۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲

فرمانده انتظامی شاهرود:

کشف انواع لوازم بهداشتی آرایشی قاچاق در شاهرود/ اتوبوس توقیف شد

کشف انواع لوازم بهداشتی آرایشی قاچاق در شاهرود/ اتوبوس توقیف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف انواع محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق در پاسگاه شهید نوری این شهرستان خبر داد و گفت: یک دستگاه اتوبوس در این راستا توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی صبح شنبه در بازدید از پاسگاه شهید نوری شاهرود ضمن بیان اینکه روز گذشته مأموران ایست بازرسی این پاسگاه به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند، ابراز داشت: اظهارات ضد و نقیض و استرس راننده ضمن مأموران را به وجود مورد مشکوک در این اتوبوس به یقین تبدیل کرد.

وی ضمن بیان اینکه با هماهنگی قضائی بازرسی از این خودرو آغاز شد، افزود: طی بازرسی‌های تخصصی مأموران توانستند انواع مواد آرایشی و بهداشتی قاچاق که به طور ماهرانه‌ای جا سازی شده بود را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه طی این بازرسی یک هزار و ۹۸۰ مکمل دارویی و ۳۷۲ قالب انواع صابون خارجی از اتوبوس کشف شده است، ابراز داشت: با شناسایی محموله راننده متخلف که راهی جز تسلیم شدن نداشت دستگیر و اتوبوس نیز توقیف شد.

کریمی ارزش محموله را ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و حمایت از کالای تولید داخل مبارزه با قاچاق کالا است که این مهم در حوزه شهرستان شاهرود به صورت جد پیگیری و اجرا می‌شود.

وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم چناچه در حوزه قاچاق کالا و ارز یا مواد مخدر با موارد مشکوکی مواجه شدند از دخالت مستقیم به طور جد پرهیز و حتماً آن را با پلیس ۱۱۰ در میان قرار دهند که موضوع رسیدگی شود.

کد خبر 5687912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha