۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۴۲

معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

مراسم اعتکاف در ۴۰۰ مسجد گلستان برگزار می‌شود

مراسم اعتکاف در ۴۰۰ مسجد گلستان برگزار می‌شود

گرگان- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مراسم اعتکاف امسال در ۴۰۰ مسجد گلستان برگزار شده و پیش بینی می شود بیش از ۱۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا دیلمی شامگاه چهارشنبه در صد و نهمین جلسه ستاد ساماندهی شون اسلامی اظهار کرد: جلسه اعتکاف یکی رویش‌های انقلاب اسلامی است و مجموعه‌ای از برترین‌ها در زمان اعتکاف محقق می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در مراسم معنوی اعتکاف مجموعه‌ای از بهترین‌ها اعم از نماز، تفکر، روزه انجام می‌شود و برکات زیادی برای خانواده‌ها و جامعه اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه اعتکاف نقش مؤثری در تمدن سازی دارد، ادامه داد: با توجه به وقفه‌ای که به دلیل کرونا در چند سال اخیر در برگزاری مراسم اعتکاف اتفاق افتاد امسال ستاد شئون فرهنگی استان با محوریت اعتکاف شکل گرفته و مباحث برگزاری مراسم فاخر دینی در قامت پنج کمیته ترسیم شد تا بتوانیم با همت مسئولان کمیته میزبان خوبی برای معتکفان باشیم.

دیلمی گفت: مراسم معنوی اعتکاف در ۴۰۰ مسجد در سطح استان برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم امسال بیش از ۱۰ هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در سراسر استان حاضر شوند.

کد خبر 5685742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha