۲۴ دی ۱۴۰۱، ۸:۲۷

قوه قضاییه اعلام کرد؛

علیرضا اکبری به دار مجازات آویخته شد

علیرضا اکبری به دار مجازات آویخته شد

حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حکم علیرضا اکبری فرزند علی دارای تابعیت مضاعف ایرانی-انگلیسی که به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس در ازای دریافت دستمزد به مبالغ ۱.۸۰۵.۰۰۰ یورو، ۲۶۵.۰۰۰ پوند انگلیس و ۵۰.۰۰۰ دلار آمریکا به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.

بر اساس دادنامه صادره، اقدامات محکوم در سال‌های گذشته علیه امنیت ملی کشور، جاسوسی به نفع کشور انگلیس، ارتباطات با سرویس جاسوسی MI6 و تعداد ملاقات‌های وسیع با افسران اطلاعاتی دشمن در کشورهای مختلف و مدت طولانی جاسوسی، مصداق جنایت گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور است، به گونه‌ای که موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور در حد وسیع شده است.

همچنین اقدامات سرویس جاسوسی انگلیس در این پرونده نشان دهنده ارزش محکوم، اهمیت دسترسی‌های او و اعتماد دشمن به وی بوده است.

ارائه آموزش‌های اطلاعاتی، آموزش ضد تعقیب (با هدف تأمین امنیت محکوم در قرارهای ملاقاتی)، آموزش ضد بازجویی، پوشش اطلاعاتی، آموزش جمع‌آوری اطلاعات (با هدف افزایش موفقیت محکوم در جمع‌آوری اطلاعات در مواجهه با افراد دارای دسترسی)، تأسیس شرکت پوششی در خارج از کشور به منظور به انحراف کشاندن نهادهای امنیتی ایران، ارائه ابزارهای ارتباطی ویژه، استفاده از عنصر رابط، پشتیبانی از محکوم پس از فرار از کشور، تبادل با سایر سرویس‌های جاسوسی و هزینه‌های مالی هنگفت جهت حفظ انگیزه‌های محکوم و ترغیب وی به خیانت بیشتر به کشور، استفاده از کشورهای ثالث، افسران اطلاعاتی متعدد، ارائه تابعیت انگلیس به محکوم بصورت ویژه، اعزام مجدد محکوم به داخل کشور از جمله اقدامات سرویس اطلاعاتی انگلیس در این پرونده است که از اهمیت بالای محکوم علیه برای MI6 حکایت دارد.

وی همچنین پس از خروج از کشور با اقامت در انگلیس همکاری با مؤسسات مطالعاتی لندن را آغاز کرده و با توجه به دسترسی‌های قبلی با حضور در ایران نسبت به جمع آوری اطلاعات اقدام و به آن مؤسسات که تحت مدیریت افسران اطلاعاتی بودند ارائه کرده است.

هرچند افسران ضد جاسوسی وزارت اطلاعات پس از کشف روابط جاسوسی مورد بحث، تکمیلِ اطلاعات پیرامون اهداف و لیستِ نیازمندی‌ها، شکل ارتباطات و ابزارهای ارتباطی سرویس حریف، از مقطعی به مدار ارتباطی فیمابین سرویس جاسوسی انگلیس ورود نموده و به تزریق اطلاعات هدایت شده به مدار مذکور پرداختند.

اقدامات و ارتباطات متهم با سرویس جاسوسی انگلیس را به دو مرحله می‌توان تقسیم کرد. یکی از سال ۱۳۸۳ تا ۸۸ و سپس بعد از فرار از کشور و بازگشت مجدد.

محکوم علیه، علیرضا اکبری در سال ۸۱ بازنشسته شده و به فعالیت‌های پژوهشی و تجاری در بخش خصوصی روی آورده است که مورد شناسایی سرویس اطلاعات مخفی انگلیس قرار گرفته و فرایند جذب او از سوی یک رابط ایرانی که از گذشته با اکبری ارتباط داشته آغاز می‌شود.

همچنین این جاسوس در جریان اخذ ویزا از سفارت انگلیس در تهران توسط مأمورین اطلاعاتی مستقر در آن سفارت، نشان شده و مورد مصاحبه قرار می‌گیرد.

سپس و در خلال سفرهای شخصی خود به اروپا، به استخدام تمام‌عیار سازمان جاسوسی انگلستان در می‌آید.

نحوه جذب اکبری به سرویس اطلاعاتی انگلیس از طریق رابط MI6 در ایران

ارتباط محکوم با سرویس جاسوسی انگلیس به بهانه ارتباطات تجاری و سپس پژوهشی برقرار شده است. در این ارتباطات فرد ایرانی دیگری نیز به عنوان نشانگر سرویس اطلاعاتی حضور داشته است.

محکوم علیه در همان زمان به اتریش سفر کرده و اولین ملاقات با افسر اطلاعاتی MI6 با نام مستعار مارک صورت می‌پذیرد.

همه چیز از سفارت انگلیس در تهران آغاز می‌شود / علاقه ویژه سفیر به اکبری!

بر اساس محتویات پرونده، سرویس اطلاعاتی انگلیس با بهره‌گیری از روش‌های نوین جاسوسی، زمینه‌های آلودگی و جاسوسی محکوم را فراهم کرده و با توجه به اشتغال محکوم در سطوح مدیریتی حساس، وی با علم و آگاهی و به بهانه اخذ ویزا برای امور تجاری در انگلیس مبادرت به ارتباط با عوامل سفارت انگلیس نموده و در جلسات و گفتگوهای مختلف با عامل سفارت انگلیس که به بهانه و در پوشش اخذ ویزای انگلیس در خارج از سفارت انگلیس برگزار شده، اخبار و اطلاعات طبقه بندی شده مورد نیاز دشمن را در اختیار آن‌ها گذاشته است.

در پی یک رویداد که میان ایران و انگلیس رخ می‌دهد، اکبری اطلاعاتی را در خصوص اینکه ایران چه تصمیمی درباره این موضوع خواهد گرفت و چه کسی مسئول اصلی است در اختیار سرویس جاسوسی قرار می‌دهد.

محکوم در مقطعی به افسر اطلاعاتی انگلیس در تهران اعلام کرده بود منتظر شنیدن پیشنهادات بعدی من باشید.

در رابطه با ارتباط نزدیک عوامل سفارت انگلیس با اکبری به نقل از متهمی در پرونده آمده است: ظاهراً اکبری از مدتی قبل یعنی زمان سفارت ریچارد دالتون سفیر وقت انگلیس در تهران و طی ملاقات و گفت و گویی که با نامبرده در مؤسسه تهران داشته به بسط ارتباطات و توسعه گفت و گوها با مؤسسات مشابه در انگلیس علاقمند شده بود و همان معارفه و آشنایی مقدماتی شأن جلیله‌ای را برای مشارالیه نزد سفیر انگلیس ایجاد نمود، به طوریکه سفیر وقت تاکید و توصیه‌های مکرری در خصوص همکاری با اکبری به مجموعه تحت امر خود و دبیر اول سفارت کرده است.

در سال ۸۳ برای محکوم ویزای انگلیس به صورت وی آی پی توسط سفارت صادر می‌شود و او به انگلیس سفر می‌کند که در آنجا مجدداً با افسر اطلاعاتی انگلیس ملاقات می‌کند.

ملاقات با افسران سرویس جاسوسی انگلیس در کشورهای مختلف

محکوم علیه تا ۱۳۸۸ که کامل از کشور خارج می‌شود، بارها در کشورهای مختلف از جمله انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا، اتریش، مالزی و امارات با افسران متعدد اطلاعاتی انگلیس ملاقات داشته است.

افسران اطلاعاتی دشمن، در دفعات مختلف حاشیه سفرهای شخصی اکبری با وی دیدار می‌کردند.

افسر اطلاعاتی انگلیسی در جلسات ابتدایی خود را وکیل پژوهشگر مؤسسه تحقیقاتی به نام فوکوس معرفی کرده است که پس از مدتی از هویت خود به نام عامل اطلاعاتی رونمایی می‌کند.

افسر اطلاعاتی انگلیسی تاکید کرده بود که هویت وی باید عضو مؤسسه پژوهشی فوکوس که یک مؤسسه خصوصی است عنوان شود. تاکید شده بود که کار ویژه مؤسسه پژوهشی فوکوس بررسی مسائل منطقه‌ای و سنجش ریسک اقتصادی که نتایج آن را در اختیار دیگر مؤسسات یا سرمایه‌گذارن قرار می‌دهند باید عنوان شود.

دادن اطلاعات مرتبط با شهید فخری زاده به سرویس جاسوسی انگلیس

درسال ۱۳۸۶، با توجه به محدود بودن سفر و ملاقات در آن مقطع، افسر اطلاعاتی انگلیس به نام جرج، یک دستگاه لپ تاپ اپل به منظور ایجاد ارتباط امن و آگاهی از وضعیت اکبری، در اختیار وی قرار می‌دهد.

اکبری در این رفت‌وآمدها اطلاعات مهم کشور در مسائل راهبردی در حوزه سیاست داخلی و خارجی، منطقه‌ای، دفاعی، موشکی، مذاکرات هسته‌ای و مباحث اقتصادی مرتبط با تحریم‌ها را جمع آوری و به صورت کاملاً آگاهانه و هدفمند تحویل افسران اطلاعاتی انگلیس داده است.

جرج، مارکو، جسیکا، کالین، دیوید و … اسامی مستعاری هستند که افسران MI6 در جلسات مختلفی که با اکبری داشتند، مورد استفاده قرار می‌دادند.

محکوم علیه در اعترافات صریح خود در جریان بازجویی‌های تخصصی سربازان گمنام امام زمان (عج) و نزد مقام قضائی، در رابطه با سوالاتی که افسران اطلاعاتی MI6 از وی درباره حوزه‌های مختلف در ایران پرسیده‌اند، بیش از ۲۰۰۰ سوال را عنوان کرده است.

اکبری در طول همکاری با سرویس جاسوسی انگلیس با مسئولین کشور جلسات مکرر داشته و نظرات ایشان در موضوعات مختلف را دریافت می‌کرده و به سرویس منتقل می‌کرده است.

وی در ارتباطات خود با مسئولین سوالات خاصی را مطرح می‌کرده است و سوالات مطروحه از جانب وی مطابق با آخرین نیازمندی‌های سرویس اطلاعاتی MI6 بوده است.

در سوالات مطرح شده از سوی افسران اطلاعاتی انگلیسی حدود ۱۷۸ نام برده شده است که دانشمندان ایران از جمله شهید فخری زاده یکی از آن اسامی است.

وی در اطلاعاتی که به سرویس بیگانه داده است، شهید فخری‌زاده را فردی کلیدی در سطح تکنیکال معرفی کرده بوده است.

رعایت ملاحظات امنیتی و حفاظتی ویژه در تمام ملاقات‌های اکبری با افسران اطلاعاتی انگلیس

برای ملاقات‌ها ترتیبات خاصی در نظر گرفته می‌شده است، هر سفر در هتلی که افسر بیگانه هم آنجا حضور داشت اتاق رزرو می‌شده است، جلسات در سوئیت نفر سوم (رابط اکبری و افسر اطلاعاتی) انجام می‌شده، هنگام ورود به اتاق جلسات باید با ریتم خاصی درب اتاق به صدا در می‌آمده، هنگام گفت و گو تلویزیون روشن بوده، اگر نوشته‌ای داشته یا مطالب را روی کاغذ می‌نوشته آن را ریزریز کرده و در جایی مثل دستشویی بریزد، اقدامات ضد مراقبتی پیش از ملاقات‌ها را باید انجام می‌داده، زمانی که از خانه (در خارج از کشور) بیرون می‌آمده برای بیرون آمدن یک دلیل باید داشته و در حضور خانواده نباید با افسر به صورت تلفنی که از قبل به او داده بودند گفت و گو می‌کرده و تماماً پیام‌ها را پاک می‌کرده است. در ملاقات‌ها به اکبری توصیه شده بود پول‌ها را ترجیحاً در خارج از کشور هزینه کند.

وی در طول سال‌هایی که با MI6 همکاری داشته هدایا و مبالغ هنگفتی را دریافت کرده بود، اکبری برخی از مبالغ را در داخل کشور دریافت می‌کرد و برخی نیز به حساب اول وی در اتریش و برخی به حساب دوم وی نزد بانک اسپانیایی پرداخت می‌شده است.

فرار اکبری از ایران با سناریو سکته ساختگی

اکبری در سال ۸۸ با کمک رابط و به توصیه افسر اطلاعاتی انگلیسی، برای چند سال از کشور خارج شد.

اکبری در ابتدا تمایلی برای خروج کامل از کشور نداشته، اما در ملاقات‌هایی که رابط با افسر اطلاعاتی دشمن در دوبی هماهنگ می‌کند، افسر سرویس وی را قانع می‌کند که باید از کشور خارج شود.

مقرر می‌شود طبق سناریو MI6 مبنی بر سکته ساختگی، خانواده وی نیز از کشور خارج شوند.

ارائه این توجیهات به اکبری نشان دهنده این است که سرویس پس از مقطع فرار به اروپا به دنبال سناریوی بازگشت بوده و از همان ابتدا (سناریو ساختگی سکته) احتمال بازگشت محکوم را می‌داده و برای آن برنامه داشته است.

علیرضا اکبری در سال ۸۸ به بهانه سفر تجاری از کشور خارج می‌شود و به وین سفر می‌کند. زمانی که در وین بوده با یک نقشه قبلی، سکته ساختگی برای او طراحی و اجرا می‌شود.

افسر اطلاعاتی نحوه اجرای نقشه را برای اکبری با جزئیات تشریح می‌کند و به وی آموزش می‌دهد که چگونه نقش یک فرد که دچار سکته شده است را بازی کند.

اکبری در اعترافات خود گفته است، جرج من را کاملاً توجیه کرد که چطور صبح در هتل به رسپشن اعلام کنم حالم خوب نیست و نیاز مبرم به اورژانس دارم. اکبری می‌گوید که افسر علائم سکته مغزی را به او توضیح داده و به او گفته چگونه رفتار کند تا در بیمارستان بستری شود.

همچنین به او گفته شد تا زمانی که از بیمارستان مرخص می‌شود، درخواست کند به یک مرکز درمانی موسوم به «کور» منتقل شده و تا دستور نداده‌اند، آنجا بماند.

این نقشه برای چند هدف طراحی شده بود، اول عادی‌سازی خروج وی و خانواده‌اش از ایران، قانع کردن خانواده اکبری برای حضور در اتریش و اقامت آن‌ها در اروپا و دوم برای توجیه اقامت اکبری در اروپا برای انجام کارهای درمانی و اینکه وی در پاسخ به سوال‌ها در مورد علت ماندن در اتریش بیماری و عدم امکان پرواز را عنوان کند.

پس از حضور خانواده اکبری در وین که آن هم با اقدامات اطلاعاتی از طریق ترکیه صورت گرفت، متهم به همراه خانواده خود مدتی در وین اقامت کرده سپس به اسپانیا نقل مکان کرده و در نهایت به همراه خانواده در انگلیس ساکن می‌شوند.

ذکر این نکته ضروری است که جابجایی اکبری در کشورهای مختلف در اروپا با نظر افسران اطلاعاتی انگلیسی صورت گرفته بود.

همچنین در زمان اقامت وی در اروپا به او شدیداً توصیه شده بود به ایران سفر نکند، با افراد ایرانی و غیر ایرانی معاشرت نکند، تمرکز خود را روی کارهای پژوهشی و تجاری قرار دهد و در صورت سفر به ایران با افراد مهم ملاقاتی نداشته باشد، به اماکن مهم نرود و فقط با خانواده خود باشد.

در زمان اقامت اکبری در اروپا، سرویس اطلاعاتی انگلیس تمام هزینه‌های وی و خانواده‌اش را بر عهده گرفته بود.

فرزند اکبری، در همان سال‌ها با هزینه و لابی MI6 وارد کالج لندن شده و آنجا پذیرفته می‌شود. هزینه‌های مربوط به اقامت، استقرار، خرید مسکن در شأن خانواده، تأمین هزینه‌های جاری، خرید خودرو، خرید تجهیزات خانه و پرداختی ماهیانه از سوی سرویس اطلاعاتی انگلیس انجام می‌شده است.

همچنین اقدامات حمایتی نظیر پشتیبانی امور اداری برای اقامت در اتریش و اسپانیا، اخذ ویزای انگلیس برای وی و خانواده‌اش، انتقال خانواده به اروپا، هزینه‌های مالیاتی و وکالتی به مبلغی با میزان بیش از ۳۵۰ هزار یورو، دریافت مبلغ ۶۰۰ هزار یورو در فروردین ۸۹ در اتریش و ۶۰۰ هزار یورو در اسپانیا نیز از سوی MI6 انجام شده است. این تنها بخشی از مبالغ هنگفت دریافت شده اکبری از طرف انگلیسی بوده است.

اخذ تابعیت انگلیس با حمایت ویژه MI6

علیرضا اکبری با همکاری سرویس اطلاعات خارجی انگلیس بصورت ویژه تابعیت این کشور را بدست آورده است.

محکوم علیه در سال ۹۰ پس از اسپانیا به انگلیس می‌رود و به صورت کاملاً سفارشی و استثنایی برای وی پاسپورت انگیسی صادر می‌شود.

برای تابعیت اکبری، تشریفات و روال قانونی انگلیس کنار گذاشته شد. حتی به گفته خودش آزمون ویژه اقامت انگلیس به نام life in the uk test را نیز انجام نداده، اما در فرم وی آمده بود که وی این آزمون را انجام داده است و علیرضا اکبری در شرایطی کاملاً ویژه صرفاً در مراسم اعلام وفاداری به ملکه انگلیس شرکت کرده است.

وی در اعترافات صریح خود درباره این مراسم گفته است: «جسیکا» افسر اطلاعاتی از من خواست که در یک جلسه شرکت کنم که فقط چند سوال ساده از من می‌شود و من باید صرفاً یک عبارت را تکرار کنم.

روز موعود به لندن رفتم و با جسیکا به ساختمان اداری کوچکی در مرکز لندن رفتیم. در اتاق چند پرچم انگلیس و عکس ملکه قرار داشت. از من سوالاتی پرسیده شد. از جسیکا پرسیدم چه باید بگویم. جسیکا گفت نام ملکه انگلیس را باید بگویی. نام کامل وی را بلند ادا کن و من هم ادا کردم.

یکی از مهم‌ترین نکات این پرونده، اعطای امتیازات ویژه انگلیس به اکبری بوده است.

در روند اخذ تابعیت اکبری، به وی ویزای معروف ILR یا کارت اقامت دائم اعطا می‌شود.

ILR مخفف “Indefinite leave to remain” به معنی «اجازه نامحدود برای ماندن» است. داشتن ILR به این معنی است که شما اجازه دارید تا هر زمان که دوست دارید در انگلیس زندگی، کار و تحصیل کنید.

کارت ILR در زمان صدور پاسپورت باطل می‌شود، اما برخلاف قوانین انگلیس، اکبری بعد از دریافت پاسپورت و به توصیه MI6 توانسته بود از این کارت استفاده کند. استفاده از پاسپورت انگلیسی برای اکبری اکیداً ممنوع بود.

اعطای تابعیت یکی از رویه‌های حمایتی و انگیزشی MI6 در سالیان اخیر بوده است. در این مورد علاوه بر گذرنامه انگلیسی، افسران سرویس جاسوسی با اعطای کارت اقامت دائم به مشارالیه بعنوان یک رویکرد حفاظتی خاص و پیچیده به وی توصیه کردند که در سفر به ایران گذرنامه انگلیسی خود را همراه نداشته باشد.

اکبری در بخشی از اعترافات خود گفته است: علت اعطای این مجوزها این بوده است که از آن در سفر استفاده کنم، اگر از گذرنامه انگلیسی استفاده کنم گذرنامه من از سیستم امنیتی ایران قابل دسترسی است و از سفارت انگلیس در تهران نیز قابل شناسایی و خطرناک است.

وی گفته است به من تاکید کردند که هیچگاه از پاسپورت انگلیسی خود حتی در سفر به کشورهای اروپایی استفاده نکنم و از ویزای ILR و پاسپورت ایرانی خود استفاده کنم. حتی نباید داشتن پاسپورت انگلیسی را به خانواده خود اعلام کنم که بسیار خطرناک است.

همچنین ارجاع مدارک تابعیتی خانواده محکوم در سال ۹۵ امری غیر معمول و خارج از روال عادی است. از آنجایی که خانواده محکوم براساس قوانین انگلیس تا سال ۱۴۰۱ صلاحیت اخذ پاسپورت را نداشتند پیگیری ویژه و سفارشی MI6 جهت اخذ تابعیت این افراد هم دال بر جاری بودن ارتباط محکوم با سرویس اطلاعاتی انگلیس است.

افتتاح حساب ویژه در بانک معروف انگلیسی

علیرضا اکبری با کمک افسر اطلاعاتی MI6 یک حساب در بانک معروف HSBC افتتاح می‌کند. در زمان افتتاح حساب افسر اطلاعاتی همراه او بوده است. متصدی بانک فرم‌ها را برای او پر کرده و وی صرفاً امضا کرده است.

اکبری پس از اخذ تابعیت انگلیس و استعلام وضعیت سفید خود، دوباره به ایران باز می‌گردد و به همکاری با سرویس اطلاعات مخفی انگلیس ادامه می‌دهد و در نهایت پس از اشراف اطلاعاتی، با دستور قضائی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت می‌شود.

پس از صدور کیفرخواست، پرونده به دادگاه ارجاع شده و جلسات دادگاه با حضور محکوم و وکیل وی برگزار شد.

دادگاه با عنایت به گزارش وزارت اطلاعات و مستندات ارائه شده از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج)، اقاریر صریح محکوم و اقدامات گسترده وی در همکاری با سرویس جاسوسی انگلیس، دریافت مبالغ هنگفت و با توجه به اینکه وی نسبت به اقدامات خود علم و آگاهی کامل داشته و به راحتی توان تشخیص اثر خیانت خود بر کشور را دارا بوده است، محکوم را به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور به اعدام محکوم کرد.

حکم صادره از دادگاه، پس از تأیید از سوی دیوان عالی کشور به اجرا در آمد.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5681644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • RO ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      رفت به درک ان شاءالله هرکسی به ضررایران کارکنه جاسوسی کنه تیکه تیکه بشه .یه روزی برسه مسیح علینژادکفتاردلاری روبه سزای اعمالش برسونن دیگه جوان های بیگناه روبه کشتن نده سزای خائن مرگه
      • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        چقدر شماها امواج منفی دارین چقدر شماها نفرین راحت میکنید من و تو خبر نداریم که واقعا کی گناهکاره کی بی گناه من مطمعنم که با حرف های این دولت نمیشه هیچ گناهکار و بی گناهی رو تشخیص داذ
      • کریمی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        دراصل خیلی ها خائن وجاسوسند..اگه نبودن که مملکت بااین همه ثروت وذخایرمعادن بامشکل قطعی گازوتورم فقرنمیشد..حالا احتمالا این بندا خدا روگوشت قربونی بوده
      • محمد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        ایشالا واقعا اعدام شده باشه، معاون شمخانی و وزیر دفاع هم بوده ایشون .
      • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        استاد موج مثبت!! امثال تو وقتی چه آلبانی نشین چه داخلی وقتی حرفی برای گفتن ندارید به تشکیک‌ و شبهه افکنی رو می آورید . فقط همین مونده او کلیشه ی نخ نمای « کار خودشونه رو بچسبونی رو دیوار و رنگ بزنی! این بی شرف اگه جاسوس نبود سقط کردنش غربی ها و برخی بی وطن ها ! رو نمی سوزاند .
      • بهنام IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        24 27
        انشالا
      • میثم IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        38 54
        تازه مردم خبر ندارن که با خیانتی که امثال اینا میکنن یکی از دلایل گرونی مملکت هست، چون با جاسوسی که میکنن باعث بازشدن. مشت مذاکره کنندگان میشد وطرف مقابل با خیال راحت وبا اشراف کامل سر میزمذاکره میشسته،که نتیجه اش هم شده این همه دواوندن ایران وتحریم های شدیدتر مخالف توافق شون و تورمی که شاهدش هستیم
      • علی IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        44 9
        چه قدر خوب و جالب که، ننوشتن ع .ا !!!!!!!! آخه قوهٔ محترم قضائیه در بازی با مواد قانونی حساسه!!!!!!!
      • علی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        23 39
        سلام.. اینایی که به جواب این دوست عزیزمون نظر منفی دادن، میشه بگن از چ قماشی هستن.. انگار خیلی دوست دارین یکی هم با ناموس شما اینکارو بکنه...
      • ناشناس IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        بنظرت خیلی از مدیرانی که الان برسر قدرت هستند و کشور را به این روزسیاه انداختند جاسوس نیستند!؟
      • من SG ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        81 6
        ماشاله، چه داغ مهر سه ستاره‌ای هم بر پیشانی داره.
      • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        7 29
        تو خفه شو
      • یه هم وطن ایرانی IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        41 24
        ایکاش اعدام علیرضا اکبری توملاا عام بوددیگه کسی دست به جاسوسی برای ایران نمی‌زد دست قوه قضاییه در نکنه ممنون
      • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        1 0
        خدا یار و یاور سربازان گمنام امام زمان باشه.هر کس به شهدا خیانت کنه باید به سزای اعمالش برسه
    • احمد IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      این کی بوده که یهویی اینقدر بزرگش کردن، یعنی تمام آمار و اطلاعات را داشته؟ اینجور چیزی با عقل جور در نمیاد
      • مهدی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        دنیا یک لحظه بیش نیست خیلی ها به جمهوری اسلامی خیانت و ظلم و حمله کردند همراه آمریکا و انگلیس طبق تجربه همه آنها رفتنی اند جمهوری اسلامی ماندنی
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      لعنت به وطن فروش
      • بهنام IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        61 9
        بشمار
      • ایران IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        50 9
        عزیزم ما وطن فروش نیستیم ما وطن دوستیم این شماها هستین واسه پول ناموستونم میفروشید
      • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        14 3
        کدام عقل ؟!!!
      • خول ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        8 3
        یعنی هر وطن فروشی ؟؟!!نه؟؟
      • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        34 2
        اینایی که میگن با وضو وارد اتاق بشید بدتر هستن و زیادن
    • h IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      چقدر عجله
      • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        نکنه میخاستی اعدامش نکنن
      • محمد IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        66 19
        بی شعوری هم‌ حدی داره
      • Ahmad RO ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        29 8
        چقدر راحت بدون اطلاعات صحبت میکنید این آقا سه ساله دستگیر شده الان رسانه ای شده
    • مجید IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      بی ناموس بی شرف...
      • عسل IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        اینو ادمو نباید دار میزدن باید میزاشتن زیر زمین سرشو بیرون میزاشتن و میدادن مردم به هرروشی اینو مجازات کنن نیمه جون که میشد بعد دارش میزدن مرتیکه لاشی که یه عمر پول این مملکتو خورد و کشید بالا حالا به انگلیسی های روباه صفت که حتی به خودشونم رحم ندارن اطلاعات امنیتی میفرستاده و جاسوسی کرده
      • ایران IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        9 13
        اینو باید جلو مردم می‌زدند تا خوت بالا بیاره و برق از گوشش بپره
    • علی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      سلام متاسفانه اوضاع ونا آرامی‌های حاکم بر نظام به دلیل وجود همچین مدیران فاسدی است که یا انگلیسی و یا صهیونیست هستن وبا ظا هر فریبی به درون نظام رخنه کردن وطرحهایی به ظاهر شیرین ودر باطن تلخ مثل فروش خودرو در بورس و خیلی طرحهایی که به ضرر مردم هست را میدن ای کاش این مزدوران شناسایی و پاکسازی بشن
      • مرتضی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        4 11
        خائن و بیشرف دقیقا با کلمات بازی میکنن مثه همین که کامنت برا بورس کالا جایی که تماما باعث شفافیت خرید و فروش کالای مملکت میشه،
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      باسلام خسته نباشید خدمت شما دولت ایران باید مراقب باشد و تمام مسئولین که خیانت می کنند همانند این وزیر اعدام کنن الله برکت الا
    • ملیکا IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      لعنت به مال دنیا...آخه پیر خرفت چقدر میخواستی پول؟ چقدر میخواستی توی دنیا زندگی کنی؟ پول بگیری تا دانشمندان هسته ای رو شهید کنن؟ آدمی که با دوتا تخم مرغ سیره....این همه پول رو میخوا چیکار...لعنت بر شیطون...لعنت بر شیطون خدایا عاقبت به خیر کن همه مردم دنیا رو
      • رضا IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        واقعان درود بر شما من هم با نظر شما موافقم گل گفتی .
      • Bmosle IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        این پیرای خرفت ک هیچ کاری نمیتونن کنن و همه چی رو میندازن گردن دژمن باید اعدام کرد 😅😅😅
      • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        این که میگن دعا کنیم عاقبت بخیر بشیم یعنی مثل این عاقبت به شر نشیم بره بجهنم خدا تقاص دکتر فخری رو ازش بگیره
      • حمیده IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        2 2
        چقدر گل گفتی
    • ناشناس IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      لعنتی
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      پست فطرت خائن لعنت بر اکبری بی شرف الهی شکر که رسوا و بی آبرو شدی نامرد
    • جعفر IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      لعنت خدابرانگلیس پلیدوخائنین وابسته داخلی آنان
      • ایرانی IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        99 9
        لعنت خدا بر هر چه وطن فروش خائن
      • Sh IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        34 2
        اول از همه این کشورها لعنت ب ادم بد ذات وطن فروش و دین فروش که همه مردم و وطن را فدای کثافت کاریای خودشون کردن
    • ناشناس. IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      لعنت برشرفت کثیف بی غیرت بی دین ناموس خودرادراختیار بیگنه گذاشتی : باگرفتن آن پولها بی ناموس شدی فقط بخاطریورو: بی ناموس توکه احتیاج پولی نداشتی : معلوم است که بی اصل ونسبی وبی ریشه :
    • عسل IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      59 17
      خوبش کردن منافق وطن فروشا ،اخه انگلیس تا کی میخواد جاسوس بفرسته ایرانو کشور نقض قانون و اینکه افراد بیگناهو دارمیزنه معرفی میکنه هرکشور قانون خودشو داره از نظرما اعدام کمترین حکمه برا ادم پستی مثل اکبری اگه ما اینکارو بکنیم خود انگلیسیا مارا اعدام نمیکنن نازمونا میکشن مرگ بر منافق مرگ بر انگلیس
      • محمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        6 4
        بنظرم اعدام کمه واسش اینو باید سر میبریدن
    • الی خانم IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      چه عجب دلشوون اومد به جای وثیقه کرفتن و مجازات کردن برای یه مسووول حکم اعدام صادر کنند و او را مفسد بنامند اگه این جور مجازاتها را قاطعانه و با جدیت انجام بدهند کسی جرات خیانت به مملکت و بی حرمتی به مردم را نداره
    • رضا IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      علی و لعنت الله علی قوم الظالمین
      • ابولفضل ر SA ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        0 0
        رویا ه طمع کار از گردن به تله وی افته
    • سید‌هادی‌عاصی علوی‌تفتی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      25 12
      سلام.خدا‌قوت. کمبود نقدینگی.در‌کشور.از‌نبودن‌درامد کافی.در‌کشور‌است.باید‌بیکاری‌را‌کاهش‌ بدهیم.تا‌با‌چرخش‌مالی‌در‌نظام‌بانکی. چرخش سرمایه.بین‌کارگر‌و‌کارفرما بوجود آید.همت عالی با توکل به خدا. و همکاری‌.همیاری‌همه جمعیت‌کشور.بسیج.همه. مشکلات معیشتی.و اقتصادی حل خواهد شد.ان‌شاءالله ارز‌اور‌باشیم.
      • Ali IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        16 0
        کمبود نقدینگی؟!!! عشق است سوادت را. امثال شما بی سوادها مملکت رو به این روز انداختن و قدرت رو ....
    • ایرانی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      کم نیستن از اینا
    • ناشناس😔😔😔😔 IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      عجب مهرایی هم تو پیشانیش هست نعلومه نماز شبای زیادی خونده بوده 🤣🤣🤣🤣
      • عشقی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        از این مهرا رو پیشونی خیلیا هست.. همین کاراست که آدم میبینه که آدمیت رو از دین زده میکنه.. الان یه پسر آستین کوتاه و مشروب خور رو بزاری کناره این افرادها من میگم اون پسر کاردرست تره عقلا خودش و پشته دین و لباسه دین مخفی نکرده و مطمعنن خداپرست تر از اینجور افراده کثیفه که سیرتی ندارن.. کثافتا
      • زهرا IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        13 40
        توروهم بایددارزدپیشونیش چه ربطی به نمازداره
      • حسین IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        2 6
        این که فقط مهر توی پیشونی اش را می شناسی ، درست نیست .
    • ارسلان IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      برام خیلی جالبه کسای تو ایران هر پست و مقامی دارن و تو این آب و خاک به ثروت و قدرت میرسن و زره زره خون و گوشتشون مال این مملکته ولی به این مملکت خیانت میکنن.این افراد نباید اعدام بشن باید هر روز یک زره این اون گوشت کثیفشون و بکنی لعنت به شرفتون که هیچ ابروی برای ایران و ایرانی نزاشتید
    • IRAN. D IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      لعنت براین جانور . هرچند خودم با سیاستهای جمهوری اسلامی همسو نیستم ولی این کارشون درست بوده ‌ . هرکی به وطن و مردم خودش خیانت کنه باید مجازات بشه
    • محمد IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      نوش جانش ؛ کسیکه با پیشانی داغ کرده و تظاهر به تدین ! به کشور و مردم خودش خیانت کرده و خودش را به کشور خارجی بفروشد ، حکمش اعدام است ، حتی بیش از اعدام ؛ و لااقل اعدام در ملا عام ؛ که باعث عبرت بشود،
      • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        این پیشونیو خیلیها دارن ومسلمونی را به یدک میکشن فقط اینو بدون که واژه سیاست خیلی کثیفه ما که واقعا نمیدونم پشت این قضیه چیه واینقدر برای اعدام کسی خوشحال نباش خالا هر کسی باشه
    • منصور IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      خیلی باید مواظب بود بقیه مسئولین خائن از آب درنیان
    • ناشناس AE ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      113 7
      از همینا باید ترسید
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      89 90
      لعنت بر روحش مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر ضدولایت فقیه مرگ بر وطن فروشان مرگ بر اغتشاشگران سلام برشهیدان
    • سمیه IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      79 16
      فیلمشو بسازن تو تلویزیون پخش کنند اعدامشم کنند تا درس عبرت بشه برا بقیه که اگه راهشو برن تو تاریخ ثبت میشن
    • نیما IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      62 7
      آقایان، ملاک برای خدمت به کشور یقه بسته و پیشانی پینه بسته و تسبیه دست و ریش و ادعای ولایی بودن نباید باشد. روی شاخصهایتان تامل کنید هر کسی با این ویژگی ها بیاید به راحتی تا بالای مدیریت نظام می رود. ملاکهایتان را تغییر دهید.
    • محمد IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      همه چی مبهم بوده .اگر چنین فردی با ان سوابق جاسوس بوده پس تکلیف فر ماندهان بالاتر از او‌چه میشود
    • سیفی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      89 20
      پس چرا اینقدر دیر کشف شد ؟؟؟؟
      • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        35 25
        دیر کشف نشده
      • شیرازی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        33 17
        تحت تعقیب بوده
    • ارسطو IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      58 17
      چشم هایش را ببین/ نفاق می بارد
    • ناشناس IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      81 25
      سزای خیانت مرگه .ای وطن فروش .دست سربازان گمنام درد نکنه.خسته نباشین.
    • احمدی تهران IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      38 7
      سلام چرا درملع عام انجام ندادن چرا زنده نشون ندادن مردم مطمئن بشن مبادله نشده بخدا مردم ما حق دارن بدونن
      • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        1 1
        بعدهااگه خدابخوادروشن میشه
    • ايراني IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      48 12
      نون و آب مردم شده اين اخبار ،‌هنر كردين بخدا اين همه اسناد از مملكت دزديدن شماها آفتابه دزدها رو گرفتين عين سلطان سكه كه اعدام كردين سكه رفت فضا مثل دلار .خيلي خسته نباشين.
    • Air force IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      70 10
      عجب نمازخوان بوده . جای مهرو ببینید . مردک ریاکار وطن فروش
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      66 6
      ما هرچی بدبختی میکشیم از دست همین وطن فروش‌های خائن دشمن از بیرون نمیتونه کاری بکنه از داخل کشور ازهمین خائنها ضربه میخوریم خدا همشون لعنت کنه خسر الدنیا والاخره
    • ف IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      63 13
      عاقبت هر کس خیانت به ایران وخون شهدا کنه همینه رسوا میشه
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      60 28
      از این کثافتا زیاد داریم بنازم قدرت وشجاعت محسنی اژه ای رو
    • فریبا IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      52 10
      وطن‌فروش‌خائن
    • الهه IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      72 18
      سریال گاندو اشاره ای به این موضوع داشت اما اصلاح طلبان صداشون در اومده بود درود بر سربازان گمنام امام زمان
      • ناشناس IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        4 8
        بنظرت اصولگرایان از اصلاح طلبان بهترن!؟
    • سهراب IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      34 1
      چطور میشه یه نفر دوتابیعیتی میشه مشاور آقای شمخانی، چرا باید اطلاعات بهش برسه که بتونه انتقال بده به غیر، مگه این آقایون خوب و بد نمیفهمن
      • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        4 0
        آخه یک کم عقل و شعور داشته باشید. چرا اکبر طبری به دار مجازات آویخته نشد؟؟؟
    • . IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      28 5
      انشالله کشور خارج نبینیمش!!!!!
    • سرباز بازنشسته IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      35 3
      این پیشانی سیاها دهن کشور را سرویس کردن هرکه این قیافه ای داشته باشد میگن عحب انسان با خدایی .!!!خدایا شکرت که ادم عادی خودت هستیم ریاکارانه جلو نمیریم شکرت لعنت به ریاکار
    • سید حسین سعادت میر قدیم IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      18 5
      🤦🤦🙈🙈🙈🙈🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻👋👋👋
    • چ فرقی میکنه IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      36 6
      هرموقع جنازشو نشون دادن باور میکنیم!!!!!
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      50 3
      روباه پیر استعمار : تاریخ پر از ننگ و عاری در دخالت در امور داخلی ایران و کسب منافع نامشروع از این بابت دارد. هرگز : جنایت فجیع انگلستان منحوس و پلید در : از بین بردن و مرگ نزدیک به ۱۱ میلیون ایرانی به واسطه : قحطی و گرسنگی - در خلال جنگ جهانی دوم از بابت غارت : مواد غذایی ایران توسط ارتش استعمار گر
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      42 4
      باشد درس عبرتی برای کسانی که دیگر هوس ملک ری نکنند
    • ر IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      71 3
      امیدواریم که درموردهمه مفسدین واختلاسگران قانون به همین قاطعیت اجراشود و براساس حق و حقیقت حکم صادرشود
    • محمد IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      46 16
      اگرچه اعدامش دیر بود ولی ممنون از قوه قضائیه و سربازان گمنام امام زمان کسانیکه امنیت کشور را به خطر می‌اندازد باید عبرت بگیرند که عاقبت جاسوسی برای اجنبی ها اعدامه به امید اعدام مصی علی نژاد و تمام وطن فروش های دلار بگیر
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      34 5
      لعنت الله علیه 😡😡😡
    • یاسر RU ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 6
      مجازاتش خیلی کم بود باید همراه اکبری خانواده درجه اول تا درجه سومش رو هم به دار آویزون میکردن و همه اموال آنها به نفع دولت مصادره میشد ولی قبیل این مجازات باید سفیر انگلستان رو اعدام میکردن تا درس عبرتی باشه برای دشمنان
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      44 7
      نجس کثافت .... شهادت فخری زاده سلیمانی به چه قیمت عاقبت وطن فروش خداپشت پناه مسئول سالم کشو ر لعنت به خیانت کار قبرش باید توالت بشه گور بگو
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      37 8
      کثافت لاشخور روباه صفت
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      37 6
      احسنت به بچه های اطلاعاتی ...این قصه سر دراز داره خیلی ها باید جوابگو باشند
      • عبداله..... IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        13 1
        در کشور گرانی تبیعض ناعدالتی و مدیران بی عرضه وجود دارد نه اینکه بیایی وطن فروشی کنی مرگ بر آن احمقهایی که بی اندازه از آمریکا و .....تعریف وتمجید می‌کنند
      • عبداله..... IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        18 7
        در کشور گرانی تبیعض ناعدالتی و مدیران بی عرضه وجود دارد نه اینکه بیایی وطن فروشی کنی مرگ بر آن احمقهایی که بی اندازه از آمریکا و .....تعریف وتمجید می‌کنند
      • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        15 9
        ازجمله روحانی وخاتمی وجمع زیادی از اصلاح طلبان غرب گرا ودین ستیزاتش اختشاشات ازگور این مذدوران بلندشدبافریب جوانان
      • محمد IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        2 0
        پیشانی سیاهش جای سم شیطان است این مردمان ومزدورپلید.
    • داریوش IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      41 6
      خیانتکار را اعدام نه قطعه قطعه می کردید و بگردیم ببینیم چه کسانی اقامت کشورهای دگه را دارند و چرا دارند
      • علی از تبریز AE ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        1 1
        احسٱ
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      28 4
      نادان بی غیرت چی کم داشتی انگلیس همان انگلیسی هست در طول تاریخ بیشترین خیانت به ایران کرده است مثل قرارداد های نگین گلستان ترکمانچای بحرین بی شرف از خون شهیدان خجالت نکشیدی ای کاش این مرد را مثل سگ در خیابانهای شهر می گرداندند
      • مهربانو IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        20 2
        انگلیس که همیشه دشمن ایران بوده وفقط به فکر منافع خودش هست اما قرار داد گلستان وترکمانچای که ایران خیلی از سر زمین هاشو از دست داد بوسیله روسیه چپاولگری انجام شد خدا همشون رو لعنت بده
    • جمالی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      13 1
      امیدوارم بعدهها مجبور نشوند به مانند بقیه بگیروببندهها ،به وراث خسارت بپردازند
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      30 5
      بی شرف بی ناموس حقت بود انشالله با اختلاس گرا هم همین کار رو انجام بدید
      • ناصر ذوالقدر IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        11 6
        منافقین از کفار بدترند مسیح علی نژاده خیلی بهتراز امثال علیرضا اکبری است
    • زهرا IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      25 3
      ای کاش قبل از اعدام میتوانستم از او بپرسم الان چطوری میتوانی از اینهمه پول وامکانات دل بکنی وبه جهنم وارد شوی ووقتی جان کثیفت گرفته شد چطوری میتوانی در چشمان شهدایه وطن وشهید فخری زاده وشهید سلیمانی نگاه کنی تف به شرف نداشته ات فقط مانده ام که چرا اینقدر دیر اعدامش کردند ودر ملا عام اعدام میشد
    • Ff IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      31 2
      خدالعنت کنه هرکسی رو ک خیانت کرد به این مردم و خاک ویک مستند هم ازش بسازید شفاف سازی بشه
    • ایران دوست TR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      44 2
      حتما تنها نبوده
    • زینب IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      48 5
      به اخبار دیگه اعتماد ندارم چون دروغ زیاد شنیدیم.معلوم نیست چقدر مطالبتون حقیقت داره چقدر پرونده سازی کردید.الله اعلم
      • بیژن IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        1 2
        واقعا دست سربازان گمنام درد نکنه آن شاالله که همیشه سایتون بالا سر کشور عزیز ما ایران باشد هر کس با ایران دشمنی کند باید نابود شود ایران من پاینده باشی سلام خدا بر سر دار دلها حاج قاسم
    • ناشناس IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      11 11
      الان غربگداها از پاپ مقدس تر و از قرآن کتاب مقدس تر میشن و میگن چرا اعدامش میکنید حقش نیست همونایی که بعد از توحش های اغتشاشگران و به شهادت رساندن مظلومانه و عاشورایی بسیجیان و ماموران جان بر کف امنیت خفه میمیرند
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      52 1
      سوال اینجاست شخصی با این همه دست رسی و اهمیت چرا باید دو تابعیتی باشد چرا روحانی دو تابعیتی بود چرا مجلس ورود به بحث دو تابعیتی ها نمیکند شاید خودشان هم دو تابعیتی هستند یا در تلاش برای بدست اوردن ان.
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      23 9
      امثال این سگهای جاسوس را باید چندین بار اعدام کنن انشالا بزودی علینژادم بدرک واصلش میکنن هرکس به این مملکاتخیانت میکنه خدا نابودشون کنه
    • تیمچه IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 1
      لااقل چند روزی نگهش میداشتین چهارتا سوال ازش میپرسیدین بعد به جرم فلان اعدامش میکردین. البته حقش بود صد درصد.
    • بی نام RO ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      17 4
      خیلی جالب این ها از اول می دونستن این آقا همچین غلطی کرده تازه سال ۹۸ گرفتنش به جای این که زود تر بگیرنش گذاشتن کارش بکن بعد گرفتنش
    • پرهام AE ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      28 0
      کسی که پست مقامی داره نباید از کشور خارج شه بچه های مسولین همشون تو خارج از کشور هستن که بستر جاسوسی ضربه به ایران رو فراهم میکنه واقعا جای تعجب داره اقازاده خارج از کشور خیلی راحت تو ایران تردد میکنن
    • آرش AE ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      13 0
      این همه از رخنه به دستگاههای دشمن حرف می زدن . که ما چه کردین و کجا جاسوس داشتیم. حالا فهمیدیم اونا جاسوس داشتند. وای از مدیران نالایق که با مدیریتشان بهترینانمان را پرپر میکنن‌ وای.....
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      23 5
      نماز خونده ولی نماز هاش بی مهر بوده
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      23 7
      آخرخیانت ومزدوری همینه هرکه با ایرانی وانقلاب درافتاد ورافتاد
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      21 5
      گ ور بگور بشه پست فطرت۷۸
    • احمد IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      22 5
      ما همیشه از استعمار پیر و مکارانگلیس باید به یک نحوی ضربه بخوریم.چرا سفارت او را در ایران نمی بندند.
    • حسام IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      36 2
      ان شاء الله به لطف خداوندقادر محاکمه و نابودی سایر جاسوسان و وطن فروشان بالاخص مسولین فاسد و دزد
    • ایرانی ام IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      24 6
      ممنونم از قوه قضاییه خدا قوت....خدا ایران عزیزم رو از جمیع بلیات حفظ کنه ومفسدین رو ریشه کن کنه و سربازان امام زمان عج روعاقبت بخیر کنه انشاالله خییییییلی خوشحالم یک مفسد کم شد
    • ایلقارتورک IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      25 5
      حیف وطن وخاک که بعضی ها حاضرن وطن فروشی بکنن
      • آیدین IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        11 25
        امثال علی کریمی علی قاتل قاتل جوانان مردم را باید به دار آویخت
    • دانیال IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      8 5
      خوب اینا چرا میرن بیرون از کشور ؟!چرا دوتا شغل.چرا دسترسی میزارن در همه حوزه داشته باشه یکنفر اصلن ریس یک دستگاه .بعدم این سفارت انگلیس از زمان امیر کبیر باید ایرانی بکشه خیانت کنه دسیسه کنه فتته کنه جاسوسی کنه چی میخاد که در عیان بهش نمیرسه تجارت؟!نفت؟!نفوذ؟!فتنه؟!مستعمره و استثمار؟!سنت کردن اینکار
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      24 5
      اینا رو باید زنده زنده تیکه تیکه می کردن بی شرفا عوضی و خود فروخته لعنت خداوند بر اینا باد شهدا شرمند ه ایم
    • ناصر IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      23 7
      لعنتی چقدر مال دنیا ارزش داشت که هرکاری براش کردی که اخرش سرت به باد دادی.وطن فروشی و جاسوسی نتیجش اعدامه.کثیف ترین کار جاسوسی و وطن فروشیه
    • احمد IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      15 4
      انشاءالله که این اتهامات صحت داشته باشدوبخاطرمسایل دیگه اعدام نشده باشد.
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      17 2
      تف به اون صورت غلط اندازت منافقین در درک اسفل السافلین
    • یا مهدی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      20 8
      اعدام حقش بود شب اول قبرروچکارمی کنه
    • ایرانی‌ها IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      27 3
      باید هر کی دو تابعیت داره رو از مدیریت درهمه وزارتخانه ها بر کنار کنند چون انگلیس به هر کسی تابعیت میده در عوض یک چیزی میخواد وگرنه به این‌ها کی تابعیت میده
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      13 2
      چه جا مهری رو پیشونی داره !معلومه خیلی سجده طولانی هم داشته! لباس پوشیده وموجه ! ببین چند تا دیگه از اینا داشته باشیم؟
    • گلی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      24 1
      این وطن فروشیا واسه خوارج پینه بسته هم قفل بود لعنتی،انقدر دنیا قشنگ بود برات؟
      • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        0 0
        روحش قرین عذاب الهی اکبری ابر جاسوس
    • لیلی IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      17 3
      لعنت به روباه پیر و لعنت به هر چه وطن فروش بی شرف
    • لیلی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      14 2
      لعنت به انگلیس .چرا در اون سفارت خانه اش را گل نمی گیرید
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      19 0
      مدیرانی که تابعیت انگلستان دارند یه جورایی تحت تسلط آنها هستند مدرک دکتراهای های صوری گرفته اند .
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      25 2
      سیب را از درون خودش کرم میخوره پینه پیشانیش نشانه چیست یکی هم که با سه هزار میلیارد فرار کرد چفیه میانداخت و پینه پیشانی داشت و نمیشد بدون وضو به دفترش رفت ولی شد آنچه نباید میشد
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      17 5
      اینطور که نوشتید،این آقا رییس کشور بوده چون همه کاره بوده
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      21 2
      خدا کنه هرچی خائنه دستش رو شه
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      18 1
      یکی از انبوه جاسوسان رده بالا مجازات شد. زمان خیلی از این اقا رده بالاتر را رسوا خواهد کرد.
      • سیروس IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        23 1
        کاملن درست میگین اونایی که به نام دین ودیانت وجای مهر به پیشانی نشاندن وحقوق نجومی از بیت المال گرفتن جاسوسی کشور بیگانه میکنند کم نیستند خدا همه نجومی بگیران را لعنت کنه که مثل سگ هار شدن ودارن پاچه همه رو میگیرند
    • دهه شصتی # IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      18 7
      این همه بلا سرتو ن اورده پس کجا بود دستگاه طویل وعریض اطلاعاتی
    • یاشار IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      16 3
      حیف طناب دار که صرف این شد
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      13 5
      عجیبه، وقتی به فهرست کسانی که این چند سال به اتهام جاسوسی محاکمه و روانه‌ی چوبه ی دار شدن نگاه می‌کنیم متوجه می‌شیم همه‌ی اونها در رابطه با سرویس‌های اطلاعاتی غربی دستگیر شدن ولی هیچ نامی از سرویس‌های اطلاعاتی روسیه و یا چین نیست...عجیبه؟ آیا روسیه و چین هیچ جاسوسی در ایران ندارند؟
    • محمدرضا IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      16 1
      باسلام 4تااختلاس گران هم اعدام بکنیدحواس ایناجمع می شه دیگه کسی جرات اختلاس نداره
    • زن اریایی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      14 2
      خدا لعنت کنه این جاسوس بی ایمان رو
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      9 2
      فقط به یقه آقا نگاه کنید تا کجا بسته بود. صف اول نماز جمعه و جماعتش ترک نمی شد و همین موارد برای استخدامش کافی بود ولی ....
    • بلوچستان IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      14 2
      از این جاسوس ها زیاد داریم
    • علی IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      8 1
      سیاست میگه باج به من بده بعدهرچقدرهم دلت خواست پشت سرمن فحش بده فعلا"کاریت نداریم
    • منصور IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 0
      آیاسفارت روباه مکارپیرجزبوجودآوردن مشگلات سودی هم داشته؟382 یادارد؟
    • ناشناس IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      18 1
      جالب بود سرنوشت اکبری،مدتی همکاری با وزیر سپس اعدام
    • ناشناس IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 1
      دم سربازای امام زمان دمتون گرم خدای وجود داره ای سرباز گمنام فکر ملت باشید دو دستگی درست کنید گرونی بیداد میکنه بازم دمتون گرم
    • محمد رضا IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      13 1
      سزای عمل خیانت به میهن همین است .
    • شهروند IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      14 1
      خدالعنت کنه از خون شهیدان نترسیدی . برا چند روز ه دنیا همه چیزت رو فروختی .؟!!!!
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      8 3
      اگه حقوق بیمه این وطن فروش رابه خانوادش بدنندبه ملت خیانت کردن
      • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        4 1
        کاری خوبی کردن اعدامش کردن باید جاسوس را امین کار را کرد لعنت به وطن فروش
    • مسعود IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 4
      این بی ناموس رو باید بار اول اعدام میکردن سهل انگاری اطلاعات ما آخه تا چه اندازه این پست وطن فروش دانشمند ایرانی باهزاران خون دل به اینجا رسیده ترور کنند این نقشه اش رو بده خدا میداند چندین سال وهزاران سر وسر تمام سازمانهای ایران رو به اونا گذارش داده اینو اگر ذزه ذره هم آتیش میزدی بازم یک هزارم خیا
    • علیرضا IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      12 3
      این پیشانی پینه بسته هاچکارکه بسرملت نیاوردند؟مردم راازدین فراری دادند
    • شاهد IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 3
      این از نور چشمی انگلیس آخر خیانت چه برسه به احمقی امثال کریمی و بعد آخر جاسوسی در هر کشور اینه اسرائیل ۱۰ نفر از افسران اطلاعات خودشو به یک شک جاسوسی اعدام کرد ولی اکبری میگن نه
    • محمد IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      16 4
      اون پیشونی پینه بسته معلومه خیلیم اهل عبادت بوده بنده خدا ..
      • ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        10 2
        طبق معمول مسعولین ما پس از از سالها دزدی وپس از بازنشستگی وگذشت ده ها سال هویتشون اشکار میشه. پس باید به کدام یک از مسعولین اعتماد کرد؟
    • خدا‌وردی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 0
      سزای خیانت یک شخص به مردم و طنش ، مرگ به روش اعدام هست.
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      25 11
      انشاالله انتقام سردار دلها
      • مرتصی رحیمی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        9 0
        کم نبست از این امثال ادمها ولی چون دستشون به. بالا ها بنده راحت زندگی می کنن
      • مرتصی رحیمی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        11 0
        خدا وند خودش درسته کنه این وضعیت نا بسامان ملت با وفا وحیا وقدر دان ایران را
      • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        4 1
        ای لعنتی امثال اینارانبایداعدام کرد باید بندازی جلوی این سگهای وحشی هستند وقتی میخوان حیوانی راشکارکنن هنوز سرش زنده اس ولی نصف بدنشوخوردن
    • مهدی فلاح IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 1
      اعدام، مجازات کمی بوده، باید مجازات زندان بااعمال شاقه کاربیست ودو ساعته درشبانه روزدرمعدن سنگ و شلاق زدن به وی درحین کار محکوم میشد!! این جانوران خائن باید ذره ذره بمیرند
    • صادق IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      22 1
      تو که نظر و فحاشی بقیه رو ثبت کردی مرد باش نظر منو هم ثبت کن ،،چهار هزار و پونصد نفری از مسولیین که خانواده اشون خارج هستن همشون عین و بدتر از اکبری هستند ،،،اعدام یک نفر به حق نیست اگه راست میگید بقیه رو هم برخورد کنید
      • دریا AE ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        2 0
        آک هزار درود ب اون شرفت و حرف حقی ک زدی هزار تا لایک داری
    • ناشناس IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 1
      زنده باد دست عدالت ،ایران جای وطن فروش نیست
    • مسعود IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      9 2
      بدبخت باز نشسته با حقوق هشت ملیون چطور زندگی میکرد تو ایران مجبور شد جا سوسی کنه تا اموراتش بچرخه وگرنه هرگز جاسوس نمی شد.
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      18 0
      وقتی موقع گزینش معیارتان این باشد که طرف ریش دارد مسجد می‌رود بسیجی هست نتیجه از این بهتر نمی‌شود یزید و معاویه و شمر هم نماز می‌خواندند و روزه میگرفتند
    • ابراهیم IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 2
      دمتون گرم سربازان گمنام امام زمان از این مدل ادم ها در دولت کم نیستند
    • داود IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 2
      این بی همه چیز رو باید ۵بار اعدام کنن.خائن به ملت و کشور .سر پینه بستش مثل خیلیا فقط تظاهر میکنن که مسلمان هستن .توف به روح پدرش با این پسرش،که بیاد سالها به این آب و خاک خیانت کنه .
    • محمود IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 2
      درود بر قوه قضاییه/// وطن فروش وخاین به ایران باید اعدام گردد آن شاله بقیه خاینان هم به نوبت به دار مجازات آویخته شوند
    • قاسمی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 1
      سلام .هیج چیز بتر از خفت نیست که انسان با خفت از این دنیا بره.اگر به خودت رحم نکردی می خواستی به خانواده ات رحم کنی که یک عمر سرزنش بين اقوام دوست نشوند
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      9 1
      حقش بود از اینها کم نیست اونهای هم اختلاس واموال ملت ایران رابه چپاول وغارت می برنند هم جرمشون کمترنباشه بیشتر هم هست خائن هرکارش کنی خائن هست
    • احمد.. IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 1
      این سزای کسانیه که به کشور خیانت کردن ..
    • حسن خطیبی نسب IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 2
      خدا رو شکر که خائنین به دارمجازات آویخته می شوند انشالله مفسدین اقتصادی و رانت خوران بی شرف نیز اعدام شوند
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      13 3
      با اختلاسگرای بی شرف وحرومزاده ویا با دوزدهای بی ناموس همچین برخوردهایی میشد کشور گلستان میشد اما نمی‌دانیم علت چی هستش که برخورد نمی شود
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      9 1
      با اختلاسگرای بی شرف وحرومزاده ویا با دوزدهای بی ناموس همچین برخوردهایی میشد کشور گلستان میشد اما نمی‌دانیم علت چی هستش که برخورد نمی شود
    • ثنا IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 1
      اگه این آشغالها نبودن این همه دانشمند هسته ای شهید نمیشدن اخه بیشرف این همه پول واسه چیت بوده من انسان که بایک نون یک لیوان آب سیر میشم این هم ثروت واسه چی اگه دولت حسابها رو چک کنه براحتی میفهمن کی جاسوس هست
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      8 1
      هرکس به این مملکت خیانت کرد اعدامش کنید ریشه ی خائنین باید از این کشور کنده بشه تو طول تاریخ به سرزمین ایران خیانت شده وهمش از خودی بوده خیانت توی ریشه ی خیلیها هست که به ظاهر ایرانی هستن پس با گیوتین سرشونو بزنید تا عبرت بشن برای خاینهای دیگه
    • صافی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 2
      خدارحمتش نکنه عوضی وطن فروش پست
    • یوسف AE ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 1
      خجالت از خون شهدا نکشیدی تشنه گشنه سرما وگرمارابجان خریدند ی وجب خاک رانگذاشتند دست دشمن بیفتد آنوقت بااین همه ثروت واسایش وطنت رافروختی
    • نوید IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 1
      دستگاه. مهر زنی چینی خوب نزده نماز تو سرت بخورت. وطن فروش. خائن اکبری
    • انا روزبهانی AE ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 0
      انشالله تمام کسانی که به این مملکت خیانت میکنند به همین سرنوشت گرفتار بشن
    • جلیل IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 2
      این‌رو باید بجای اعدام با آره برقی تکه تکه میکردن بعدش میفرستادن به همون انگلیس لجنزار.نباید این نجس تو خاک پاک ایران دفن بشه..
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 0
      در.رحمت.خدا.نباشدهمنشین.خوکها.باشد
    • سیدرحیم حسینی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      9 0
      باور کنید باز مفسدفی الارض هم هست باید شناسایی شوند واعدام شوند
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 0
      تفلکی خیلی هم نمازمیخونده .خدالعنت کنه تمام دشمنان داخلی را.
    • نادر IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 1
      پس رییساش چی میشن؟؟؟!
    • جواد IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 1
      خسته نباشید،بعد از بیست سال جاسوسی که دیگه مهره سوخته شده شناسایی شده دیگه چه فایده؟!!!
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 0
      هر کسی پیروی از شیطان کرد و به شیطان صفت آن اعتماد کرد.اخرش خسره دنیا و آخرت در انتظارش هست هیچکس از دادگاه الهی نمی‌تواند فرار کند.هوشیار باشیم فریب شیطان نخوریم
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 0
      هر کسی پیروی از شیطان کرد و به شیطان صفت آن اعتماد کرد.اخرش خسره دنیا و آخرت در انتظارش هست هیچکس از دادگاه الهی نمی‌تواند فرار کند.هوشیار باشیم فریب شیطان نخوریم
    • سزار IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      8 0
      تو این مملکت خیلی از این اکبری ها داریم بیشترشان مسولن به امید نابودی تک تکشون
    • م IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 0
      باید چنین افرادی رو اعدام کنند تا برای بعضیها هم درس عبرتی باشه بی وجدان لعنت برچنین افرادی
    • براهی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      8 0
      برا ۵۰۰۰۰دلار عجیبه اونم دلار اون زمان ، مهره سوخته و هزار رمز و راز پشت پرده
      • هوادارزیست IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        2 0
        تمامی اختلاسگران واحتکارکنندگان این سرزمین زیبا ازجاسوس بدترهستندوبایداعدام شوند،
    • متین IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 0
      خداکنه اون مسئول های ناکار آمد و حداقل اونهایی که مال این ملت رو میبرن همینجوری برخورد بشه
    • حمید IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 2
      رفت اون دنیا به ملکه انگلیس خدمت کنه. مرگ بر وطن فروش.
    • محمد IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      حقش بود باید سنگسار می شد خائن به کشور به خاطر دلار وخوشگذارانی خودش و خانواده. چه ها که نمی کنند دنیا پرستان .قاتل اصلی شهید فخری زاده به جهنم واصلشد
    • ایرج قلیزاده IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 2
      یک وطن فروش هیچ چیزنداردوبایدنابودبشه... خدالعنتش کند
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 1
      دورودبرشرف کسانی که این افراد راگیرمیاندا زن
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      دست سربازان امام زمان درد نکنه کاش به جای دست گیر یه گلوله وسط اون پینه کثیف پیشانیش میزدند
    • مهدی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      انشاالله ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روزی‌برسد‌که‌سفارت‌خانه‌جاسوسی‌انگلیس مانند آمریکابسته‌شود‌ودیگر‌اثری‌از‌این‌انگلیسیهای‌روبا‌صفت‌در‌ایران‌ نباشد
    • میلاد IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 1
      جالب اینجاست جای مهر روپیشونیش هم هست مث بقیه!!!
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 0
      الله اکبر😂😂😂😂😂😂😂😂
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 0
      اونوقت که باید می‌گرفتید گذاشتید مملکت را بفروشه حالا دیگه چه فایده هر دم از باغ گلی براید
    • FR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      10 0
      کاش درمورد دختر لاریجانی هم انقدر قاطع بودید
    • مهدی... IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 0
      درود بر مردان ن نامردان. نوش دارو بعد مرگ سهراب. شما ی ینفر کشتین این انگل چقد بزرگ مردانو کشته چنتا دست پیله بسته سر سفرش از خجالت مرده. ننگ بر حریصاو همیشه گشنها.
    • حمزه IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 1
      اینو باید تو میدان یکی از شهر های پر تردد تهران با جرثقیل آویزانش میکردند و بعد همه دنیا می‌دیدند که ما ایرانیها چقدر به کشورمون حساس و جدی هستیم هر کسی که به کشورمان خیانت کنه دانشمندان و فرماندهان نظامی مارو خط بده ترور کنن این کارو باهاش میکنیم
    • جانان IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      9 2
      من برام سواله که چرا حداقل یکی از این گنده اختلاسگران را تا امروز اعدام که نکردن هیچ،بلکه فراری شون میدن و کمکشون میکنن که برن به بهشت موعود خیلی از مسئولین کانادا؟
    • خادا IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      خدا کنه از جاسوسی فیلم بسازن تا درس عبرتی بشه مثل سریال گاندو
    • علی اقا IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      خداوند ریشه تمام منافقان کور دل را بخشکاند .کسانیکه به خو ن مطهر شهدای عزیز خیانت میکنند عاقبت در این دنیا و در آخرت رسوا خواهند شد
      • عباس IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        2 0
        این جور ادما‌ هیزم جهنم هستن
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 1
      خداراشکر جاسوسان داخلی امشب خواب راحت ندارند. مسئولان ما باید حواسشان جمع باشد حتی به سایه خودشان هم اعتماد نکنند. انگلیس تا کجاها تونسته نفوذ کنه چندین ساله جاسوسی میکرده بیخ گوش مسولان. حالا اگه یه بیچاره برای نان شبش یه موبایل بدزده فوری دستگیر میشه من موندم چندین ساله جاسوسی میکرده حالا رو شده.؟
    • محمد غریب پور IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      علیرضا اکبری سگ نجس حرامزاده ای بوده خدا را شکر که قانون این ملعون نجس رابه درک واصل کرد الحمدالله
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      خداروشکر که این گونه روباه صفتها رو زود از صفحه روزگار حذف میکنن.مردم به نون شبشون موندن اینا وطن فروشی می کنن اون هم به انگلیس
    • حمزه IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 1
      ای حرامزاده بی ناموس زنتو چند فروخته بودی به انگلیسی ها این حرامزاده چه خیانت هایی که به خون شهیدان و مردم کرده تف به شرف نداشته ات بی ناموس بی ناموس بی ناموس
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 0
      چرا مهدی میرسلیم را اعدام نمیکنید؟؟؟
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 0
      اکبری فقط یکی از خائنین بود، بسیاری از خائنین و منافقان همچنان هستند ان شاء الله خداوند نابود و رسوایشان کند،.
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 1
      دست راستش زیر سر بقیه پیشونی پینه بسته ها یکی یکی
    • علی کرم حاجی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 0
      با سلام خدا عاقبت هممون رو ختم بخیر کنه
    • ایرانی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 1
      لعنت خدا بر هر چه وطن فروش خائن
    • ایرانی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 1
      لعنت خدا بر هر چه وطن فروش خائن
    • سیاوش US ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 1
      بازی وسه اون وسی که اکبری رو گذاشت در راس کار و بعد هم اعدامش کرد دوسرباخت شد. واسه چی ش من آها تمام کسانی رو که مسؤلیت بهشون میدید و مورد توجه خودتون و از بین خودی هاتون هستش در آخر بقول خودتون گند میزنه؟
    • حسنعلی نیکان فر IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 2
      ایادربین برهه که در انزوای کامل بین الملی قرارگرفته ایم اعدام لازم بودبایدحبس ابدمیدادیدچرابه فکر مملکت نیستید منکرخیانت جاسوسان نیستیم آنموقع اعدامش نبود
    • مسعود RO ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 0
      درود. وقتی از آدم های اینجوری که چندسال بهترین امکانات و امتیازات و حقوق و مزایای بالا از دولت می‌گیرند و تو رفاه هستند و بهترین پست و مقام را دارند اینجوری جاسوس ی میکنند چه توقعی از یه آدم بیکار و بدبخت وگرسنه دارید که برای شکم خالی و مشکلات زندگی رومزه خود و خانواده به کف خیابون میاند
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      8 0
      ای کاش روزی اختلاسگران توسط سربازان گمنام شناسایی واعدام شوند
    • هادی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 0
      از این ادما تو راس دولت کم نداریم انشالله اونا هم رو سیا بشن
    • مسعود IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 1
      درود بر سربازان گمنام امام زمان، اعدام زود بود باید سلاخیش میکردن، وطن فروش کثیف😡
    • محمد IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 2
      ایشالا واقعا اعدام شده باشه
    • محمد IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 1
      پس بگو چرا کون انگلیس می سوزد
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      9 1
      والا مادر من ۷۰ ساله شب و روز نماز می خونه ولی جای مهر این شکلی تو پیشونی نداره این معلومه چند هزار سال با مهر داغ نماز خونده خخخ
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 1
      خاک برسرتان از سال ۸۳طرف جاسوسی می‌کرده حالا متوجه شدید این است اقتدار جمهوری اسلامی
    • ایرانیم IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 1
      کاش هرکسی هم با معیشتو اقتصاد مردم اینکارو میکنه بشه جاسوس وسریع اعدام اش کنن ....میشه انروزم ببینیم
    • مرتضی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 1
      سلام هرکسی بخواهد بخون این شهدای مظلوم جنگ تحمیلی نامردی کند سزاوارش همین است آخه نامرد چی کم داشتی کلاغ پررو.کاش می دادند به بچه ها ی جبهه و جنگ تا اصول دین ازش می پرسیدند نامردی به تمام معنا
    • شاه عباس IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 0
      روحونوسکیم
    • بی نام IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      8 2
      به نظر من هرکس پیشونیش رو به خاطر ریا کاری داغ میزاره باید اعدام کنن
      • اکبرم IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
        2 0
        درود برسربازان گمنام دمشون گرم باید پوستشو می کندن نمک می ریختن تو زخماش تا سایر وطن فروشها عبرت می گرفتن جانم فدای ایران
    • بی نام IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 1
      به نظر من هرکس پیشونیش رو به خاطر ریا کاری داغ میزاره باید اعدام کنن
    • حسین سلطانی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 0
      چرابایدایشون پشت درهای بسته محاکمه بشه؟مگراین مملکت متعلق به همین مردم وملت نیست؟پس معلوم میشه یک کاسه ای زیر نیم کاسه....
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 1
      باورش سخته با این جای مهر و یقه سفید تا خرخره و عبا و عمامه و ... ، اگه کشور پیشرفت نمی کنه بخاطر همین دورو ها و من زود هاست و ما گول ظاهر رو می خوریم، بدبختانه در جامعه ما فقط به این چیزها نگاه می کنند
    • مجتبی AE ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      1 1
      چه خوب یک پیشونی مهر زده اعدام شد مردک ریا کار
    • هادی IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      1 2
      چقدر کامنت هایی که اینجا گذاشتن خشن و همراه با عصبانیت هست. این همه تعصب کور از کجا میاد. آیا به راستی حکم اعدام حکم خوبی هست که اینجا به راحتی این کار رو تحسین می کنند. آن پینه پیشانی هم که خیلی حرف برای گفتن داره. جهان سوم جغرافیا نیست بلکه در قلب و مغز ماست.
    • محمد IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 2
      بعدازخیانت این آقا وزارت اطلاعات دومین متهم است نباید به این آقا که پستی مهم داشته تا ۱۰سال اجازه خروج نمی دادند پایشان راد محافل دولتی راه نداد وکلا ارتباط باید قطع می شود و اطلاعات این شخص پس از مدت ۱۰سال سوخته وبدرد نخور خواهد شود این بی توجهی متوجه اطلاعات باید برای همه مسولین که درکشورمسولیت اج
    • عباس IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 3
      درودبر برادران گمنام .هرچه حقوق بگیرید کمه .ولی باید همدستان و رفیقان این شخص بلادرنگ به سزای اعمالشون برسند که ریشه آنها قوی نشود
    • ناناس IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 1
      بنده به اعدام ایشان اعتراض دارم شما صندوقچه اسرار استکبار را معدوم کردید نه اکبری را. صبر می‌کردید تا همه چیز را افشا کند.بااحترام
    • یاسر IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      10 1
      کسی که به کشورش خیانت میکنه باید سرش بریده بشه بجای اعدام خدا لعنتش کنه،این همه پول داشتی دردت چی بود؟ این انسان چقد میتونه حریص باشه دم وزارت اطلاعات گرم ،هر کی که برای دشمن کار میکنه باید اعدام بشه
    • هادی AE ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      تحریم ها ی ایران توسط درخواست این ملعون از انگلیس وآمریکا انجام شد
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 1
      تشکر از زحمت کشان ایران عزیز همیشه سربلند وپایدار باشی ایران
    • امید IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 1
      درود خدا بر سربازان جان بر کف ایران زمین انشالله موفق و پیروز باشید چشم دشمنان کور
    • امید IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      9 0
      درود خدا بر سربازان جان بر کف ایران زمین انشالله موفق و پیروز باشید چشم دشمنان کور
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 1
      چرا اعدام این شخص ۴ سال طول کشید و جوانان بی گناه ۲۰ روزه اعدام شدند
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 1
      لعنت به روحش
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 0
      چقدر دیر . کاش زمان استخدام و حین استخدام و زمانی که در وزارت دفاع معاون شمعخانی بود دستگیر شده بود. من تعجب میکنم که مقامات بلند پایه ایرانی چرا با این فرد مراوده و نشست و برخاست داشته اند؟ حتی زمانی که بازنشسته شده. چرا به یک بازنشسته اینقدر اطلاعات مهم کشور را داده اند؟ حیف شهید فخری زاده
    • سپهری IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 1
      مردم از وجود چنین افرادی در پیکره حکومت جان به لب شدند . هم قدرت دارند و هم پول و اعتبار ؛ بدتر از همه آن نماد بر پیشانی ، داغ بیشتری بر اعتقادات مردم می گذارد . یک هرس اساسی برای درخت انقلاب ایران لازم است ، به حدی که ممکن است این درخت مدتی از باردهی بیافتد .
    • فهیمه IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      8 0
      لجن کثیف دیگه به پیشانی ویقه نمیشه اعتماد کرد سریع گردنش رابزنید
    • مظلوم IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 2
      وقتی در مملکت خودش خیری نمی بینه باید جذب اونا بشه. وقتی قوه قضایی حق منو خورده دوست دارین مردم وفاداربمونن
    • روح اله دولاح IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      9 3
      با سلام و عرض ادب خدمت رهبر عزیزمان امام خامنه ای مرگ بر ضد انقلاب و ضد ولایت فقیه مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس بنده بعنوان یک شهروند جمهوری اسلامی ایران با صدای بلند شعار میدیم درود خدا بر شهید والامقام دکتر فخری زاده عزیز
    • فریدون IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 0
      باید مینداختن توی چرخ گوشت چرخش میکردن بخاطر خیانت اکبری خائین
    • aa IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 0
      این مدل افراد که مهر برپیشانی دارند ودم از دین ودیانت می زنند وپشت پرده کارهای دیگه ای می کنن تو مملکت ما کم نیستن مهم اینه که به جون هم بیفتن یکی یکی روسیاه بشن
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 0
      چرا بعد از ۲۰ سال خیانت تازه متوجه جاسوسی ایشان شدند این مطمئا شریک جرم هم داره آنها را هم معرفی کنید
    • حبیب الله بختیاری CA ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 0
      لعنت خدا بر خائنان و ظالمان و اختلاسگران.
    • عباس IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 1
      تا جنازشو نشون ندن ،کسی باور نمی کنه ...
    • حمید IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 3
      آیا مدرک معتبری وجود داره که خیانت کرده،و بر زندگی مردم تاثیر گذاشته باشه،با مدرک معتبر ،برا ملت مشخص کنید
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 1
      بر خائنین وطن فروش لعنت
    • اورن ازاد IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 2
      برروح ناپاک وطن فروشش لعنت
    • اورن ازاد IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      10 2
      برروح ناپاک وطن فروشش لعنت
    • حمید IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 3
      ایشون که جای مهرنمازروپیشونیشه
      • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        3 0
        جای مهر رو می شود با داغ کردن مهر روی پیشانی نهاد کسی که نماز خوان واقعی و خداترس باشد چهره ای نورانی دارد نه جای مهر بر چهره ای تاریک
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      11 0
      خدا لعنتش کنه ...این جنایتکاربایدزودتراعدام میشد خدا لعنتش کنه
    • صادق IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      7 1
      چقدر جمهوری اسلامی ایران از این دست آدمها رکب خورده بخدا خیلی از جوانها اینارو میبینن بدبین میشن به دین قرآن
    • ...... IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      بنظرم قبل از اعدامش یه دادگاهی صحرایی براش می‌گرفتند بهتر بود.
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 0
      مهر پیشانی رو چکار کنه هر بلایی داره سر ایران میاد از مقامات رده بالا نه مردم بدبخت
    • حسین IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 1
      چرا هیچ یک از اختلاس گران را اعدام نمیکنید
    • حسین IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 2
      چرا هیچ یک از اختلاس گران را اعدام نمیکنید
    • مسعود محمدی IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 1
      اگه بخاد کشور درست بشه.. باید ریشه اینجور خیانتکارایی خشک کرد.. نه اون جوانی که تحت تأثیر محیط قرار گرفته.. یهو اومده بیرون یک خطایی کرده، و به عواقبش فکر نکرده
    • سعدی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 0
      باید تمام خائنان به وطن اعدام گردند مثل بسیاری از کشورها تا درس عبرتی برای تازه کارها باسد
    • محمد IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      12 0
      تف بر تو ای خائن وطن فروش ، جای تو در جهنم است
    • جانم فدای ایران IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 0
      خدا از سر تقصیراتش نگذره
    • داشی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 0
      پست‌ترین‌ادم‌کسی‌که‌خود‌فروخته‌وطن‌فروش‌بی‌هویت‌است‌که‌از هر‌حیوان‌کفتار‌صفت‌ولاشخور‌کثیف‌تر‌است‌باید‌این‌ادم‌حیوان‌کثیف وسط‌میدان‌شهر‌چهل‌روز‌از‌لنگ‌چپ‌اویزان‌بشود‌تا‌بفهمند‌‌کسی‌که برای‌وطن‌ومردم‌و‌هویت‌اصل‌شناسنامه‌اش‌وخاک‌مادری‌سر‌میدهد چقدر‌با‌ارزش‌است‌و وطن‌فروش‌چقدر‌پست‌واحمق‌وجاهل‌‌است
    • پیام IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 0
      آدم هر کاری کنه ،هر کاری....جزوطن فروشی
    • افلاتون IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      درتموم جهان خیانت به میهن مجازاتهای سنگینی بدنبال دارد.وطبیعیه که درکشوری مثه ایران اینگونه مجازاتی به یک فردجاسوس بدهند. ایشان بدون شک میدونسته دست به چه کارخطرناک و خیانت آمیزی زده وپیشبینی روزی که لوبره ومجازات آتی روحتما کرده بوده.جاودان ایران وایرانیان
    • علی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 0
      مسئول بود خوبه تمام مسئولین که کشور به این روز انداختن می‌روند دنبالش صدرصد
    • فکوری IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      تمام مردم ایران ازاین اجرای حکم برای یک خائن خوشحال شدن. اگر قوه قضائیه همینجور اقدام کند. دیگر دزدان و خائنین حساب کار دستشون میاد. موفق باشید.
    • حسن IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 1
      جانم فدای سر باران گمنام که این زالوهای پیشانی پینه ای را پیدا می کنند و به درک می فرستن ولی کم نیست باید بکنند توی چرخ گوشت
    • محمد IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      بگوبه درک واصل شدخدالعنت کندبدخواهان این نظام را/درودبررهبر معظم انقلاب ومرگ براستکبارجهانی ودشمنان داخلی وخارجی این مرزوبوم(ایران جاویدان بمان تاظهورمهدی عج)
    • شهریار IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      این اشغال را باید در زیر دست قبر شهید فخری زاده زنده به آتش میکشیدید و فیلم آتش کشیدن این خائن را از شبکه تلوزیونی پخش می‌کردید تا درس ابرتی برای بقیه خائنین شود
    • فریبرز IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 2
      شغل این بابا چی بوده اصلا حرفی از مقامش نگفتند
    • یک زن خانه دار IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      خدا لعنتش کنه بی وجدان روح سیاه تاریخ
    • عباسی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      سزای وطن فروشی جز اعدام‌نیست
    • سید حسن IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      وقتی خدا بخواهد آدم نامرد و وطن فروش را محاکمه کند کاری میکند که لو برود و آمارش به دست نیروهای امنیتی برسد و محاکمه شود ، خون بیگناه دامنگیر هر گناه کاری خواهد شد
    • آرزو IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 5
      وطنم پاره تنم... پاینده رهبر بزرگ اسلام خامنه ای بزرگ
    • ناصر IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      11 1
      سربازان گمنام امام زمان بعداز ده سال ازخواب بیدار شدن که اکبری جاسوسه مطمئنن اکبری یه جایی خودش سوتی داده وگرنه کسی متوجه نمیشد ولی من موندم جرا اکبری اعدام شد ولی دختر لاریجانی و پسر اون شیاد چرا محاکمه هم نشدن. ظاهرا مسئولین درجه یک کشور مصونیت از هنه خیانتی دارن
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      جالبه که آمریکا وانگلیس خواستار اعدام نشدن این جاسوس شدن،،،علنی میگن جاسوس ما را که در کشور شما هست وبه وطن خود خائن شده را مجازات نکنید،،،عجب منطقی دارن این از خود راضی ها،،،اگر در کشور خودشون یک شهروند جلو پلیس اایستاده باشه با اسلحه درجا میکشن،،ولی در کشور ما قاتلین پلیس را میگویند معترض،،،حقوق
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 1
      چقدرشمااینقدخشن هستین ؟قطعه قطعه اعدام 😣😣😣
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 0
      سفارت انگلیس در ایران را که تبدیل به لانه جاسوسی شده تعطیل کنید. علیرضا اکبری خائن را خدا لعنت کند ....
    • علیرضا IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      بایدبه صلیب کشیده میشدورمی جمرات میشدشیطان کثیف
    • محمدی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 0
      الحمدلله رب العالمین که به جهنم واصل شد...درود خدا بر رزمندگان گمنام امام زمان(عج)...خائن به جوانان و مردم ملتم باید مجازات بشوند.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    • حسن فرقدانی US ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 4
      به جهنم هرکسی بخواهد بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت ملی حرکت کند حتی پدرومادر بنده باید باهاش صددرصد برخورد شود.
    • حمید IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 1
      عجب نامردی همون بهترکه سغتش کردن مرتیکه جاسوس و وطن فروش
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 0
      خدا لعنت کنه وطن فروشان را
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 0
      خدا لعنت کنه وطن فروشان را
    • احمد IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 0
      موندم موقعی اطلاعات کشوررابه دشمن میداده ازخودش ووجدانش خجالت نمیکشیدکه اطلاعاتش منجربه شهادت هم وطنش بشه شماهمون اول که خیانتشان ثابت میشه خائنین رااعدام کنیدمن شایدباخیلی ازکارهای نظام موافق نباشم اماباخیانت به خاک وکشورکنارنمیام شماتااینجورافرادرادستگیرمیکنیدبعدثابت شدن اعدام کنیدتاهواکشوررابانفس
    • یه تو از دور سلام IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 0
      انشاالله به امید اعدام بقیه جاسوسان جاسوس حکمی با کمتر از اعدام نباید بهش داد
    • پری IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 0
      اعدام برای این ملعون پست خائن، خیلی کم بود. باید تکه تکه از بدنش میبریدند، تا بیشتر زجر بکشد
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 0
      لاشه اش رو بندازید جلو کفتار این شغاد نامرد خیانتکار.
    • حقيقت IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 0
      در عجبم آخه این همه رفاه وهیچ کم وکسری چرا باید به وطن خودشون خیانت کنند اونم با نفع کی انگلیس من ک حتی یک متر مربع از این سرزمین به اسمم نیست واجاره نشینم عاشق کشورم هستم
    • ف جی اچ IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 5
      چون طرف مردم بود بهش عنگ جاسوسی زدید
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 2
      از این دم بریده ای سران تروریست غربی و رسانه های ضد انقلاب و معاند نوکر آمریکا و انگلیس و وهابی ها عجیب است که نگفتند در اغتشاشات اخیر توسط نیروهای ایرانی جوان مرگ شد .
    • علی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 0
      به درک وطن فروش مزدور
    • محمد IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      1 1
      خسته نباشی اما چرا در دوره روحانی دستگیر نشد🤔
    • فاطمه هستم. کنیز حضرت زهرا (س) IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 0
      نفرین به همه خائن ها.منم شوهرم خائن بود ی عمر زحمت کشیدم .جوانیم گذاشتم.از خائن هامتنفرم وآرزوی مرگشون دارم
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 0
      یعنی کاراین اقا ازابوسفیان بدتربوده ابوسفیان بلایی سرمسلمانان اوردکه توتاریخ نوشتن اونقدرمسلمانان روکشت وشهیدکردوشکنجه کرد علیه اسلام ومسلمانان جنگید ولی پیامبر توبه اش روپذیرفت وبخشیدش ماشیعه فقط اسم اسلام ویدک میکشیم اسلام محمدرسول الله روکثیف کردیم
    • جانم فدای ایران و پرچم ایران RO ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      آب چاه زقوم در اونجا نوش جانت بشه خائن کثیف.
    • محمد IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      سلام،لعنت خدا بر شیاطین حاکم بر استعمار گر پیر ،انگلیس ، که با فریب این شخص و امثالهم از یک طرف و از طرفی دیگر با شهید کردن دانشمند کشور مثل شهید فخری زاده به کشور ما ضربه می زند ،باید این پس فطرتها را بیشتر بشناسیم
    • حمید،😄😄😄😁😁😁🤣🤣🤣😛😛😛😛 IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 1
      اعدام شد واقعا یا الکی؟
    • صادق IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      5 1
      سلام من باسه بچه تواین کشور ازگرسنه گی داریم می میریم یک سگ کثیفی مثل اکبری خیانت به کشورش می کنه باید مثل سگ می کشتنش
    • اسدالله IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      6 3
      هرکسی به دولت جمهوری‌اسلامی خیانت کند بایداعدام شود٪ خدایا ما مردم ایران چکارکنیم ازدست انگلیس،امریکا،اسرائیل و بعضی دیگرازکشورهای اروپایی که اینقدرچرت نگویندودخالت درامورداخلی کشورمانکنند.این شبکه های خارجی تاکی دنبال مفت حرف زدن هستن.
    • غلامحسین IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      4 0
      باسلام ودرود برسربازان بی نام وگمنام امام زمان عجل وخسته نباشین افرادی که درمشاغل حساس هستن هرچندگاهی باید توجیه شوند مبادا دراور دشمن خارجی گرفتارشوند تاحالا هرضربه ای خوردیم از خودی بوده درسته که اجراکننده کشورهای متخاصم بودن ولی همیشه پای یه خودی درمیان است وله قول معروف مار دراستین خود آدم است
    • همایون IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 0
      پیشانیه پینه بسته.. نتیجه خیانت به وطن سزایی جز این نداره..
    • مهدی رشیدی نوده IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      1 0
      سلام عرض ارادت خدمت عزیزان به خصوص سربازان گمنام امام زمان یه سوال داشتم چرا موقع دادگاه اجازه نمیدهید یا اجازه نمیدهند که صداسیما از دادگاه به طور زنده این خیانت رو پوشش بدهند تا تمامی مردم ایران ببینند هر چه باشد نه به نظام به تمام ملت ایران خیانت کرده است باید مردم ایران با چشمهای خود ببینند
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 0
      لعنت به اکبری وبه امثال اکبریه که بارون این مردم بازی میکنن کثافت پیشانیش عین پیشانی معاویه بود
    • یک فرهنگی عاشق ولایت و کشور IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 1
      سلام خدمت سربازان گمنام امام زمان علیه السلام امروز شنبه وقتی اخبار را گوش کردم که این همه اطلاعات مهم را در این فرد در اختیار دشمن قرار داده ، اسم شهید فخری زاده را هم بر زبان آورده ، داشتم سکته میکردم...... چرا این آدم باید مدتی با قید وثیقه آزاد باشد!!!!!!!!!!!! تا کی جاسوسان باید در راس باشد!!
    • یک فرهنگی عاشق ولایت و کشور IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 1
      سلام خدمت سربازان گمنام امام زمان علیه السلام امروز شنبه وقتی اخبار را گوش کردم که این همه اطلاعات مهم را در این فرد در اختیار دشمن قرار داده ، اسم شهید فخری زاده را هم بر زبان آورده ، داشتم سکته میکردم...... چرا این آدم باید مدتی با قید وثیقه آزاد باشد!!!!!!!!!!!! تا کی جاسوسان باید در راس باشد!!
    • رضا IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      1 2
      من نمیتوانم تحلیل بکنم چطور این مهره مهم را اطلاعات سپاه رسیدگی نکرده
    • Fatima IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 0
      بیشرفت خواهند جاسوس وطن فروش
    • بابک IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 1
      با سلام .به برکت وجود همچین جنایتکاران پول پرست نطفه حرام به عمل امده هست که اکنون دچار ونین مشکلاتی شده ایم کم نداریم از چنین مدیران فاسد خود فروخته که انشالله شناسایی میشن ،اینها هستن که ابروی نظام را بردند ،اینها هستند که خبرهای سری کشور رو در اختیار سرویس های اطلاعاتی دشمن قرار میدهند.مرگ براشون
    • شهروز IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      2 0
      دمتون گرم امافخری زاده حیف شد
    • پارسا FR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 1
      متاسفانه در طول تاریخ کشورها..تا بوده هیچ کشوری اندازه ما هموطن خائن نداشته..چند سال پیش افسر ام ای ۶ انگلیس در خاطراتش گفته بود در خاورمیانه به دست اوردن اطلاعات از طریق جاسوسی در کشورهای عربی خیای سخت هست و جذب کردن سوژه همکاری دشوار هست.و همانقدر که در کشورهای عربی سخت هست در ایران اسان هست
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      3 0
      خدایا پروردگارا الها.... ما را چنان بزرگ کن و دنیا را با همه ثروت هایش آنقدر برایمان پست و بی ارزش سا ز که هیچ گاه گول آن را نخوریم......... اللهم رزقنا شهادت فی سبیل الله الهی آمین...آمین..آمین....آمین....آمین
    • پارسا FR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      ما ایرانیها فقط لاف وطن پرستی میزنیم.متاسفانه کافی هست احساس کنیم شرایط اسکان معمولی در یه کشور دیگه ولو سومالی هم که باشه.تمام شرف و اطلاعات و مرز و رمز و‌رموز را خواهیم فروخت بلکه به خواسته شخصیمون برسیم
    • دختر مردم IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      آدم باورش نمیشه طرف جای مهر داره
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 0
      لعنت بر او
    • n IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      خوب پس این مدت اطلاعات ایران چه کار میکرد که این بیشرف جاسوسی میکرد به به
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 1
      متاسفانه در این مملکت آدم مثل این زیاد هست که وطن فروشن جا دارد که از وزارت اطلاعات تشکر و قدردانی کرد
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 0
      درود بر عدالت
    • مهدی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 2
      البته همه کسانی که خارج میرن نبایستی به فرض جاسوس بهشون نگاه بشه
    • ح IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      خداقوت سربازان شجاع گمنام .خداپشتوپناهتان
    • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 0
      اساسأ قدرت و پول فراوان انسان را به طمع وا میدارد مخصوصا برخی افراد تازه بدوران رسیده را که باعث می شوند دانشنمدی چون فخری زاده آنگونه مظلومانه به جرم ایران دوستی در مقابل چشمان همسرش بشهادت برسد ننگ بر وطن فروش
    • ناشناس IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      فقط جای مهر روی پیشونیش شباهت عجیب مسئولین
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      خدایشی به قول دوست عزیزمان باید با اره برقی عدامش کنند جان چند نفر از عزیزان راگرفته است
    • M.l IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      اصلا دوست ندارم اینطوری بنویسم ولی واقعا خیانتکار هایی همانند ایشون اعدام می شوند دلم خنک میشه متاسفانه در ایران اکثرا خیانتکارند به همین دلیل که ایران به این روز افتاده ایران دومین کشور عظیم و پهناور خاورمیانس...... باید جایگاهی در بین بزرگ ترین اقتصادهای دنیا را داشته باشه اما متاسفانه....:)
    • اصغر مهرجو IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      کسی که وطن خود را میفروشد. جای هیچ حرفی نمیماند. فقط اعدام مرگ‌بر وطن فروش
    • ف IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      بخدا ما که این فرد رو نکردیم وزیر یا معاون.یا مسئول.تازه خاوری رو بازم ما نکردیم مسئول.چرا برای مسئول بودن تو ایران خانواده این افراد رو ممنوع الخروج نمیکنند.
    • سلطان AE ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      با اون قیافه ناجوره زشتش با اوکله گچلش بی ناموسا باید اتیش میزدن زنده سوزش میگردن وطن فروشارو باید با اتیش سوخت ن اعدام مرگ بر هرچی وطن فروش بی ناموسا
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 0
      لعنت به امثال اینها خاعنین به خون شهدا
    • شادالله IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      کسانی که دو تابیتی هستن حتی سفر خارجی میروند یا آقازاده در خارج دارن نباید پست کلیدی به آنها بدهند این انقلاب مفت به دست نیامده حاصل خون یک میلیون شهید است ارث بابای اینها نیست پستهای کلیدی به فقرای ایران بدهید وطن پرست هستن خیانت تو کارشان حتی اگر هزار سال دیگر گرسنه باشن
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 0
      دستشون درد نکنه باید خاعن را اعدام کرد تا عبرت بشه برای دیگر خاعنان
    • US ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      4 0
      کمترین مجازات برای خائن و مزدور بیگانه، مرگ است.
    • کریم IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      ترحم برپلنگ تیزدندان ستم کاری بود برگوسفندان ابتدا همه خائنین وجاسوسان پاک سازی شوند تاکشوربه آرامش برسه
    • ساعدی IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      هذا جزالذی من یعیش فی احلام الیقضه...جزا کسی که به میهن و خاک و شرف خیانت کند جز این نیست.درخت شکوهمند ایران اسلامی با خون هزاران شهید آبیاری شده است.
    • یاس IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      نفری بعدی کی باشه آفرین به این اقتدار
    • کامل IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      چراباراول آزاد کردندچرااطلاعات اینقدر ضعیف عمل کرده خیلی دیرشناختن باید یک سازمان جاسوس یاب وخائن یاب تشکیل بشه تاملت ایران به آرامش وآسایش برسند
    • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      لعنت خدا به اکبری بیشرف وطن فروش و امثال اکبری
    • رضا IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      جاسوسی بدترین خیانت به کشور امیدوارم هیچکس همچنین ننگی را به جان نخرد
    • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      جهنم این خیانتکاران وطن وانقلاب اسلامی سرنوشت غیر از این ندارند خیانتکاران وخانین فراری خارج از کشور و داخل کشور همچنین سرنوشتی دارند. مطمئن باشید هرجا هستید زیر زربین سربازان گمنام هستید
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 0
      به درک حق این خائنین وطن فروش همین‌ جهنم
    • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      بعضی ازشما یذره شعورسیاسی بالاببرید بدنیست ۴تاکتاب بخونیدبدنیست التماس تفکر
    • زراسوند IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      دمتون گرم منم از انگلیس تنفر دارم ان شا ءالله همه ی جاسوس های انگلیس به دار مجازات آوایزان شوند.
    • مجتبی IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      کاش قبل اعدامش از طریق رسانه مردم دادگاه یا بازجویی ها رو می‌دیدند
    • سید IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      هرکس وطنش را به خارجی فروخته باید اعدامش کرد ودردریا انداخت حیف به خاک مادری که جسد خائن در آن خاک شود
    • ع م IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      لعنت بروطن فروش که به خاطرپول وطنشووادمشومیفروشه زنده بادایران مرگبربه انگلیس خاءن
    • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 3
      چرا باید ی بدرد نخور تا این حد اشراف اطلاعاتی ب مسائل مهم امنیتی کشور داشته باشه بعد بازنشستگی وسی سال جاسوسی تازه فهمیدن متاسفم جانم فدای ایران
    • حمید IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      مطمئن باشید توی سپاه از این نخاله های جبهه رفته زیاده که وضعیت کشور به اینجا رسیده منتها پشت نقاب مذهب و مبارزه با آمریکا پنهان شده اند
    • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      طرف از سال 83 خلاف میکرده تازه گرفتنش ساقی محل که نبوده. حداقل جای حساس نمیزاشتید که این همه اطلاعات رو به انگلس نفروشه ‌‌(آخه تو محل ما یه ساقی هست، از 18 سالگی خلاف میکرد . هنوزم که موهاش سفید شده خلاف میکنه😋)
    • فیروز IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      ب امید روزی همه کسانی که خیانت میکنند مثل اکبر روسیاه شوند
    • فرهاد IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      درود و خسته نباشید به سربازان گمنام امام زمان و بهترین فرزندان ایران بزرگ.باید همه ی چنین خائنهای بی ارزشی که درواقع باعث ضربه به کشور و در واقع باعث نابسامونی های امروز کشورند رو پیدا کردو به سزاشون رسوند
    • غلام مرادی IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      دست شما درد نکنه هر کس ضد جمهوری اسلامی وخیانت به مردم شهید پرورایران کوچکترین نیم نگاهی داشته باشه عاقبت طناب داره دست نظام پر قدرت درد نکنه
    • IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      به من میگین قبرش کجاست تا از قبر درش بیارم سگها بخورنش
    • IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      خداقوت امیدوارم درسی باشد برای هنر مندان بیهنر بی سواد صدا وسیما واون ولگرد مسیح وعلی کریمی
    • مسعود IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      اینجور ادما نه تنها خودشون بلکه دختروپسراشونم ک باپوله کثیفه پدرشون ب عشق وحال وبهترین خوردنی ها ونوشیدنی هارو کوفت کردن باید همه اموالشون رو ازشون پس گرفته بشه. مثه یه خونواده از متوسط هم پایین تر بشن تا بفهمن مردمه بیچاره دارن چه عذابی تحمل میکنن اما وطن فروشی نمیکنن.
    • رضا IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      اگریه کار خوبی کرده باشه اقای اژه ای اعدام این بیشرف بود دستش درد نکنه
    • علی RO ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 0
      لعنت به هر چی آدم وطن فروشه
    • رضا IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 0
      خداروشکر حقش بود.
    • زهرا IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      واقعا متاسفیم ! جاسوسی کرده و با وثیقه آزاد شده ! مایه ی تاسف است ! و دوباره هم به کار گرفته شده ؟! کشورهای دیگر چطور جرات می کنند ، با مسئولان ایرانی ملاقات و مذاکره کنند و مسائل سرّی خود را مطرح کنند !؟
    • زهرا IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      اون وقت سازمان امنیت و مسئولان قوه قضائیه، اگر مسئله ای برای مردم عادی هم پیش بیاید ، این طور ساده انگارانه گذشت می کنند ؟ مسئولان کشورهای دیگه چطوری با مسئولان ایرانی سر یک میز می نشینند و درباره ی منطقه و جهان و قابلیت های خود ، مذاکره می کنند !؟
    • مریم IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 2
      تا اینا باشن که ملاک استخدام در اماکن اداری و پستهای مهم نقش مهر روی پیشونی نباشه.شایسته سالاری کشور ما رو ببین.
    • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 3
      جاسوسی خنده دار عزیزان با پیشرفت تکنولوژی نیاز به جاسوسی نیست طرف صدای هر که رو بخاد از ده هزار کیلومتری ظبط میکنه جلسات رو شنود میکنه فیلم میگیره جاسوسی ول شد رفت۸۴۸
    • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      متاسفانه از این مسوولین به ظاهر موجه خیلی تو دستگاه های دولتی نفوذ کردند . چطور شهید فخری زاده و سردار رو ترور کردند؟؟؟ هر کسی بخاد خالصانه به این مملکت خدمت کنه با این نفوذی ها از رده خارج میشه مثل خاوری یه روزی فلنگ می بندند . خصوصا افرادی مثل این ملعون اگر وارد سرویس اطلاعاتی و امنیتی بشه
    • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 1
      لعنتی که برای ابلیس آمد به روح این این بیاد
    • منتظران ظهور IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 0
      امیدواریم هرچه آدم نالایق در سیستم نظام انقلاب اسلامی هستند به کمک دستگاه قضارسوای عالم وبه درک واصل شوند
    • رضا IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 3
      خدارو شکر یعنی الان دیگه مشکلات مردم حل میشه؟
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 3
      بعد بیست سال سرباااازان گمنام اشراف پیداکردن😂
    • Ali IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      بچه های وزارت اطلاعات مثل همیشه گل کاشتین، از شما سربازان گمنام آقا صاحب الزمان عج ممنونیم.
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 2
      چقدر آدم میکشید؟
    • علی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 2
      پس خوشحال شوید بزنید وبکوبیداوضاع زندگی تان متحول خواهد شد!بی برنامگی کشور حل میشه .تورم صفر میشه.اختلاسها صفر .همه انگل زادهای خارج به سزا یشان خواهند رسید .و.....چون عامل اصلی نابسامانی کشور به درک واصل شد!!!
    • ایراندوست IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 1
      علیرضا اکبری فردی بود که ۷۰ ماه در جبهه جنگ برای ایران جنگید و او در یک خانواده معتمدی بزرگ شده بود. سوال این است که چرا وی با این تعهد، نهایتا به جناح دشمن پیوست؟ آیا او مشکل مالی داشت یا گرایش او به دشمن چیز دیگری بود. این نکته در مقاله فوق بیان نشده بود.
    • ایرانی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 1
      بدبخت مرد پس پولها چی شد
    • بینام IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 1
      این وطن فروش بایدتو چرخ گوشت میگذاشتنش و فیلم می‌گرفتند تا درس برای آدم کشهای انگلیسی و آمریکایی و وطن فروشها باشه
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 2
      اعدام این آشغال چه دردی از این مملکت رو دوا می‌کنه ، کلی جاسوسی کرده و اطلاعات طبقه بندی شده از کشور خارج کرده
    • راوی ... RO ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      4 2
      با سلام احمدی نژاد بیچاره همیشه از روابط مخفیانه و جاسوسی خیلی از خائنین به وطن را یادآوری میکردند!؟ چرا همون سالها اقدام نشد!؟ و چرا از مهره های اصلی در این پرونده خبری نیست!؟ یعنی الان مردم باید باور کنند که پشت تمام این خیانت های گسترده فقط اکبری بود ولا غیر ...!؟
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 1
      این مرد اهل جبهه بود پیشانیه پینه بسته و از اول انقلاب رو ی سفره انقلاب بزرگ شده نماز خوان و ولایتمدار...آخه چرا ؟؟؟؟ چرا یه بچه دیندار و همیشه در صحنه دفاع مقدس و حوزه اجرایی امنیتی باید چنین شود؟؟؟؟به کجا داریم میریم!!!چندتا شون الان دارن خیانت می کنند و ما غافیلم!!!!؟؟؟؟
    • علی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 1
      از کجا بدونیم اعدام کردن ما که ندیدیم
    • TR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      خدا لعنتش کنه چقد پست وکیف بود حروم زاده خدا قوت سربازان دلیر ایران .
    • قوامی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      روزی بقیه جاسوسان و خائنین به این سرزمین باشد....
    • دزفول IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      من از تمام ارگان های دولتی خوا هش می کنم که دست در دست هم بگذارید و کسانی که در کشور عزیز ما ن ایران جاسوسی می کنن و نظم کشور و مردم و نظام را بهم می زنن اعدام کنن نزارن که طول بکَشه که دیگه ایران را نفروشنبه کشورهای خاعن مرگ بر انگلیس مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      کاّش طبری رو هم دار میزدید
    • سکوت م از رضایت نیست RO ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      حیف جای مهر روی پیشانیش نیست
    • مصطفی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      از این دست خائنین زیاد هستن تو مملکت ، کاش اطلاع رسانی درست بشه راج ب شهادت شهید فخری زاده ، والا اسرائیل از ما قوی تر عمل میکنه ،
    • ابراهیم رهبری IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      لعنت خدا بر این جاسوس بدبخت معدوم ولعنت بر مسئولی که کار نمی‌کند و ترک فعل دارد
    • ابراهیم رهبری IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      لعنت خدا بر این جاسوس بدبخت معدوم ولعنت بر مسئولی که کار نمی‌کند و ترک فعل دارد
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      دلار گرون شد طلا گرون شد مواد خوراکی لازم برای یه زندگی ساده گرون شد ماشین گرون شد کسی تو این مملکت این رو نمبینه کشور ول شد کسی نیست فکری کنه کشور بی صاحب شدهر کی دلش میخواد هر کاری میکنه
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      فدای نام ایران هر نا حلال زاده ای که بخواد به این آب و خاک خیانت کند
    • ن IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      جای مهر تو پیشانی خیلی جالبه و همینطور یقه
    • ن IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      جای مهر تو پیشانی خیلی جالبه و همینطور یقه
    • حسین IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      خداروشکر
    • کریمی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      آخر وعاقبت وطن فروشی وخیانت جز این نیست،تاعبرت دیگران شود
    • افرا IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      عه پولاش که بی صاحاب موند🤌😏😂
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      کاش اون اقای اکبری که اینقدر رشوه وفسادمالی داشت.اقای مرتضوی.اقایان دیگه که اینقدر به اقتصادمملکت وحکومت اسیب زدن کاش دلالان خودرو کاش گرانفروشان اصل رو.کاش کسانیکه به هردلیلی زندگی مردم رو فلج کردن ومسئولین زحمت کش رو در زحمت انداختن رو هم اعدام کنین تادیگه کسی به خودش اجازه نده غلطی بکنه
    • CA ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      آن شالله همه خائنین مثل این خائن به سزای اعمالشون برسند
    • US ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      ازپیشانی پینه بستش تعجب میکنم😀😀😀😀😆😆
    • مژگان مرادیان IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      الهی شکر خدا کنه همه جاسوس ها و خائنین به کشور و نظام و انقلاب و اسلام به درک واصل بشن
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      وطنفروشی .از خودفروشی بدتراست دلیل اینهمه وطنفروش در کشور ما چیست خداوندا به حق امام علی ابن ابیطالب ع وبه عصمت حضرت فاطمه زهرا س کشور .وفرهنگ واخلاق ومذهب وعفت وانسانیت کشور وما را از شر هربیگانه ای مصون ومحفوظ بدار
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      حکم همه ی مسئولینی که به کشور خیانت میکنین ، چه امنیتی ، چه اقتصادی و اختلاس ، اعدام در ملا عام . بدون لحظه ای تردید و تاخیر
    • سیروس عبدوندی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      جچندهزارتا دیگه مثل اکبری وجود داره آیا واقعا خیلی سخته که بشه فهمید بیکانه ها تا کجا نفوذ کردن
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      گول ظاهر .لباس. سازمان .پیشانی داغ شده .صفهای اول نمازو......... افراد رانخورید
    • متین IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      من کاری بشرایط مملکت ندارم، بالاخره ما تو اداره ی خانواده موندیم دیگه ببنید اداره ی مملکت چه داستانی داره، کار راحتی نیست، خیانت بدترین کاریه که ی نفر می‌تونه مرتکب بشه، حتی خیانت به خود هم قابل بخشش نیست چه رسد به خیانت به مردم
    • ham IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      بنده خدا همچنان شعونات اسلامی هم رعایت میکرده یقه رو
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      از بیشتر این پیشانی رنگیها باید ترسید.
    • ایشالا به نوبت بقیشون IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      ایشالا به نوبت بقیشون
    • سعید IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 0
      این بنده خدا هم احتمالأ از نظر قومیتی به کسی وصل نبود والا مثل خاوری یا انور آب بود یا مثل طبری اینور حال میکرد
    • کریم IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 0
      چرا با این حجم خیانت و جرم در ملاء عام اعدام نکردید ولی چهار تا بچه که اشتباه کردن در ملاء عام اعدام کردید
    • vahid IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 1
      واقعا برای مردمم متاسفم ،که انقدر کور ذهن هستن ،جرم و جنایت هایی پشت سر هم صورت میگیره ،میبینید و میشنوید و دم نمیزنید ،تا اعلام میکنن یک مفسد فی الارض گرفتیم و اعدام کردیم ،همگی فحش کشش میکنید ،این همه بدبختی و فقر واقعا حقتونه
    • باقر IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 0
      دم شما گرم، باآرزوی موفقیت روزافزان برای شما سربازان واقعی امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      عذاب الهی بدرقه راهت باد ای خائن نون و نمک این مملکت رو خورده بودی
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 0
      چه دلیلی بوده که اینقدر سریع اعدام شود،ظرف کمترازیک هفته،بایدبازجویی هایش در تلویزیون پخش میشدتامردم هم بدانندوتشخیص بدهند
    • حامد IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      امان از پینه های نقش پیشانی....
    • بینام IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      این منافق ملعون رو نباید زود دارش میزدن باید حالا حالا زجر بکشه کسی که به کشورش خیانت میکنه ،،،منفورترین آدم ها که بهشان آدم هم نمیشه گفت منافقین و ضد انقلاب هستن لعنت خدا بر آنها باد ،،،
    • فروغ IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      در دولت غربگدای روحانی خائن به این قبیل افراد فقط پست های حساس کشور سپرده شده
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      اگه شما درست گفته باشید سوال این جاس که کسی که ۷۰ ماه جبهه داشته و برای دفاع از آب و خاک و ناموس این ملت جنگیده یهو چطور جاسوس شده به نظر شما ایراد از ایشون بوده یا مسولین مملکت
    • بنده خدا یوزارسیف IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      باید خون گریست بر مملکتی که جاسوسان شدن مسئول
    • رضا IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      چه مشاور ومعاون وهمکار باسوادی چه تحلیلگری...؟مردک اسم انتلیجنت سرویس رو بلد نیست انتلیجنت سیو میگه ،اون وقت درمقام معاون نیروی دریایی و.....بکار گرفته شده،بنازم خدا رو که زمینه ترقی یه بیسواد را تا کجا فراهم میکنه ،این نتیجه سیاستهای گزینشی قدیمه ،ظاهراسلامی ،حضور درجبهه وشرکت درنماز جمعه .و....یه
    • مرادو IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      لعنت به تو حقت بود
    • احسان IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 0
      هر کس تابعیت انگلیسی دارد خائن وجاسوس است باید اعدام شود حتی مسئولین
    • سعید IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 1
      چرا یهویی ب این نتیجه رسیدین؟ چرادادگاهش رو علنی نکردین ؟
    • ایران IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      من موندم حتی عذاب و وجدان نمیگیرن که به کشور خودشون خیانت میکنن آخه آدم نفهم نمیدونی خون چقدر شهید توی این مملکت ریخته بعد تو هم راحت خیانت میکنی😡
    • Roya telayi AE ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 1
      جرم این آقا برای ما مشخص نیست از رو چه حسابی چنین با وقاحت قضاوت می کنید تاسف داره بر منش یه عده
    • امیر IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      جای مهر رو پیشونیش معلومه چیکاره بوده
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      به درک
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 1
      بجهنم که سقط شدروسیاه کثیف تارموی شهیدفخریزاده ازتمام خانواده واجداد ان ملعون بهتراست
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      به درک جزای خیانت همینه حقش بود
    • زمانی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 1
      باید همه مسعولین که خودشون یا بچه هامون در کشورهای دشمن هستند را اطلاعات کاملا همه را تحت تعقیب قرار دهند و افراد خاعن را در مله عام به دار مجازات بزنند
    • فدایی رهبر IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 2
      لعنت بر تو که خیانتکار و جنایتکار تمام عیار بودی
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      این آقا اگه ی بار گرفتنش به جرم جاسوسی با این مقامی که داشته چطور گذاشتن با قرار وثیقه آزاد بشه. چطور معاون وزیر دفاع اجازه کار اقتصادی داشته باشه خارج کشور. شبیه معاون قبلی سردار عسگری که گفتن توی ترکیه دزدیدن.کلآ جاسوس زیاده توی سیستم. اونوقت به مردم میگن مهره دشمن!! البته این پیامو پاک میشه حتمآ
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      دردولت روحانی وباقی ماندگان ضد انقلاب .جاسوس زیاد هستند....
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      خدا لعنتش کنه.
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      4 0
      ان شاالله یکی یکی رسوا بشن و به سزای اعمالشون توی همین دنیا برسند
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 3
      بسم الله الرحمن الرحیم بابت سر خوردن آحاد جامعه خصوصا نیروهای مومن و انقلابی بسیار متاسفم ، اما چاره چیست ، چنین وضعیتی در هر نظام حکومتی حادث شود ، بشدت با آن برخورد می کنند ، بگذریم از اینکه کشورهای پت و مت اروپائی که هیمنه پوشالی و اقتدار رو به افول و منافع خود را در خطر می بینند ، اشک تمساح میری
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      امان از دلبستگی به دنیا
    • حکمت IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 1
      جاسوسی یکی از کثیف ترین کارها میباشه متاسفانه در دولت روحانی خیلی جاسوس داشتیم گاهی جاسوسی فرد باعث مرد افراد بیگناه میشه در زمان جنگ ایران و عراق هم خیلی جاسوس داشتیم یکنفر جاسوسی کرد باعث شهید شدن 500نفر شد الانم متاسفانه ممکن است جاسوس باشد ولی اداره امنیت هوشیار هستن ولی گاهی فرد با خوش شانسی د
    • حمید IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      به درک واصل شد خدا کنه هرکه قصد سوء علیه ملت ایران دارد رسوا شود وبه هلاکت برسد
    • حسین IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      اقا چرا تو دید مردم اعدام نکردین حقش بود اینجور ادما رو باید اتیش زد
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      حقش بود.دست مریزاد
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      لعنت بر تمام خائنین وطن فروش دشمن از بیرون کاری نمیتونه بکنه هر ضربه ای که خوردیم از داخل و ازخودی بوده
    • ع IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 0
      نیروهای مومن و متعهد و انقلابی که می‌گویند یکی شان همین بود یکی هم خاوری یکی هم فلاحی و ......ماشالاه یکی از یکی اسکناسی ترند
    • آرمان IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      5 0
      خدا را شکر قیمت دلار میاد پایین اقتصاد شکوفا میشه وضع مردم بهتر میشه بیکاری جوانان حل میشه
    • علی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 1
      ای کاش اعدام کردنش رانشان میدادندتادرس عبرتی بشه برابقیه
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      من نظر خاصی ندار ولی الان میتونن جسدشو بدن ب انگلیس۲😂😂
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      خخخخ به کدام جرم بچه بازی راه انداختین لابد وکیل نداشته خوب البته هرکس از دولت اعدام شود خوشحال میشوم
    • علی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      لعت به آمریکاسزای خاعن وطن فروش همینه
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      مطئنن از این قبیل افراد در جبهه اقتصاد کشور هم زیادند فقط به چشم نمی آیند و کوتاهی می شود
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      اگر دولت از اول با این بی شرفا اینطوری برخورد قاطعانه میکرد و زودتر به دار مجازات می آویخت مردم اینقدر ناراحت نبودند خوشحالم که به درک واصل شد
    • قربانعلی عظیمی AE ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 1
      دست مریضا قاضی.....
    • کریم IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      انشالله مدیران سابقش را هم مجازت خواهیم مرد
    • بهلول FR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 0
      چه کیفی می کنه پسرش تو انگلیس وقتی بعنوان پسر یک جاسوس و خاین علیه کشورش و وطنش معرفی میشه
    • غلام غیاسی TR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      10 3
      احمق‌ها به خاطر چند درهم و دینار خودشان فروختند انگلیسی و آمریکایی دشمن اصلی بشریتند حاکمان ایران دست نشانده انگلیسی و آمریکایی است البته حاکمان کل خاورمیانه که بعضی از آنها دوستدار ملتشاننند ولی ایرانی ها دشمن ملت وکشورند
    • خاکی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 2
      من به ملتهابیشترازدولتهااعتقاددارم حتی هالیووددولت آمریکاروقبول نداره به فیلمهاییکه ساخته میشه نگاه نکنیدبه اضهارات اکثریت بازیگرهاتوجه کنیداستادان دانشگاهها به محققین .حالاسوداین برای ماچیه؟فکرمیکنیدچراآمریکاازآنطرف دنیاچپ وراست مارواشغال میکنه ولی به مادست اندازی نکردالان قوی هستیم ازاول که نبودیم
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 1
      هرکسی به ایران عزیزمان ضرر و جاسوسی می کنه و فشار به مردم مظلوم ایران می آورد باید مجازات سنگین بشود ما اینقدر شهید ندادیم که یک نفر کثیف بخواهد به این خون ها که ریخته شده خیانت بکند
    • سیستان IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 1
      این ملعون خائن را باید چندین بار اعدام کنند این خیانت کار با ارسال اطلاعات ایرانی ها به دشمنان ایران کمک کرده تا فشار بر ايراني ها بیشتر و بیشتر و مؤثر تر انجام شود هیچ کشوری به جاسوسان ترحم نمی کند اعدام حق این محارب و آدم کثیف بوده است
    • مسعود IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 0
      ان زمان که سفارت انگلیس از مسولین نظام دعوت به افطاری کرد و خیلی از اقایان رفته بودند که نفری یک پاسپورت و اقامت انگلیس را بهشون و خانوادشون کادو داده بودند وزارت اطلاعات باید همشون را زیر نظر میگرفت .
    • محمدرسول عبیداوی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 2
      سلام وصد آفرین ماشالله به سربازان گمنام همیشه حاضر درصحنه واقعا دمتون گرم که این خائن وطن فروش وبی غیرت رو کشفش کردید امید دارم که این خائن وطن فروش به سزای عملش برسد تا درس عبرتی برای سائرین باشه که به کشور مقدس جمهوری اسلامی خیانت نکنند/ ومن الله التوفیق
    • محمدتقی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 3
      لعنة الله تعالی علیه 😡 دست گل بچه های اطلاعاتی مریزاد 👌🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    • Tork IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      3 0
      همش دروغه وطن فروش همون آنهایی هستند که بیت المال را غارت میکنند مسىولین دزد و فاسد
    • Ali IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      واقعاً خیلی خنده داره شخصی که چهل ساله در رأس نظام هست و همانطور که این نظام بقول خودشون همه را از زیر زره‌بین الک میکنند و بعد بهشون پست و مقام میده‌،و همانطورکه به همه‌میدونه‌که تمامی مکالمات و پیام‌های مسئولین این نظام شنود میشه‌وتمامی رفتار و کردارشون زیر زره‌بین خودشون هست و..حالا شده جاسوس
    • سهیل IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      آره شما راست میگید .هر کارمند ساده ای از صد تا فیلتر رد میشه .بعد معاون امنیت ملی جاسوس در اومد .اعدام نشده از ترس کشتن اطلاعات انگلیس گفتن اعدام شده الانم تو هاوایی به اسم دیگه ای داره کیف میکنه چقدر ملت ساده هستن که باور میکنن ‌
    • یوسف IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 0
      اگه واقعا جاسوسی کرده دیر اعدام شد
    • سهیل IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      آره شما راست میگید .یک کارمند ساده از صدتا فیلتر رد میشه همینطور گزینشی ها و حراستی ها .بعد این آقا پست به این مهمی داشته و جاسوسی کرده نخیر این آقا اطلاعاتی که مهم نبوده رو داده .پول هنگفتی هم از انگلیسی‌ها گرفته از ترس اینکه نکشنش گفتن اعدام شده .چقدر آدما ساده هستن ایشون مهره سوخته هستن .
    • حسن ابوالقاسم IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 4
      حیف شد ایکاش روزی یک تیکه از بدنش را میبریدن میدادن جای غذا خودش بخوره و به جای آب هم ادرار خودش را میدادن میخورد تا زنده زنده خودش را بخوره تا تمام بشه و اثری ازش نمونه تا معنای خیانت به ۸۰ ملیون انسان را بفهمه ،، واقعا اعدام براش کم بود چون راحت شد اگر حبس ابد توی انفرادی بهش میدادن خیلی بهتر بود
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      خائن کثیف.. حیف نام ایرانی برتو. وطن فروش.
    • محسن IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      درود بر خبرگزاری مهرو کاربران محترمشون ماتوی کشور هر گرانی و بدبختی و بی مسولیتی و بی فکری و عملکرد ضعیفی رو تحمل میکنیم که کشورمون پابرجابمونه و دست دشمنان کوتاه باشه ولی میبینی کسی که خودش زمانی از کارکنان یاحتی حافظین کشور بودن دارن جاسوسی کشور رو برای دشمن میکنن. خدایا خودت مواظبون باش
    • محسن IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 1
      درود بر خبرگزاری مهرو کاربران محترمشون ماتوی کشور هر گرانی و بدبختی و بی مسولیتی و بی فکری و عملکرد ضعیفی رو تحمل میکنیم که کشورمون پابرجابمونه و دست دشمنان کوتاه باشه ولی میبینی کسی که خودش زمانی از کارکنان یاحتی حافظین کشور بودن دارن جاسوسی کشور رو برای دشمن میکنن. خدایا خودت مواظبون باش
    • جوادی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      خدا یا شکرت خدا لعنت کند چنین افرادی را
    • بی نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      سران حکومت خوب تمام کامنت ها را بخوانید . پس بدانید سزای خیانت به ملت ایران در جلو چشم همه به دار آویختنه امثال کثافتهایی مثل این هست هرچند فرزندتان باشد.پس به هیچ یک از امثال اینها رحم نکنید کسانیکه دلار و سکه و مرغ و گوشت و تخم مرغ و روغن و...و... را هم بالا بردنه مثل این در جلو چشم ملت دار بزنید
    • مینا IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      درودخسته نباشید به سربازان گمنام امام زمان عج خداقوت
    • امیر ارسلان IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      نهایت بدبختی که جاسوسی انگلیس بشی،جهنم درجهنم.
    • جهان IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      حتما برا اقای اکبری هم ناراحتن اقایان۵۴۶
    • معصومه IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      خوب ایران هم به خیلی از کشورها جاسوس میفرسته.اونا رو هم اعدام کنن
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      الحمد الله که یک خائن دیگه سقط شد
    • مسلم IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      تمام اموال این خائن ، وطنفروش را هم مصادره کنید ، تا درس عبرتی باشد برای خود فروشان و بدانند زمان تمتع من غیر حق محدود و ویرانگر است .
    • مهدی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      این که چند میلیون دلار و یورو گرفته اگه یکی پیدا بشه به ما یه حواله پارس بده از این آقا بدتر میشیم متاسفانه مردم ما همه حریص شدن البته دور از جون شما مخلص ها
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      باسلام.کار انگلیس و آمریکا با جان و مال مسلمانان بازی کردن .باید مراقب عواقب کارهایمان باشیم.
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      خدا کنه همه ی وطن فروش ها اعلام بشن مبارک مسلمین باشه اعلام این خائنین و ولگردهای خطرافرین انشاالله شاهد اعلام همه ی اختشاشگرا و منافقین به کشور برن به درک
    • مسعود IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      نه می‌شناسمش نه می‌دونم چیکار کرده . تو کف جای مهر روی پیشونیشم. همیشه میگذاریم یه گند پیش بیاد بعد فکر جمع کردنش میوفتیم .
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      ننگ به کسانی که به این مملکت پشت میکنم که خودشون خوشبخت و مردم وطنشون بدبخت باشند