۹ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۳۶

مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

حماسه ۹ دی روز بصیرت و دشمن‌ شناسی ملت ایران بود

حماسه ۹ دی روز بصیرت و دشمن‌ شناسی ملت ایران بود

پلدختر- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تاکید کرد: حماسه ۹ دی روز بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام هبت الله هاشمی در مراسم بزرگداشت ۹ دی در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر پلدختر، اظهار دشت: حماسه ۹ دی به عنوان روز بصیرت و دشمن شناسی است که با حضور آگاهانه مردم تومار فتنه و فتنه گران در هم پیچیده شد.

وی، گفت: در حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ مردم با بصیرت ایران اسلامی در جای جای کشور با حضور با شکوه خود قیام به پا کردند و از خیمه امام حسین (ع) و حریم اهل بیت (ع) دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، افزود: مردم در حماسه ۹ دی، ندای اسلام، توحید، شهدا و انقلاب اسلامی را سر دادند و جوانانی در این راه به شهادت رسیدند که روز بصیرت نام گرفت و روز دین و سرافرازی پرچم ما است.

حجت الاسلام هاشمی، یادآور شد: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه دست از دشمنی برنداشتند و هر چه در توان داشتند با تمام امکانات وارد میدان شدند و مقابل ایران اسلامی جنگ ترکیبی راه انداختند و همچنان در دهه‌های مختلف، تا کنون نیز با برنامه‌ها، فتنه و به طرق مختلف منافقانه و مخفیانه در این راه تلاش کردند اما امروز متفاوت و به صورت آشکار وارد میدان جنگ شدند.

وی به وظیفه مردم و مسئولان در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان اشاره کرد و افزود: امامین انقلاب در این زمینه کار خود را به خوبی انجام می‌دهند، مردم نیز با بصیرت و هوشیاری پشت سر ولایت و رهبری همواره با حضور در صحنه فتنه‌ها را خنثی می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، یادآور شد: حضور گسترده و تاریخی مردم لرستان از جمله پلدختر، رومشکان و خرم آباد در استقبال و تشییع پیکر مطهر چهار شهید گمنام گویای در صحنه بودن ملت ایران است و هر جا نام شهید و ارزش‌ها در میان باشد، هستند.

حجت الاسلام هاشمی، افزود: مسئولان مراقب باشند امروز دشمن در جبهه مخالف دست روی مردم گذاشته و حتی مردم را مقابل هم قرار می‌دهد و دنبال ایجاد نارضایتی در مردم است و بیش از چهار دهه است که در این زمینه شبانه روز تلاش می‌کند اما مردم به رهبری امامین انقلاب اجازه نفوذ دشمن و خدشه به نظام را ندادند.

کد خبر 5668919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha