۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۵۹

استاندار کرمانشاه:

ارتقای کرمانشاه نیازمند همفکری و تلاش بی وقفه‌ همه‌ اقشار است

ارتقای کرمانشاه نیازمند همفکری و تلاش بی وقفه‌ همه‌ اقشار است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه طی پیامی گفت: رشد و ارتقای مادی و معنوی این دیار نیازمند همفکری، همکاری و تلاش بی وقفه همه اقشار و نخبگان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدطیب صحرایی استاندار جدید کرمانشاه طی پیامی پس از انتصابش به عنوان استاندار کرمانشاه از همه اقشار خواست با همفکری، همکاری و تلاش بی وقفه برای رشد و ارتقا مادی و معنوی کرمانشاه بکوشند.

متن این پیام به شرح زیر است:

مردم عزیز و شریف استان کرمانشاه سلام علیکم

اکنون که به لطف الهی و عنایات اهل بیت علیهم السلام توفیق خدمت به شما مردم صبور و فهیم نصیب اینجانب شده و با اعتماد رئیس جمهور محترم و دولت خدمتگزار بار سنگین مسئولیت به این فرزند کرمانشاه و سرباز انقلاب اسلامی محول شده است؛ ضمن سپاس از ساحت کبریایی و استمداد از حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مادر گرانقدرشان حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام الله علیها که این ایام مزین به نام مبارک و یاد فداکاری و شهادت ایشان است؛ از همه ی مردم شریف استان، خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران، علما، اساتید و فرهنگیان مدیران و مسئولان گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی، روستاییان و عشایر و همه ی فعالان و کنشگران فرهنگی اجتماعی و اقتصادی و اقشار مختلف خواهشمندم کمک و یاری خود را مبذول فرمایند تا با یاری پروردگار متعال فصلی نو در پیشرفت و عمران استان رقم بزنیم.

بدون شک رشد و ارتقا مادی و معنوی این دیار نیازمند همفکری، همکاری و تلاش بی وقفه همه اقشار محترم و نخبگان گرامی است ضمن تشکر مجدد از ابراز لطف عزیزان برای استفاده‌ی بهتر از زمان و از دست ندادن فرصت‌ها، جلساتی با عنوان تبریک و خوش آمدگویی برگزار نمی‌شود و از همه بزرگواران خواهشمندم از هر گونه مراسم استقبال و نصب بنر تبریک و.... خودداری فرمایند.

سر فرازی و بالندگی کرمانشاه غیور، سینه‌ی ستبر و چهره‌ی زیبای ایران اسلامی، به همدلی و همراهی همه ی شما عزیزان نیازمند است.

کد خبر 5662030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مردم IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      0 0
      مدیران فاسد برخی ادارت دولتی هنوز بازمانده دولت قبل هستند...عزل بفرمایید لطفا و مدیران دست پاک و متعهد جایگزین کنید....فریب توصیه برخی نمایندگان مجلس را در ابقای آنان نخورید.
    • پیمان ابراهیمی IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      0 0
      افزایش ورواج کارمهارتی باتوجه به اینکه دست فروشی نهادینه و نظارتی برآنها نیست ،حمل نقل عمومی توسعه یابد،اماکن تفریحی وشهربازی درست شود،خط کشی لاین بندی خیابان ها،اموزش مدنی و شهرنشینی به مردم ،اسفالت خیابان و کوچه همراه جدول بندی تاابراهه هنگام باران موجب سیل وراه بندان نشود؟.................