۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۳۰

پیکر یک شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشییع و خاکسپاری شد

پیکر یک شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشییع و خاکسپاری شد

مشهد ـ پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده جنگ تحمیلی دوران هشت سال دفاع مقدس، در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده جنگ تحمیلی دوران هشت سال دفاع مقدس ظهر یکشنبه با حضور دانشجویان و مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این دانشگاه تشییع و خاکسپاری شد.

در این مراسم محمد علی کیانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: حضور پرشور نیروهای مؤمن ولایی و انقلابی از گروه‌های مختلف از جمله جامعه دانشگاهی و جمعیت غیرقابل وصف استادان، کارکنان و دانشجویان، نشان‌دهنده بصیرت انقلابی آنان بوده و به‌واقع همه ما مدیون خون پاک شهدای عزیز هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: آنچه در شرایط کنونی کشور می‌بینیم جلوه‌ای از حضور همه جانبه اُمت شهید پرور و در رأس آنها جامعه دانشگاهی است که با شهیدان عهد و پیمان می‌بندند تا بهترین نوع خدمت را به مردم داشته باشند.

وی ادامه داد: این حضور پررنگ و مثال‌زدنی پیام‌های زیادی به دوستان و دشمنان انقلاب دارد که پیام آن به دوستان تداوم راه پرافتخار شهدای والا مقام بوده و برای دشمنان یأس و ناامیدی بیش از پیش در به نتیجه رسیدن اهدافشان است.

کد خبر 5670558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha