۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۶

فرمانده انتظامی استان قم خبر داد؛

کشف ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قم

کشف ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قم

قم- فرمانده انتظامی استان قم از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در محور سلفچگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: مأموران پاسگاه پلیس راه سلفچگان در اجرای طرح کنترل تانکرهای سوخت رسان در محور سلفچگان – اراک، یک دستگاه تریلر را به ظن حمل قاچاق سوخت متوقف کردند.

وی افزود: راننده در مواجهه با مأموران اظهار داشته که حامل بار روغن پایه می‌باشد اما در بررسی انجام گرفته مشخص شد، اظهارات وی خلاف واقع بوده و تانکر دارای محموله مشکوک به سوخت خارج از شبکه است، بنابراین با هماهنگی‌های قضائی خودرو به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل و با دعوت از نمایندگان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و اداره استاندارد از محموله نمونه‌برداری و پس از آزمایشات، قاچاق سوخت محرز و نوع آن گازوئیل اعلام شد.

سردار میرفیضی ادامه داد: در ادامه خودرو با دستور قضائی به انبار شرکت نفت استان قم گسیل و پس از تخلیه مقدار آن را ۲۵ هزار لیتر بیان کردند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در نهایت پرونده به همراه متهم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال و برای راننده قرار قانونی مناسب صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب کلانتری ۱۷ شهید بهشتی اعلام کنند.

کد خبر 5650255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرید IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      0 0
      با سلام در هرمزگان ودر سواحل خلیج واسکلها روزانه هزاران لیتر گازوئیل قاچاق میشه..این گازوئیلها متعلق به سهمیه شناورها..وتریلیها..واتوبوس ومینی ..وتعاونیهاوپروژها..وباتاسف بوسیله رشوه طی سالهای متمادی ادامه دارد..در این منطقه اختلاف طبقاتی شدیدی بوجود آمده