تحریم های شدید آمریکا علیه ۱۶ بانک عراقی به دنبال بحران دلار

تحریم های شدید آمریکا علیه ۱۶ بانک عراقی به دنبال بحران دلار

منابع  عراقی اعلام کردند که به زودی تحریم های شدیدی از سوی آمریکا بر ۱۶ بانک وابسته به احزاب عراقی در پی بحران دلار در این کشور اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المدی عراق، منابع عراقی اعلام کردند که به زودی تحریم‌های شدیدی بر ۱۶ بانک وابسته به احزاب عراقی در پی بحران دلار در این کشور اعمال خواهد شد.

بر اساس این گزارش، به زودی تحریم‌های شدیدی به دلیل بحران دلار، برای بیش از ۱۵ بانک خصوصی عراقی وابسته به احزاب سیاسی صادر خواهند شد.

همچنین انتظار می‌رود دولت عراق به زودی در نشستی با چارچوب هماهنگی اقدامات تعیین‌کننده‌ای را در مورد افزایش قیمت دلار اعلام کند.

این منابع اعلام کردند که تحریم‌های آمریکا شامل ۱۶ بانک خصوصی وابسته به احزاب سیاسی و مورد حمایت برخی چهره‌های معروف خواهد شد و ارزیابی‌ها حاکی از قاچاق هفتگی حدود ۱۰۰ تا ۲۵۰ میلیون دلار ارز توسط این بانک‌ها است.

کد خبر 5667405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      2 2
      اصلا معلوم نیست این آمریکا چی از جان این کشورها ملت ها خاورمیانه میخواد والا همه صبرشان به سر اومده از این غربی ها جنایات غارتگران تحریم گران در کشورهای اسلامی چرا نمیرن به منطقه جغرافیایی کشور خودشون بر این منطقه جغرافیایی به زور ادعا تصمیم گیری می کنند ، والا ملت ها کشورها هم تا حدی صبر دارند