۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۵

مدیرکل انتقال خون گلستان خبرداد؛

پویش اهدای خون «نذر فاطمی» در گلستان

پویش اهدای خون «نذر فاطمی» در گلستان

گرگان- مدیرکل انتقال خون گلستان گفت: همزمان با آغاز ایام فاطمیه پویش اهدای خون با نام «نذر فاطمی» در گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدی بعدازظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: همزمان با آغاز ایام فاطمیه پویش اهدای خون با نام «نذر فاطمی» در گلستان برگزار می شود.

مدیرکل انتقال خون گلستان با اشاره به نیاز همیشکی بیماران و افراد سانحه دیده به خون، از شهروندانی که شرایط اهدای خون دارند درخواست کرد که در این پویش شرکت کنند.

وی بیان کرد: مرکز اهدای خون در گرگان خیابان ۵ آذر، از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ دایر بوده و مرکز اهدای خون در گنبدکاووس واقع در خیابان ۱۷ شهریورشرقی جنب بخشداری هم از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ و مرکز اهدای خون در علی آبادکتول هم از ساعت ۹ تا ۱۳:۱۵ آماده خونگیری از هم استانی ها هستند.

محمدی اضافه کرد: همچنین مرکز اهدای خون در بندرگز خیابان اسدی عرب بعد از فرمانداری دوشنبه هر هفته از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ دایر است.

مدیرکل انتقال خون گلستان گفت: کانکس خونگیری در کردکوی جنب مسجد جامع سه شنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و کانکس خونگیری آق قلا داخل پارک کودک روبروی پل جدید هم روزهای یکشنبه و سه شنبه ۹ تا ۱۳ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲:۱۵ فعال است.

کد خبر 5650112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha