۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۵۲

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین خبر داد؛

شناسایی ۱۲۹ پروژه در استان قزوین برای سرمایه گذاری

 شناسایی ۱۲۹ پروژه در استان قزوین برای سرمایه گذاری

قزوین - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: ۱۲۹ پروژه در استان قزوین با ارزش ۷۸ هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در استان قزوین احصاء شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خلیلی‌خواه بعد از ظهر سه شنبه در نشست تخصصی «قزوین؛ قطب تولید، تجارت و ترانزیت» اظهار کرد: با راه اندازی هاب لجستیک در قزوین دسترسی به هفت استان در کمتر از ۲ ساعت محقق خواهد شد و باید بتوانیم با هنرمندی سرمایه گذاران را برای حضور در این دهکده جذب کنیم.

وی با بیان اینکه اداره کل امور اقتصادی و دارایی به دنبال هدایت و جذب سرمایه‌گذاری خارجی به استان قزوین است، افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در استان قزوین برای جذب سرمایه گذاری داخلی نیز در دستور کار است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین اضافه کرد: بازاریابی و جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در دستور کار است و باید جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه بازاریابی سرمایه گذاری بسیار مورد توجه است، تصریح کرد: توجه و تمرکز بر روی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که در اسناد بالادستی استان به آن توجه و تاکید شده در دستور کار است.

خلیلی‌خواه عنوان کرد: موقعیت استراتژیک استان قزوین این استان را می‌تواند به پشتوانه سرریز استان‌های پرجمعیت همجوار و شاهراه دسترسی به بسیاری از استان‌های کشورتبدیل کند

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت موقعیت قزوین در حوزه گردشگری نیز استفاده کنیم، ادامه داد: ۱۲۹ پروژه در استان قزوین با ارزش ۷۸ هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در استان قزوین احصاء شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین یادآور شد: حرکت استان قزوین بر مبنای دانش بنیان نیازمند توسعه منطقه‌ای عادلانه است.

کد خبر 5661092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اشکان DE ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      0 0
      نیازه این پروژه ها به صورت منطقی در تمام استان‌ توزیع بشن