۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۹:۰۳

فرمانده مرزبانی هرمزگان:

۴۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های هرمزگان کشف شد

۴۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های هرمزگان کشف شد

بندرعباس - فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف ۴۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار بهادر اسماعیلی گفت: مرزبانان استان هرمزگان در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، حین گشت زنی در محور ساحلی میناب و بندرعباس به دو باند قاچاق سوخت حین جابه جایی و انتقال سوخت از خشکی به دریا برخورد کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود: مرزبانان طی دو عملیات ضربتی ضمن مسدود کردن مسیر خروجی قاچاقچیان، مشک‌های سوخت (محفظه نگهدارنده) حاوی ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل در سواحل بندرعباس و ۱۷۵ هزار لیتر نیز در سواحل میناب جمعاً ۴۷۵ هزار لیتر گازوئیل را کشف کردند.

سردار اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۱۲۷ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: سودجویان و سوداگران مرگ بدانند امروز همبستگی و تعامل مرزبانان و مرزنشینان در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این خطه بیشتر از هر زمان ممکن است و به یاری خداوند متعال عرصه را بر سودجویان و قاچاقچیان در خشکی و دریا تنگ خواهیم کرد.

کد خبر 5659170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      0 0
      خسته نباشید ...این قاچاقچیان ثروتمند وسیر نشو هستن ..واقعا حقتونه بشکه ایی ۶۰ هزار بخرید وشش میلیون بفروشید؟ کی گفته این سهمیتونه این سهمیه کل کشور برای امورات مردم است تا کالای که بدستشون میرسه هزینه حملش پایین باشه