۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۱۷

استاندار کرمانشاه:

جامعه بزرگ بهزیستی نیازمند خدمات بیشتری است

جامعه بزرگ بهزیستی نیازمند خدمات بیشتری است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به گستردگی فعالیت نهادهای حمایتی گفت: جامعه بزرگ بهزیستی نیازمند خدمات بیشتری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: در آموزه‌های والای دینی ما آمده است که مردم خانواده ما هستند و باید با این نگاه در مسیر پذیرش مسئولیت قدم گذاشته و هر چه دامنه خدمت یک مدیر وسیع‌تر و حرص او برای خدمت به مردم بیشتر باشد عزت فرد هم در پیشگاه خداوند بیشتر است.

وی افزود: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی یک امانت هستند و بار این امانت در نهادی با ویژگی‌های سازمان بهزیستی بسیار سنگین‌تر است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: توفیق خدمت در نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد یک افتخار بسیار بزرگ است و این حس زیبا باید در وجود مدیران مرتبط با این عزیزان جاری باشد.

صحرایی ادامه داد: خوشبختانه آقای شهبازی مدیرکل جدید سازمان بهزیستی از مدیران جهادگر استان کرمانشاه هستند که نوکری مستضعفان و محرومان جامعه را یک افتخار بزرگ برای خویش می‌دانند.

وی بیان کرد: همه ما موظف به تسهیل‌گری در امورات مددجویان عزیز در ابعاد مختلف هستیم و دامنه این تسهیلگری ها و خدمات هم باید روز به روز گسترده‌تر و بهتر شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: خوشبختانه فضای خدمت در کرمانشاه در یک مسیر و روال رو به گسترش قرار گرفته است و باید سرعت، دقت و جدیت، آن را تقویت کنیم.

کد خبر 5677949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عباس جلیلیان IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      0 0
      با سلام دراین چند روز انتصاب دکتر صحرایی ایشان با کارهای جهادی از جمله سرکشی به مناطق حاشیه شهر ومحروم ثابت کردند که برای خدمتگذاری آمده اند. امیدواریم با پیگیری‌های مستمر ایشان صورتجلسات به مرحله عمل برسد.
    • افشین IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      0 0
      انشاالله که حرف مفت نباشه... چندین ساله فقط مفت شنیدیم.