۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۴۶

زاخارووا:

لاوروف عملکرد دیپلماسی روسیه در سال ۲۰۲۲ را اعلام می کند

 لاوروف عملکرد دیپلماسی روسیه در سال ۲۰۲۲ را اعلام می کند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور عملکرد دستگاه دیپلماسی روسیه طی یک سال گذشته را به زودی با رسانه ها در میان خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز پنجشنبه در نشست خبری وزارت خارجه این کشور اعلام کرد که «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در ۱۸ ژانویه طی یک کنفرانس مطبوعاتی، نتایج دیپلماسی روسیه در سال ۲۰۲۲ را اعلام خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص افزود که حدود ساعت ۱۱ صبح روز ۱۸ کنفرانس مطبوعاتی سنتی سالانه سرگئی لاوروف در ژانویه در مرکز مطبوعاتی وزارت امور خارجه روسیه، برگزار خواهد شد. بنا به گفته زاخارووا، در این کنفرانس مطبوعاتی، مهمترین نتایج حاصل از سیاست خارجی روسیه در سال ۲۰۲۲ جمع‌بندی خواهد شد.

زاخارووا خاطر نشان کرد که وزارت خارجه روسیه از خبرنگاران روسی و خارجی برای حضور در این نشست دعوت خواهد کرد تا به صورت حضوری در آن شرکت کنند. بنا به گفته این دیپلمات روس، همچنین امکان مشاهده کنفرانس مطبوعاتی به صورت آنلاین در وب سایت وزارت امور خارجه روسیه و حساب های کاربری آن در شبکه های اجتماعی و نیز ترجمه به زبان های خارجی فراهم خواهد شد.

روسیه طی یک سال گذشته درگیر جنگ با اوکراین بوده است و به همین دلیل نیز آماج تحریم های گسترده از سوی کشورهای غربی قرار گرفته است.

کد خبر 5680613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha