۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۲۰

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

تساوی سپاهان و استقلال درنیمه اول/توپهایی که مسیر را اشتباه رفتند

تساوی سپاهان و استقلال درنیمه اول/توپهایی که مسیر را اشتباه رفتند

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سپاهان و استقلال در شروع دور برگشت لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته شانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه با برگزاری سه دیدار پشت سر گذاشته شد که طی آن مس رفسنجان و نساجی به تساوی یک به یک رسیدند و ملوان یک بر صفر پیکان را شکست داد.

اما در سومین دیدار روز نخست تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان میزبان استقلال تهران بود که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار در شرایطی آغاز شد که استقلال بازی دور رفت را به سپاهان واگذار کرده بود و برای گرفتن انتقام آن شکست و کم کردن فاصله اش با صدر جدول به اصفهان رفته بود. اما حریف زردپوش هم با هدف تکرار پیروزی دور رفت گام در میدان گذاشت.

نیمه اول این دیدار با سرعت قابل قبولی از سوی هر دو تیم پیگیری شد و استقلال یک موقعیت طلایی و سپاهان دو موقعیت خوب را از دست دادند. در دقیقه ۷ اولین موقعیت جدی و خطرناک را سپاهان روی دروازه استقلال ایجاد کرد اما ضربه سر امید نورافکن به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت. سپاهانی ها یک بار دیگر هم تیر دروازه استقلال را به صدا درآوردند تا توپ ها به جای تور به تیر برخورد کنند.

اما یکی از بهترین صحنه های نیمه اول فرار تماشایی یامگا از میانه زمین بود که یک فرصت عالی را برای این بازیکن ایجاد کرد اما درون محوطه جریمه در زدن ضربه آخر دقت لازم را نداشت و البته خروج عالی پیام نیازمند باعث شد توپ را مهار کند و یک گل را از استقلال یگیرد. این اتفاق در دقیقه ۱۴ نیمه اول رخ داد.

در ادامه هم دو تیم موقعیت های خوبی را روی دروازه ها ایجاد کردند اما در زدن ضربات آخر موفق نبودند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

کد خبر 5686833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha