۱ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳

نماینده مردم شهرستان‌ جهرم در مجلس خبر داد؛

اختصاص درآمد حاصل از باغ هلال احمر جهرم به این شهر

اختصاص درآمد حاصل از باغ هلال احمر جهرم به این شهر

جهرم-نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: درآمد حاصل از باغ هلال احمر جهرم با موافقت مدیرعامل هلال احمر کشور از این پس به جهرم اختصاص پیدا می کند.

محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: شهرستان جهرم دیروز میزبان ایمانیه استاندار فارس و کولیوند مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور بود.

وی افزود: در این سفر از باغ و اردوگاه هلال احمر جهرم بازدید و در نشستی مسائل و مشکلات این جمعیت بررسی و صحبت‌های جوانان، امدادگران و داوطلبان جهرم مطرح شد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بازگشت مدیریت باغ هلال احمر جهرم به این شهرستان از زمان مجلس هشتم مطالبه و درخواست اعضای این جمعیت بود، باغی که وقف هلال احمر جهرم بود سالیان گذشته به شرکت‌های اقتصادی زیر مجموعه هلال احمر واگذار شده بود.

وی خاطرنشان کرد: جوانان هلال احمر برای استفاده از باغ و برگزاری برنامه‌ها دچار مشکل بودند و مطالبه جدی در خصوص باز پس گیری باغ داشتند، بارها با مدیران و دبیران ادوار هلال احمر کشور جلسه گذاشتیم و در یک پروسه چندماهه اخیر این اتفاق بزرگ رخ داد و باغ در اختیار هلال احمر جهرم قرار گرفت.

رضایی کوچی گفت: در خصوص تعیین تکلیف اردوگاه هلال احمر جهرم نیز که در وقف هلال احمر این شهرستان بود و در اختیار دستگاه دیگری قرار گرفته شده بود، توافقاتی صورت گرفت و اردوگاه جهت راه اندازی سایت اسکان اضطراری، پایگاه امداد و نجات و اردوگاه جوانان با پوشش جنوب فارس و کشور در اختیار جهرم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پایگاه موقت امداد و نجات کوهستان جهرم با نظر موافق رئیس جمعیت هلال احمر کشور امروز تثبیت و به عنوان پایگاه ثابت خدمات خود را ارائه خواهد کرد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تجهیزات خودرویی و امدادی مورد نیاز هلال احمر جهرم نیز با موافقت رئیس جمعیت هلال احمر کشور به این شهرستان اختصاص داده می‌شود و اعضای این جمعیت در اردویی به زیارت مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

کد خبر 5662191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha