فالح الفیاض: فرماندهان پیروزی برای جوانان و نسل جدید الگو هستند

فالح الفیاض: فرماندهان پیروزی برای جوانان و نسل جدید الگو هستند

رئیس سازمان حشد شعبی عراق با تأکید بر اینکه فرماندهان پیروزی به الگویی برای جوانان تبدیل شده اند، گفت: چگونه برای شهید سلیمانی که در هر جایی با ما جنگید، عزاداری و مراسم برگزار نکنیم؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المعلومه، رئیس سازمان حشد شعبی عراق در مراسم رسمی سومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، که امروز پنج‌شنبه در بغداد برگزار شد، تأکید کرد فرماندهان پیروزی الگویی برای جوانان عراقی و نسل در حال رشد هستند.

بر اساس این گزارش، «فالح الفیاض» در ادامه سخنرانی در این مراسم افزود: فرماندهان پیروزی در سخت‌ترین شرایطی که ملت عراق از سر گذراند، در کنارش ایستادند. شهید ابومهدی المهندس فرزند دلاور عراق بود که جان خود را وقف دفاع از کشور کرد و در نشاندن لبخند پیروزی بر چهره عراقی‌ها سهیم بود. عراق توسط مردانی مانند شهید المهندس و یارانش محافظت می‌شود.

وی تأکید کرد: چگونه برای شهید سلیمانی که در هر جایی با ما جنگید، عزاداری و مراسم برگزار نکنیم؟ امروز عراق به برکت جان فشانی‌های فرماندهان پیروزی به دوران قبلی ثبات و امنیت بازگشته است.

فالح الفیاض در پایان تصریح کرد: حشد شعبی به الگویی در زمینه نظم و انضباط تبدیل خواهد شد. حشد شعبی و نیروهای امنیتی مسیر پیروزی را ترسیم کردند.

کد خبر 5674493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha