۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰

با همکاری پژوهشکده معارف اهل بیت(ع)؛

معارف پیش مفهومی و نقش آن در فهم معارف وحیانی بررسی می‌شود

معارف پیش مفهومی و نقش آن در فهم معارف وحیانی بررسی می‌شود

پژوهشکده معارف اهل بیت(ع) با همکاری کمیته مرکزی کرسی‌های آزاداندیشی حوزه‌های علمیه نشست معارف پیش مفهومی و نقش آن در فهم معارف وحیانی را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پژوهشکده معارف اهل بیت علیهم السلام با همکاری کمیته مرکزی کرسی‌های آزاداندیشی حوزه‌های علمیه نخستین نشست روش شناسی و مبانی معرفتی با عنوان معارف پیش مفهومی و نقش آن در فهم معارف وحیانی را برگزار می‌کند.

در این نشست حجت الاسلام شعبان نصرتی عضو هیئت علمی پژوهشگاه قرآن و حدیث و پژوهشگر پژوهشکده معارف اهل بیت علیهم السلام به عنوان ارائه دهنده و حجت الاسلام رضا برنجکار مدیر مرکز تخصصی معارف اهل بیت علیهم السلام و ریاست پژوهشگاه قرآن و حدیث به عنوان ناقد مطالب ارائه شده را به نقد و بررسی می‌گذارد. همچنین دبیر علمی نشست حجت الاسلام محمد رکعی عضو هیئت علمی پژوهشگاه قرآن و حدیث و پژوهشگر پژوهشکده معارف اهل بیت علیهم السلام است.

زمان برگزاری پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۳ الی ۱۵ است.

محل برگزاری قم، خیابان شهدا (صفائیه)، کوچه ۲۱، کوچه ۳، پلاک ۵۰، پژوهشکده معارف اهل بیت علیهم السلام بوده و همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق لینک www.maaref.org/neshast به صورت مجازی در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 5671074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha