۱ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱

فرماندار بجنورد:

اماکن عمومی نامناسب بجنورد برای معلولان شناسایی شود

اماکن عمومی نامناسب بجنورد برای معلولان شناسایی شود

بجنورد- فرماندار بجنورد با تاکید بر لزوم مناسب سازی اماکن عمومی برای استفاده معلولان، گفت: تیم مسئول این امر باید اماکن نامناسب شهرستان را شناسایی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر باقرپور صبح پنج شنبه در کمیته مناسب سازی فضاهای اداری برای معمولان شهرستان بجنورد که در سالن فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: با انجام امر مناسب سازی حضور افراد دارای معلولیت و سالمندان در جامعه پر رنگ تر خواهد شد.

فرماندار بجنورد ادامه داد: باید این قشر بتوانند از حقوق برابری با دیگر شهروندان برخوردار باشند.

وی افزود: هدف از برگزاری جلسات مناسب سازی ارتقا رشد اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیت‌های مختلف و افزایش آگاهی‌هایی بوده است که می‌بایست از مساله پیوستن افراد معلول در تمامی جنبه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زندگی منتج شود.

فرماندار بجنورد در این جلسه بر لزوم شناسایی نقاط مشکل دار سطح شهر و اولویت بندی آنها تاکید کرد و گفت: تیم نظارتی مناسب سازی بر اماکن عمومی امثال پارک‌ها ادارات و بانک‌هایی که معلولین بیشتر با آنها سر و کار دارند نظارت و آنها را در اولویت مناسب سازی قرار دهند.

براساس این گزارش در این نشست بررسی مصوبات جلسه قبل، بررسی موارد و مشکلات انجام امور مربوط به مناسب سازی مکان‌ها، عدم مناسب سازی بعضی از مراکز بهداشتی در سطح شهر، بازدیدهای صورت گرفته و بررسی نواقصاتی که می‌بایست اصلاح گردد از جمله موارد مورد بررسی در این جلسه بوده است.

کد خبر 5662274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سارا IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      0 0
      من معلول جسمی حرکتی هستم درخواست کاردارم