۲۷ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۲۲

مدیر شرکت نفت اردبیل خبر داد؛

تامین ۷۵۸ هزار لیتر گازوئیل برای مرغداری‌ها و گلخانه‌های اردبیل

تامین ۷۵۸ هزار لیتر گازوئیل برای مرغداری‌ها و گلخانه‌های اردبیل

اردبیل- مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: در یک ماه اخیر ۷۵۸ هزار لیتر گازوئیل به عنوان سوخت دوم برای مرغداری‌ها و گلخانه‌های استان اردبیل تأمین شده است.

علی مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تأمین سوخت دوم و جایگزین برای واحدهای تولیدی و صنعتی در بخش کشاورزی، صنعت و معدن مورد توجه قرار گرفته و سعی ما بر این است تا در کوتاه‌ترین زمان تأمین سوخت جایگزین این واحدها را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات به وجود آمده در تأمین گاز در ایام زمستان و ضرورت ادامه فعالیت مرغداری‌ها، صاحبان گلخانه و دامداری‌ها ما از چند ماه پیش در فراخوانی اعلام کردیم که به میزان نیاز این واحدها قادر به تأمین سوخت دوم، گازوئیل هستیم که در این زمینه ثبت اطلاعات از طریق سامانه صدف انجام شده است.

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: با تأییدیه این سامانه و نامه‌ای که جهاد کشاورزی و شرکت گاز در اختیار شرکت نفت قرار می‌دهد، ما با تعهدنامه‌ای که از صاحبان این واحدها می‌گیریم نسبت به تأمین سوخت گازوئیل آنها اقدام می‌کنیم.

مدنی افزود: تعهد اخذ شده از صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف استفاده از این سوخت در محل مورد نظر است و مابه‌التفاوت قیمت گاز و گازوئیل اعمال شده و در آینده از صاحبان این واحدها دریافت خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: باید این واحدها تجهیزات و امکانات سوخت‌رسانی خود را به مشعل و ذخیره مناسب برای سوخت گازوئیل آماده کنند تا ما بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان به نیاز آنها پاسخ دهیم.

مدنی اضافه کرد: در یک ماه اخیر با درخواست ۶۶ واحد مرغداری، گاوداری و گلخانه ۷۵۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل برای این واحدها تأمین شده تا مشکلی از بابت تولید در روزهای سرد زمستان نداشته باشند.

وی بیان کرد: ما سعی کردیم تا با ثبت اطلاعات از طریق سامانه فرآیند بروکراسی اداری را به حداقل رسانده و شرایط مناسبی را فراهم کنیم تا سوخت جایگزین برای این واحدها تأمین شود.

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی استان اردبیل تصریح کرد: هر چند که در ماه‌های گذشته برخی از صاحبان این واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی نسبت به درخواست خود برای تأمین سوخت دوم اقدام نکرده بودند اما به ضرورت و با پیگیری‌های انجام شده سهمیه مورد نظر برای استان افزایش یافته و ما آمادگی داریم بعد از ثبت اطلاعات در سامانه صدف، تأمین گازوئیل مورد نیاز را برای این مجموعه‌ها انجام دهیم.

کد خبر 5685250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha