۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۵

مدیرکل راه‌ و شهرسازی اردبیل خبر داد؛

ثبت نام ۹۷ هزار نفر در طرح نهضت مسکن ملی اردبیل

ثبت نام ۹۷ هزار نفر در طرح نهضت مسکن ملی اردبیل

اردبیل-مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۹۷هزار و ۴۷۶ نفر در این استان تاکنون برای طرح« نهضت مسکن ملی» ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محبوب حیدری پیش از ظهر شنبه در شورای مسکن استان اظهار کرد: ۹۷ هزار و ۴۷۶ نفر در استان اردبیل تاکنون برای طرح «نهضت مسکن ملی» ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۳ هزار و ۸۸۵ نفر تأیید نهایی شده است.

وی با بیان اینکه زمین مورد نیاز برای احداث ۲۳ هزار واحد مسکن در استان اردبیل تامین شده است، گفت: کیفیت ساخت و سازهای «نهضت ملی مسکن» در استان اردبیل بالا است و تلاش می‌شود نظارت بر این واحدها افزایش یابد تا این واحدها عمر مفید بیشتری داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اینکه ثبت‌نام مسکن ملی هم‌اکنون نیز در کلیه شهرستان‌ها امکان‌پذیر است، بیان کرد: برای ۵ هزار و ۷۱۴ واحد مسکونی در استان اردبیل قرارداد ساخت تنظیم شده و تعداد واحدهای دارای قرارداد مشارکت با بانک در استان نیز ۴هزار و ۵۶۱ واحد است.

حیدری ادامه داد: برای ساخت واحدهای مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن ۲ کارگزاری ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مسکن فعالیت‌های خود را آغاز کردند و در همه شهرستان‌ها تأمین زمین به سرعت انجام شده است.

وی افزود: ما در احداث پروژه‌های مشارکتی نیز همکاری خوبی را با سرمایه‌گذاران انجام می‌دهیم به طوری که در شهرهای مختلف استان پروژه‌های مشارکتی متعدد در حال اجرا است.

کد خبر 5688232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha