۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۸

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان خبر داد؛

اشتغالزایی برای ۱۰ بانوی کولبر مریوانی

اشتغالزایی برای ۱۰ بانوی کولبر مریوانی

مریوان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: افتتاح کارگاه خیاطی ویژه زنان سرپرست خانوار در مریوان زمینه اشتغال ۱۰ نفر از بانوانی که پیش از این به کولبری می‌ پرداختند را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد کاروند روز دوشنبه در مراسم افتتاح کارگاه خیاطی ویژه زنان سرپرست خانوار شهرستان مریوان اظهار کرد: حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمندان جامعه از جمله اموری است که مردم خیرخواه ایران در قالب موقوفات خود همواره به آن توجه داشته‌اند.

وی افزود: از محل موقوفات خیرات و مبرات استان تاکنون زمینه اشتغال برای ده‌ها بانوی سرپرست خانوار استان کردستان فراهم شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اعلام کرد: تاکنون ۱۴ کارگاه خیاطی دیگر برای زنان سرپرست خانوار در سطح استان راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام کاروند افزود: امروز با حضور فرماندار مریوان سومین کارگاه خیاطی در این شهرستان مریوان راه‌اندازی شد.

وی به هزینه صرف شده برای راه‌اندازی این کارگاه خیاطی برای زنان سرپرست خانوار از محل موقوفات خیرات و مبرات استان اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۳۰ میلیون تومان برای این کارگاه هزینه شده است و برای ۱۰ زن سرپرست خانوار اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار داشت: این کارگاه برای زنان سرپرست خانواری است که قبل از این به کار کولبری مشغول بودند.

وی افزود: این کارگاه موجب شده تا این بانوان کردستانی در کنار یک منبع درآمد ثابت، بیشتر در جمع خانواده خود باشند.

کد خبر 5653255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha