۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی آذربایجان شرقی خبرداد؛

دستگیری سه حفار غیرمجاز در شهرستان سراب

دستگیری سه حفار غیرمجاز در شهرستان سراب

سراب- فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از دستگیری سه حفار غیرمجاز در شهرستان سراب خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کاظم داداشی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: به دنبال گزارش واصله مردمی از روستای میر کوه علی میرزا از توابع شهرستان سراب مبنی انجام تردد و حفاری غیرمجاز در اراضی این روستا، اقدامات لازم در دستور کار نیروهای انتظامی و یگان حفاظت شهرستان قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: طی این عملیات محلی به نام تنبک داشی مورد بررسی قرار گرفت و سه نفر به عنوان حفاران غیر مجاز، دستگیر و به همراه ابزارآلات حفاری غیرمجاز به مراجع قانونی ارجاع داده شدند.

داداشی خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا کشف آثار در حوزه میراث‌فرهنگی، مراتب را با تماس شماره ۰۹۶۶۲، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اطلاع دهند.

کد خبر 5658382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • US ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      0 0
      به نظر من اینها دزدا را ول کرده اند دنبال تخم مرغ دزد می گردند برن کار نماینده ها را بررسی کنن وزرا را بررسی کنن کوهکن ها را بررسی کنن دله دزد هر چی هم بدزدد آخرش دله دزده شاه دزد را بگیرین