۵ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۱

معاون راهداری اردبیل خبر داد؛

افزایش ۶ درصدی سفر در پایانه‌های مسافربری اردبیل

افزایش ۶ درصدی سفر در پایانه‌های مسافربری اردبیل

اردبیل- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: امسال بیش از ۲۰۸ هزار مورد سفر در پایانه‌های مسافربری انجام شده که ۶ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شیرین‌زاده ظهر دوشنبه در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان اردبیل اظهار کرد: امسال ۲۰۸ هزار و ۶۰۵ مورد سفر در پایانه‌های مسافربری انجام شده که ۶ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته ۱ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۵۶۴ نفر مسافر از استان اردبیل جابجا شده است، گفت: در جابجایی مسافر نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۹ درصدی هستیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تعداد مسافران جابجا شده با اتوبوس را ۵۷۱ هزار و ۹۸۴ نفر عنوان کرد و افزود: در جابجایی مسافر با اتوبوس نیز با افزایش ۱۹ درصدی روبرو بودیم.

شیرین‌زاده از فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل خبر داد و خاطر نشان کرد: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند که در طول ۹ ماهه امسال ۹۱ هزار و۷۹۳ نفر مسافر با مینی‌بوس و ۵۰۹ هزار و۷۸۷ نفر مسافر نیز با سواری جابجا شده‌اند.

وی افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

کد خبر 5665824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha