۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰

رئیس پلیس راه فراجا:

۷هزار نفر ساعت نیروی پلیس آماده‌باش طرح زمستانه هستند

۷هزار نفر ساعت نیروی پلیس آماده‌باش طرح زمستانه هستند

سمنان- رئیس پلیس راه فراجا بابیان اینکه هفت هزار نفر نفر ساعت نیروی پلیس آماده‌باش طرح زمستانه هستند، گفت: این طرح از ۲۳ آذر آغاز و تا ۲۰ اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن مؤمنی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از محور شهمیرزاد در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه طرح زمستانه پلیس از ۲۳ آذرماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد، ابراز داشت: طبق برآورد شرایط جوی و آب و هوایی طرح تا پایان ۲۰ اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز نیروهای پلیس در گردنه‌های برف گیر به ارائه خدمات لازم مشغول هستند و منتظر سررسید تاریخ مقرر نیستند، افزود: نیروهای پلیس به صورت ۲۴ ساعت خدمت رسانی لازم را به مردم کشور خواهند داشت.

رئیس پلیس راه فراجا بابیان اینکه ۱۱۱ گردنه برف گیر در کشور وجود دارد، ابراز داشت: نیروهای پلیس در این گردنه‌ها حضور خواهند داشت و در صورت وجود کولاک و دید ناکافی و شرایط جوی خطرناک ضمن ارائه خدمات لازم با نیروهای امدادی همکاری می‌کنند.

مؤمنی ضمن بیان اینکه هفت هزار نفر نفر ساعت نیروی پلیس آماده‌باش طرح زمستانه هستند، تصریح کرد: اگرچه نیروها به صورت شبانه روز حضور دارند اما توصیه همیشگی ما به هموطنان اجتناب از حضور در محورهای کوهستانی هنگام شرایط جوی ناپایدار و همکاری با پلیس است.

وی با بیان اینکه در صورت مسدود شدن محورها از رانندگان درخواست می‌شود تا به توصیه‌های پلیس گوش دهند، افزود: گاهاً اصرار مردم برای عبور از جاده مسدود حوادث تلخی را برای آنها رقم زده است و همچنین همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی هنگام سفر در این سفرها می‌تواند باعث امنیت مسافران شود.

کد خبر 5652153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha