۲۳ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۳۵

استاندار لرستان مطرح کرد؛

برای تأمین گاز خانگی طی روزهای سرد آتی دغدغه‌ای وجود ندارد

برای تأمین گاز خانگی طی روزهای سرد آتی دغدغه‌ای وجود ندارد

خرم‌آباد- استاندار لرستان گفت: برای تأمین گاز خانگی طی روزهای سرد آتی در استان دغدغه‌ای وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار شامگاه جمعه در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان، اظهار داشت: برای تأمین گاز خانگی طی روزهای سرد آتی دغدغه‌ای وجود ندارد.

وی با اشاره به افزایش برودت هوای استان طی روزهای اخیر و آینده، عنوان کرد: خوشبختانه در مورد تأمین گاز خانگی تمهیدات لازم اندیشیده و در این خصوص خاطر جمعی وجود دارد.

استاندار لرستان در مورد معدود مناطقی از استان که هنوز از سیستم گاز کشی بهره مند نشده‌اند، اظهار کرد: در این مناطق سوخت نفت توزیع شده و دغدغه‌ای وجود ندارد.

زیویار در ادامه به بارش نزولات آسمانی طی روزهای آینده مطابق اعلام سازمان هواشناسی اشاره کرد و گفت: اداره کل راهداری استان تجهیزات خود را در مناطق حادثه خیز از جمله شمال و شرق استان مستقر و در حالت آماده باش قرار داده است.

وی، عنوان کرد: سایر دستگاه‌های اجرایی به همکاری با اداره کل راهداری ملزم شده‌اند چرا که ممکن است بارش‌ها بسیار سنگین بوده و امکانات راهداری کافی نباشد.

استاندار لرستان گفت: معاونت عمرانی استانداری در روزهای آینده به فراخور نیاز در موقعیت‌های بحرانی مستقر و ضمن همکاری با اداره کل راهداری شرایط را نظارت خواهند کرد.

زیویار، تاکید کرد: برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی در استان آمادگی کامل وجود دارد.

کد خبر 5681574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha