۲۱ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۰۹

رئیس اداره راه و شهرسازی فریدن:

۱۹۱ پلاک زمین برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در فریدن واگذار شد

۱۹۱ پلاک زمین برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در فریدن واگذار شد

اصفهان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین میاندشت از واگذاری ۱۹۱ پلاک زمین مسکونی در شهرهای داران و بویین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان، عبدالرضا فرجی درباره آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در ۲ شهرستان فریدن و بویین میاندشت، اظهار داشت: در راستای تأمین مسکن مردم، در مجموع ۱۹۱ پلاک زمین مسکونی برای ساخت ۵۰۲ واحد در این شهرستان‌ها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل داده شد.

وی افزود: از این میزان زمین، ۱۲۰ پلاک مسکونی در شهر داران واقع در شهرستان فریدن برای ۳۶۰ نفر از متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن و ۷۱ پلاک مسکونی در شهر بویین میاندشت واقع در شهرستان بویین میاندشت برای ۱۴۲ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن بوده است.

الحاق ۳۶ هکتار زمین به محدوده‌های شهری داران و بویین

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین میاندشت ادامه داد: برای تأمین اراضی مورد نیاز این طرح، اقدامات لازم در راستای الحاق ۳۰ هکتار زمین به محدوده شهر داران و الحاق شش هکتار زمین به محدوده شهر بویین میاندشت بعمل آمده که این موضوع با مالکان اراضی مطرح و جلسات تکمیلی جهت توافق با اشخاص در دست پیگیری است.

وی با اشاره به شناسایی اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی مطابق با قانون جهش تولید مسکن، گفت: براین اساس انتقال اسناد مالکیت حدود سه هکتار اراضی داخل محدوده شهرستان‌های فریدن و بویین میاندشت در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شد.

کد خبر 5680151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha