۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۰۴

کارشناس هواشناسی:

تداوم بارندگی در استان بوشهر/ دمای هوا از فردا کاهش می یابد

تداوم بارندگی در استان بوشهر/ دمای هوا از فردا کاهش می یابد

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان خبر داد و گفت: در این مدت سواحل استان مواج و متلاطم و از جمعه دمای هوا روند کاهشی خواهد داشت.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر به صورت بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد تا اوایل وقت فردا و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از ظهر امروز از شدت فعالیت این سامانه در شمال خلیج فارس و مناطق شمالی استان کاسته می‌شود و ادامه فعالیت آن در بخش‌هایی از نواحی مرکزی و جنوبی استان ادامه می‌یابد.

وی گفت: همچنین در این مدت سواحل استان مواج و متلاطم خواهد بود و از فردا جمعه، دمای هوا نیز روند کاهشی خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد و از ظهر امروز از شمال استان کاهش ابر و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی و از امروز بتدریج شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ و در برخی ساعات بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر خواهد رسید.

کد خبر 5674149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha