۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳

در یک رشته؛

نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان اعلام می شود

نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان اعلام می شود

نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر در سال ۱۴۰۰ در یک رشته امروز اول بهمن اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر در سال ۱۴۰۰ (موضوع بندج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه) اطلاعیه داد.

پیرو اطلاعیه منتشر شده در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، برای متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع بندج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه) که در روز شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ برگزار شد، اطلاعیه ای صادر شد.

نتایج نهایی آزمون سازمان حفاظت محیط زیست متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر امروز شنبه اول بهمن ۱۴۰۱ در پایگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می گیرد.

پذیرفته شدگان در هر یک از رشته های شغلی، لازم است برای اقدامات بعدی از روز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ به آدرس پایگاه اطلاع رسانی دستگاه مذکور مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام کنند.

کد خبر 5687879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 1
      خانواده شهدا و جانبازان افتخار مردم ایران هستند باید از تمامی خانواده جانبازان که می‌توانند به دولت کمک کنند استفاده شود اولویت با خانواده شهدا و جانبازان است
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      4 0
      تو روخدا جمع کنید این سهمیه ها رو. به خدا دیگه خسته شدیم از بس فرق گذاشتین مگه چه فرقی هست بین این بچه ها ودیگران به خدا حیف خون شهدا که با این بی عدالتی ضایع می شود .همه درس میخونن چرا بر اساس علم و کارایی نمیزارین هر کس بره سر کار همون شهدا هم راضی نیستند که حق ضایع شود
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      خوب بودن پدر چه ربطی به فرزند داره برین تو ارگانهای که از این طریق جذب کردن ببینین از دست بعضی رفتارها و بی علمی چه ظلمی به دیگر افراد شده.پوشش این افراد از همه نا مناسبتر وافتضاح تر است اینم از عدل علی در کشور ما که تبعیض بسیار فروان واگر پول یا پارتی یاسهمیه نداشته باشی کلات پس معرکه است