۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۵

مادر شهیدان «شیخ» به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان «شیخ» به فرزندان شهیدش پیوست

قزوین- هاجر شیخی مادر بزرگوار شهیدان بهزاد و شیرزاد شیخ به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر، «هاجر شیخی» مادر بزرگوار شهیدان «بهزاد و شیرزاد شیخ» دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر مادر شهیدان شیخ، فردا پنج‌شنبه، یکم دی ماه، در مزار والدین شاهد همجوار گلزار شهدای شهر قزوین تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

در پی درگذشت این مادر شهیدان بزرگوار، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، این ضایعه غم‌بار را تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگانش صبر و اجر مسئلت کرد.

گفتنی است شهید «بهزاد شیخ»، هفتم آذر ماه سال ۱۳۴۳ در روستای کجیران از توابع شهر کرج به دنیا آمد، پاسدار بود، سال ۱۳۶۳ ازدواج کرد و صاحب سه پسر و دو دختر شد.

این شهید بزرگوار بیست و ششم آذر ماه سال ۱۳۷۷ با سمت توپچی در قزوین هنگام رزمایش بر اثر انفجار گلوله داخل قبضه به شهادت رسید و مزار مطهرش در گلزار شهدای شهر قزوین قرار دارد.

همچنین برادرش، شهید «شیرزاد شیخ»، دوم فروردین ماه سال ۱۳۴۶ در روستای شهرسرا از توابع شهر کرج به دنیا آمد و به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت.

این شهید بزرگوار بیست و دوم آذر ماه سال ۱۳۶۴ در بانه هنگام درگیری با گروه‌های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به شکم، شهید شد و مزار مطهرش در گلزار شهدای شهر قزوین قرار دارد.

کد خبر 5661742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha