۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۳۴

عضو شورای شهر اردبیل:

برنامه مشخصی برای «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» نداریم

برنامه مشخصی برای «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» نداریم

اردبیل-رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: متاسفانه هیچ برنامه مشخصی برای « رویداد اردبیل ۲۰۲۳» نداریم.

اسکندرپور در گفت‌و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اردبیل پایتخت کشورهای عضو اکو است، اظهار کرد: برای «رویداد ۲۰۲۳» متأسفانه هیچ برنامه مشخصی نداریم و این امر نیاز به یک اراده و عزم دارد.

وی افزود: حضور در بازدیدها و انتشار عکس‌ها برای فعالی نشان دادن خود در شأن شورا نیست، در این دوره، شورا و شهرداری به دور از مدیریت ویترینی در حال فعالیت و تلاش برای شهر هستند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه در توسعه یک شهر و جامعه توانایی فردی و گروهی بسیار مهم است، گفت: تک تک اعضای شورای شهر دارای تخصص هستند.

اسکندرپور خاطر نشان کرد: متأسفانه در مسائل فرهنگی و توسعه ورزش شهروندی مشکلاتی در شهر وجود دارد که از این باب از شهروندان اردبیل عذرخواهیم و در سال آتی تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی مشخصی نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه در بحث درآمد پایدار، ورود به بحث سرمایه گذاری از اقدامات شهرداری است، ادامه داد: سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی یک نقطه قوت برای توسعه شهر است اما نتایج این سرمایه گذاری در دوره‌های آتی مشخص خواهد شد و به زودی جواب نخواهیم گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل خاطر نشان کرد: در راستای کاهش فساد اداری و هوشمندسازی شهرداری بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتیم.

کد خبر 5674291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha