۴ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۵۳

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص):

نظام جمهوری اسلامی با اتکا به ولی فقیه، استکبار را به تنزل کشاند

نظام جمهوری اسلامی با اتکا به ولی فقیه، استکبار را به تنزل کشاند

بندرعباس - معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: تنزل روز به روز قدرت استکبار جهانی توسط نظام جمهوری اسلامی به برکت حضور ولی فقیه در راس انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی روز یکشنبه در آیین اختتامیه نخستین کنگره ملی معبر عشق در جزیره اظهار کرد: ولی فقیه به عنوان رکن اصلی نظام انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی آن در راس بوده و با اتکا به آن این نظام تاکنون از گزند دسیسه ها در امان مانده است.

وی افزود: همچنین انقلاب اسلامی توانسته با اتکا به ولی فقیه هم اکنون قدرت استکبار جهانی را تنزل داده و این روند همچنان ادامه دارد. طی سه ماه گذشته همه رسانه معاند دنبال مایوس کردن مردم هستند به این نکته توجه ندارند که در جمع درس گرفتگان مکتب حسینی، یاس جایی ندارد.

وی با بیان اینکه در این مدت تمامی پیکان ها به سمت ولی فقیه نشانه رفته است و در رسانه ها هزاران دروغ به خورد جوانان ایرانی داده اند افزود: با توجه آموزه های نهضت حسینی تکلیف مردم انقلابی در خصوص مقابله با این دسیسه ها مشخص شده و این همان تکیه بر استواری و مقاومت و پیروی از ولایت فقیه است.

نخستین کنگره شهدای غواص جزیره کیش با حمایت مالی از سوی بخش خصوصی و سرمایه گذاران جزیره کیش، حمایت های معنوی و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و همت جمعی از اصحاب رسانه کیش برگزار می شود و هر یک از جوامع جزیره از جمله سرمایه گذاران، هتل داران، حمل و نقل، پذیرایی، رسانه ها و فعالان فرهنگی و هنری در برگزاری و حمایت از این کنگره ملی سهیم شده اند.

کد خبر 5665161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha