۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۱۲

اجرای به صورت آنلاین؛

آغاز طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم توانبخشی

آغاز طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم توانبخشی

اجرای طرح ملی غربالگری سلامت روان دانشجویان جدیدالورود ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: طرح ملی غربالگری سلامت روان ویژه دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه های علوم پزشکی کشور در راستای حفظ، تامین و ارتقای سلامت روان دانشجویان به صورت آنلاین برگزار می شود.

در سال جاری این طرح از طریق سامانه آنلاین غربالگری سلامت روان دانشجویان که توسط اداره مشاوره و راهنمایی دانشجویی، اداره کل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با امکانات ویژه راه اندازی شده است، انجام می شود.

دانشجویان جدید الورود در تمامی مقاطع تحصیلی ( کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و دستیاران) دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در اسرع وقت از طریق لینک ccsm.behdasht.gov.ir و با تکمیل فرم مربوطه، در این طرح شرکت کنند.

شرکت همه دانشجویان مقاطع مختلف در این طرح الزامی است و حداکثر زمان و مهلت ارائه فرم های تکمیل شده توسط دانشجویان، تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ تعیین شده است.

کد خبر 5678441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha