۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۶

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

پیگیری درخواست‌های مردمی با رویکرد حل مسئله و گره گشایی از مشکلات

پیگیری درخواست‌های مردمی با رویکرد حل مسئله و گره گشایی از مشکلات

بیرجند-مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت:درخواست‌های مردمی که در جریان سفر رئیس جمهور به استان در میز ارتباطات وصول شده را با رویکرد حل مسئله و گره گشایی پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح دوشنبه در دیدار با رئیس کمیسیون بانک‌های استان اظهار کرد: در اولین سفر از دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور، خراسان جنوبی توانست برگ زرین دیگری بر کتاب انقلاب ثبت کند.

وی بیان داشت: استقبال بی نظیر مردم استان از رئیس جمهور موجب خوشحالی دوستداران نظام و انقلاب شد.

وی تصریح کرد: در جریان این سفر بعد از گذشت بیش از یک دهه عالی‌ترین مقام اقتصادی کشور نیز در استان حضور یافت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی اضافه کرد: حضور وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در استان نوید بخش آینده درخشان برای سرمایه گذاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه وزیر اقتصاد در استان تاکید ویژه بر برنامه راهبردی عملیاتی داشتند، عنوان کرد: در این راستا کارگروه‌ها تشکیل و برش استانی برنامه راهبردی عملیاتی ابلاغ شده است.

وی به برپایی میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در جریان دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اشاره کرد و افزود: نماینده تام الاختیار وزیر در این میز ارتباطات حضور داشتند و به اذعان آنها خراسان جنوبی در رتبه اول ارائه خدمات به مردم در این میز بوده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مراجعه کنندگان انتظارات به حق و بجایی داشتند، گفت: درخواست‌ها را باید با رویکرد حل مسئله و با هدف گره گشایی از مشکلات مردم تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

به گفته وی در مجموعه دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان همدلی و همکاری‌ها در سطح بالایی بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هم در این جلسه اظهار کرد: رضایت وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی از عملکرد تیم اقتصادی استان موجب دلگرمی بود.

محمدعلی زرنگ با بیان اینکه در جریان سفر رئیس جمهور بخش اعظمی از درخواست‌ها مربوط به تسهیلات بانکی بود، بیان داشت: در طی سه روز برپایی میز ارتباطات تیم بانکی پای کار بودند که جای تقدیر دارد.

وی با تاکید بر اینکه هرچه سیستم بانکی تقویت شود استان تقویت خواهد شد، ادامه داد: ان شاالله با تعامل بیشتر بتوانیم تحول در استان ایجاد کنیم.

در پایان لوح تقدیری به نمایندگی از مدیران بانک‌ها به رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان در راستای تحقق حداکثری اهداف و برنامه‌های دور اول سفر رئیس جمهور و بستر سازی و اجرای برنامه‌های دور دوم سفر برای تسهیل ارتباط مستقیم با مردم که به امضای وزیر امور اقتصادی و دارایی رسیده بود توسط نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی به محمدعلی زرنگ اعطا شد.

کد خبر 5659571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha