۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۱۵

آیت الله اعرافی:

جهادکشاورزی برای مدیریت منابع آب زیرزمینی برنامه ریزی کند

جهادکشاورزی برای مدیریت منابع آب زیرزمینی برنامه ریزی کند

قم- مدیر حوزه های علمیه بر لزوم برنامه ریزی جهت مدیریت منابع آب زیرزمینی توسط جهاد کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی عصر شنبه در دیدار رئیس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان قم اظهار داشت: فعالیت‌های جهاد کشاورزی برای کشور بسیار مهم و ارزشمند است، چرا که غذا از جمله مواردی است که موجب سلامت و رشد اجتماعی می‌شود و بخش عمده‌ای از تأمین مواد غذایی بر عهده جهاد کشاورزی قرار دارد.

وی افزود: راهبری غذای سالم، ایجاد امنیت غذایی، موضوع حلیت و طهارت مواد غذایی از جمله مواردی است که جهاد کشاورزی در آن مسئولیت دارد.

امام جمعه قم بیان داشت: در شهر مقدس قم افرادی از شهرهای مختلف ایران و همچنین بسیاری از کشورهای جهان حضور دارند و تأمین غذا در این استان در ابعاد فراملی بازخورد خواهد داشت.

آیت الله اعرافی عنوان داشت: مأموریت و کار کشاورزان و دامداران بسیار مهم است و مسئولین باید برای حل مشکلات آنان که سختی‌ها و مشقت‌های فراوانی برای تأمین مواد غذایی متحمل می‌شوند انجام دهند.

مدیر حوزه‌های علمیه ابراز داشت: مدیریت منابع آب از جمله موضوعات مهمی است که می‌بایست در جهاد کشاورزی به آن توجه و برای آن برنامه ریزی داشت، چرا که امروز شاهد کاهش منابع آب زیرزمینی هستیم و ضرورت دارد تا در این زمینه مدیریت لازم صورت گیرد.

کد خبر 5651593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha