الفیاض: فرماندهان پیروزی، اصلی‎ترین عامل شکست داعش در عراق بودند

الفیاض: فرماندهان پیروزی، اصلی‎ترین عامل شکست داعش در عراق بودند

فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی عراق به مناسبت پنجمین سالگرد شکست داعش (یوم النصر) سخنرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی عراق امروز یکشنبه در اظهاراتی به مناسبت پنجمین سالگرد شکست داعش (یوم النصر) ، تاکید کرد: پیروزی عراق بر تروریسم، مایه فخر و مباهات نسل های آینده این کشور خواهد بود.

وی افزود: پیروزی بر تروریسم با تلاش و مجاهدت شهدا بدست آمد که شهدای پیروزی (سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و فرمانده شهید ابومهدی المهندس) در صدر آنها قرار دارند. عراق با خون های شهدا آزاد شد و همین عامل هر گونه تفرقه میان عراقی ها را از بین برد.

وی تاکید کرد: همه ما در دفاع از عراق شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس هستیم و همانند آنان وارد میادین نبرد خواهیم شد.

الفیاض ضمن مخالفت با هرگونه سیطره بیگانگان بر عراق، تاکید کرد: حشد شعبی در روزهای سختی بنیان نهاده شد و توانست به الگویی ملی برای همه عراقی ها تبدیل شود. البته در پیروزی بر داعش همه اقشار ملت عراق نقش آفرینی کردند و این دستاورد بزرگ در شرایط که دشمنان ما در خفا به دنبال امیال شوم خود هستند، باید حفظ شود.

رئیس سازمان حشد شعبی با تاکید بر اینکه پیروزی بر تروریسم عامل مهمی در ایجاد وحدت در عراق بود، افزود: علیه این پیروزی توطئه های فراوانی انجام می شود تا از رهاورد آن آرامش و ثبات امنیتی، سیاسی و اجتماعی در عراق بر هم زده شود.

وی تصریح کرد: حشد شعبی یک سازمان امنیتی با بهره مندی از آگاهی سیاسی است و این نقطه تمایز این سازمان محسوب می شود. هوشیاری سلاحی است که حشد شعبی با استفاده از آن با دشمنانش و دشمنان عراق وارد مواجهه و رویارویی می شود.

فالح الفیاض با تاکید بر لزوم فرصت دادن به دولت جدید عراق برای اجرای پروژه های اصلاح و توسعه اجتماعی، افزود: حشد شعبی و نیروهای امنیتی عراق توانایی حفظ امنیت را دارند اما مساله پرمخاطره تر، حفظ امنیت اجتماعی است.

کد خبر 5652376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha