دبیرکل کنفرانس احزاب عربی:

جامعه جهانی برای رفع اقدام یکجانبه علیه سوریه تلاش کند

جامعه جهانی برای رفع اقدام یکجانبه علیه سوریه تلاش کند

دبیرکل کنفرانس احزاب عربی تاکید کرد که ایستادن در کنار سوریه از مقاومت در برابر نقشه های صهیونیستی -آمریکایی محافظت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، قاسم صالح، دبیرکل کنفرانس احزاب عربی تاکید کرد که ایستادن در کنار سوریه از مقاومت در برابر نقشه های صهیونیستی آمریکایی محافظت می کند.

صالح در سخنانی در چارچوب کمپین جهانی برای رفع محاصره سوریه که توسط معن بشور، رئیس موسس کنفرانس قومی عربی راه اندازی شد، گفت: حمله به سوریه حمله به کل محور مقاومت است و ایستادن در کنار این کشور از محور مقاومت، ملت فلسطین و کل ملت عرب در برابر توطئه‌های آمریکایی-صهیونیستی محافظت می‌کند.

صالح در ادامه اظهار داشت: قانون آمریکایی موسوم به سزار، اصول حقوق بشر و حقوق بشردوستانه بین المللی را نقض می کند و بر اساس دروغ ها و ادعاهای نادرست از سوی دشمنان ملت سوریه تدوین شده است.

وی اعلام کرد: این قانون در چارچوب جنگ آشکار آمریکا علیه ملت سوریه با استفاده از کثیف ترین سلاح ها در کنار تروریسم و محاصره اقتصادی و فشار سیاسی و تبلیغات رسانه ای دروغین می گنجد، اما سوریه با پایداری مردم آن بر دشمنان پیروز می‌شود. سوریه به دلیل پایبندی به حاکمیت ملی و استقلال خود و حمایت از مقاومت در عراق، فلسطین و لبنان در معرض جنگ تروریستی قرار گرفت.

دبیرکل کنفرانس احزاب عربی در پایان از جامعه بین المللی خواست تا برای رفع هرگونه اقدام غیرقانونی و یکجانبه علیه سوریه تلاش کند.

کد خبر 5667251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حميرا IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      امريكا و اسراييل تا ثروت سوريه تتأخر غارت نكنند دست بر نميدارن خرطوم كمپانيهاى نفت روى كشورى بيافته به اسونى برداشته نميشه و از ان گذشته اسراييل براى بزرگ كردن كشور خودش و بقول معروف كشور گشايى بايد بزور خاك سوريه رو بگيره