسبتاً خوبی پیش بینی شده است، گفت: مدیران برای مقابله با بحران برنامه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علیمی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما اظهار کرد: با توجه به بارش برف در دو روز گذشته لازم است تا برای مواجهه با تبعات احتمالی ناشی از برف و کولاک آماده باشیم.

وی با بیان اینکه باید اقدامات پیشگیرانه از سوی اعضا ستاد مدیریت بحران و فرمانداران اجرایی شود، افزود: پیش بینی، پیشگیری، آمادگی و مداخله صحیح و به موقع از اصول مدیریت بحران است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین ادامه داد: مدیران دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران و فرمانداران باید برنامه ریزی لازم را برای پیشگیری و رفع به موقع مشکلات داشته باشند.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش هواشناسی در ماه جاری و ماه‌های آینده شاهد بارش‌های نسبتاً خوبی خواهیم بود ادامه داد: با توجه به این بارش‌ها باید آمادگی لازم را کسب کرده و برنامه ریزی لازم برای اجرای اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم.

علیمی اولویت مدیریت بحران را حفظ جان شهروندان دانسته و تاکید کرد: فرمانداران به عنوان مسئولین ستاد مدیریت بحران شهرستانی مسئولیت مهمی در این زمینه دارند.

وی در پایان یادآور شد: فرمانداران باید ضمن پایش به موقع مخاطرات و مناطق آسیب پذیر، هماهنگی‌های متناظر مدیریت بحران را در شهرستان‌ها اجرا نموده و تدابیر لازم را در زمینه اقدامات پیشگیرانه قبل از وقوع هر حادثه اتخاذ کنند.

کد خبر 5647781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha