۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۳۲

در پاسخ به اهانت نشریه شارلی اِبدو؛

هنرواره ملی شعر «حریم ولی» به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

هنرواره ملی شعر «حریم ولی» به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل-رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: هنرواره ملی شعر «حریم ولی» در پاسخ به اهانت نشریه شارلی اِبدو به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

امیر رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فراخوان ملی شعر «حریم ولی» در پاسخ به اهانت نشریه شارلی اِبدو به رهبر معظم انقلاب اسلامیو با هدف تبیین ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری و همچنین نکوهش اقدام موهن نشریه فرانسوی به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان ینکه مراسم اختتامیه ۲۹ بهمن ماه همزمان با عید سعید مبعث در اردبیل برگزار خواهد شد، افزود: شاعران سراسر کشور می‌توانند اشعار خود را در قالب‌های کلاسیک به زبان‌های فارسی و ترکی آذری در دفاع از حریم ولایت و مرجعیت دینی به دبیرخانه هنرواره ارسال کنند.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: به نفرات برگزیده به ترتیب ۱۰ میلیون تومان ،۶ میلیون تومان و ۴ میلیون تومان اهدا و سه نفر تقدیری نیز هر کدام ۲ میلیون تومان دریافت خواهند کرد و همچنین اشعار برگزیده ضمن چاپ در کتابی نفیس، در قالب نماهنگ نیز تولید خواهد شد.

رجبی خاطرنشان کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان بسیج هنرمندان استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، ستاد کنگره شهدای استان و صدا و سیمای مرکز اردبیل از جمله مشارکت کنندگان این رویداد فرهنگی و هنری در اردبیل هستند.

کد خبر 5688562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha