۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۶

سرپرست مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان خبرداد؛

ثبت بیشترین بارش در سمیرم اصفهان/ بارندگی‌ها تا امشب ادامه دارد

ثبت بیشترین بارش در سمیرم اصفهان/ بارندگی‌ها تا امشب ادامه دارد

اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش برف و باران در مناطق مختلف استان تا شامگاه پنجشنبه خبرداد.‌

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌های شب گذشته تا صبح امروز در سطح استان، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارشی از سمیرم با ۳۰ میلیمتر برف و باران تا ساعت ۶ صبح امروز بوده و فریدونشهر با ۲۰ میلیمتر، داران ۱۶ میلیمتر، خوانسار ۱۳ میلیمتر، گلپایگان هفت میلیمتر، چادگان ۶ میلیمتر و میمه سه میلیمتر بارش دریافت کردند.

وی با بیان اینکه تا اواخر امروز ابرناکی، مه آلودی هوا و بارش را در اکثر مناطق استان انتظار داریم، افزود: بارش برف در مناطق غرب و جنوب استان تا امشب ادامه دارد.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه سامانه سرد بارشی اوایل وقت فردا جمعه از نیمه شرقی استان خارج می‌شود، خاطرنشان کرد: جمعه آسمان استان صاف و در مناطق مرکزی و صنعتی غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

امینی با بیان اینکه کمینه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به دمای صفر درجه می‌رسد.

وی اضافه کرد: بوئین میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، میانگین بارشی شب گذشته در ایستگاه هواشناسی کوهرنگ سرچشمه حوضه آبریز زاینده رود نیز ۲۶ میلیمتر باران و ۱۳ سانتیمتر برف بوده و در مجموع ارتفاع برف در این منطقه به ۵۱ سانتیمتر رسیده است. همچنین میانگین بارشی کوهرنگ از ابتدای سال آبی (مهرماه) تاکنون ۴۵۴ میلیمتر است.

کد خبر 5674344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یوسف IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      1 0
      از اینکه آب سالیه خوشحالیم ولی بارش برف اگه هزار سانت هم بشه اصفهان همچنان خشکه و آب زاینده رود می‌ره استانهای اطراف