۵ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۲۵

مدیر جهاد کشاورزی خاش خبر داد؛

انجام ۱۴۲ مورد بازرسی از مراکز عرضه کالا و نانوایی‌ها

انجام ۱۴۲ مورد بازرسی از مراکز عرضه کالا و نانوایی‌ها

زاهدان- مدیر جهاد کشاورزی خاش گفت: در دو ماه گذشته، ۱۴۲ مورد بازرسی از مراکز عرضه کالا و نانوایی‌های این شهرستان انجام شده است.

شیرزاد کمالی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به انجام ۱۴۲ مورد بازرسی از مراکز عرضه کالا و نانوایی‌های خاش توسط دو گروه از بازرسان جهاد کشاورزی، افزود: در پی بازرسی‌های صورت گرفته، با ۷ مرکزعرضه کالا و نانوایی متخلف در این شهرستان برخورد قانونی شده است.

دبیر تنظیم بازار شهرستان خاش گفت: عمده اهداف این بازرسی‌های روزانه، ایجاد آرامش بازار و تأمین و عرضه به موقع محصولات کشاورزی در بازار و جلوگیری از هرگونه سودجویی، کم فروشی، تقلب، گران فروشی و احتکار است.

مدیر جهاد کشاورزی خاش تصریح کرد: به زودی تعداد گروه‌های بازرسی در شهرستان را به ۳ گروه افزایش خواهیم داد تا بتوانیم نظارت بهتری بر عرضه کالاها و نانوایی‌های شهرستان داشته باشیم.

کد خبر 5665598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • A AE ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      0 0
      الله ایران باید حد اکثر ۵ ساله یکی از بهترین در جهان باشد ، چون ایران بهترین استعداد انسانی را در جهان دارد ، و از نظر مادیات یکی از بهترین در جهان است ، اگه نشده !،....... - [ ] باید همه انجام و اجرای این متون شرعی ی زیر را از مسولین بخواهند ، تا وضعیت مملکت درست شود!،... بنام خدا در یک