۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۹:۵۴

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور:

بیانیه گام دوم انقلاب باید برای راهیان نور تبیین شود

بیانیه گام دوم انقلاب باید برای راهیان نور تبیین شود

اهواز - دبیر ستاد مرکزی راهیان نور از لزوم تبیین گام دوم انقلاب در میان راهیان نور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی امیریان شامگاه شنبه در سفر به خوزستان در جمع معاونان ستاد مرکزی راهیان نور و مدیر کل حفظ آثار و سارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اظهار کرد: قصد داریم تمام ارکان موجود راهیان نور مثل قرارگاه‌ها و شبکه‌ها، یادمان‌های دفاع مقدس، خادمین، راویان و تولیدات مکتوب و رسانه‌ای را که کنار یکدیگر قرار دارند، پیوست فرهنگی و غنای محتوایی داده تا با ارتقای کمی و کیفی این مهم بتوانیم در سبد فرهنگی کشور تأثیر داشته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت و نقش ویژه راهیان نور در جهاد تبیین، گفت: باید تلاش کنیم تا ظرفیت موجود در ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور کارشناسان راهیان‌نور، ارتقا پیدا کند تا بتوانیم با ارتباط مستقیم و مستمر، تعامل بیشتری برای اجرای عملیات راهیان‌نور داشته باشیم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان‌نور کشور با اشاره به ویژگی‌ها و شرایط منحصر به فرد استان خوزستان در حوزه خادمین و اعزام زائران برای میزبانی در ایام اوج و غیر اوج راهیان‌نور، افزود: در دوره‌های گذشته فعالیت‌های خوبی در قسمت‌های سخت‌افزاری و زیرساخت راهیان‌نور انجام شده است. قصد داریم تمام ارکان موجود مثل قرارگاه‌ها و شبکه‌ها، یادمان‌های دفاع مقدس، خادمان، راویان و تولیدات مکتوب و رسانه‌ای را که کنار یکدیگر قرار دارند، پیوست فرهنگی و غنای محتوایی داده تا با ارتقای کمی و کیفی این مهم بتوانیم در سبد فرهنگی کشور تأثیر داشته باشیم.

وی گفت: پیوند عمیق و رابطه معنادار راهیان نور باید با انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، دوران دفاع مقدس، محور مقاومت و هویت ملی و اسلامی ما برای نسل امروز تبیین شود.

وی افزود: طی بازدیدی که از مناطق عملیاتی جنوب و یادمان‌های دفاع مقدس استان خوزستان داشتیم، همه موارد و مشکلات موجود را بررسی کردیم تا بتوانیم در بخش‌های مختلف نسبت به رفع حداقلی موانع سخت افزاری و نرم افزاری اقدامات لازم را به عمل آوریم.

در پایان این دیدار مقرر شد که جلسات راهبردی و نشست‌های هم اندیشی مشترکی در فصل‌های مختلف با ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌های میزبان از جمله خوزستان برگزار شود.

کد خبر 5651885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha