۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۱۳

معاون سیاسی استاندار سمنان:

راهیان نور استان سمنان به صورت حضوری برگزار می‌شود

راهیان نور استان سمنان به صورت حضوری برگزار می‌شود

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با پیگیری‌های استاندار و دستور وزیر آموزش و پرورش اردوی راهیان نور به صورت حضوری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده بعد از ظهر یکشنبه در نشست جهاد تبیین استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه جوانان و نوجوانان محور تبیین هستند، ابراز کرد: با پیگیری‌های استاندار و دستور وزیر آموزش و پرورش اردوی راهیان نور به صورت حضوری انجام می‌شود که تأثیر مثبت بسیار بیشتری بر روی خصوصیات اخلاقی و رفتاری دانش آموزان دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت رسانه‌ای دانش آموزان افزایش یابد، افزود: مهارت زندگی جز اولویت‌ها و ضرورت‌های جامعه هستند که آموزش آن برای همه افراد از جمله کارکنان دولت انجام پذیرد همچنین در طول فعالیت دولت سیزدهم اتفاقات مناسبی در حوزه مبلغان دینی و استفاده از ظرفیت‌های آنان انجام شده است.

معاون استاندار سمنان بیان کرد: یکی از روش‌های مناسب و مؤثر جهاد تبیین سوق دادن برنامه‌های فرهنگی دانش آموزی به مساجد و محلات است که باعث ایجاد امید و همچنین بستر مناسب برای کشف استعداد در حوزه‌های مختلف بین دانش آموزان می‌شود.

ریواده با بیان اینکه باید نیازها و استعدادهای دانش آموزان در حوزه‌های مختلف مانند علمی، فناوری، ورزشی و همچنین نشاط با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی و تأمین شود، بیان کرد: از نخبگان هنری استان می‌توان برای کمک به دانش آموزان (مانند فعالیت در حوزه‌های تئاتر، موسیقی‌های فرهنگی و انقلابی و…) استفاده شود.

کد خبر 5670684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha