۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۳

رئیس پلیس راهور مازندران:

طرح زمستانی پلیس در راه های مازندران اجرایی می شود

طرح زمستانی پلیس در راه های مازندران اجرایی می شود

ساری- رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس راهور از ۲۳ آذرماه شروع می شود، گفت: این طرح به صورت شبانه روزی در محورهای استان اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نصرالله بیگلری با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس راهور از ۲۳ آذرماه در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: تیم‌های گشت به طور شبانه روزی در محورهای هراز، سوادکوه و کندوان و همچنین محدوده شهری مثل پل سفید، مرزن آباد چالوس و محدوده کیاسر مستقر هستند.

وی افزود: حدود هزار امدادرسان اعم از اورژانس، هلال احمر، راهور و پلیس راه در این طرح حضور شبانه روزی خواهند داشت.

سرهنگ بیگلری گفت: حدود ۱۰۰ دستگاه خودرو نیز به طور شبانه روزی در این مسیرها و گردنه‌های برفگیر مستقر هستند و به رانندگان خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی استان را دارند لازم است نسبت به کنترل فنی وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

بیگلری ادامه داد: نیروهای پلیس، آتش نشانی فوریت‌های پزشکی، امداد خودرو، راهداری و دیگر دستگاه‌های خدمات رسانی تلاش می‌کنند در طول فصل زمستان شرایط خوبی را در جاده‌ها فراهم کنند تا مسافران سفری ایمن را داشته باشند.

رئیس پلیس راهور مازندران در پایان ابراز امیدواری کرد که با مشارکت تمام دستگاه‌ها در طرح زمستانی امسال شاهد کاهش موارد تصادف و همچنین جان باخته و مصدومان ناشی از تصادفات در مقایسه با سال‌های قبل باشیم.

کد خبر 5653246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha