۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۲۰

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ مطرح کرد؛

حواس پرتی راننده حادثه آفرید

حواس پرتی راننده حادثه آفرید

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری ال نود با سواری هیوندای در مسیر شمال به جنوب بزرگراه باکری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری ال نود با سواری هیوندای در مسیر شمال به جنوب بزرگراه باکری، پایین‌تر از سیمون بولیوار و واژگون شدن این سواری بروی سقف بدون مصدوم طی روز جاری امروز خبر داد.

وی گفت: در ساعت ۰۹:۴۰ صبح دیروز در پی رصد دوربین‌های کنترل ترافیک از محدوده‌های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره برخورد شدید سواری ال نود با سواری هیوندای در مسیر شمال به جنوب بزرگراه باکری، پایین‌تر از سیمون بولیوار و واژگون شدن این سواری، بلافاصله گشت تصادفات پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ مؤمنی افزود: با حضور کارشناسان در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که راننده ال نود به علت عدم توجه به جلو با سواری هیوندای برخورد کرده و سپس واژگون می‌شود که با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده توسط نیروهای اورژانس به صورت سرپایی مداوا شد.

وی گفت: در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری نموده و از انجام هرگونه حرکاتی مخاطره‌آمیز و لایی کشی اجتناب ورزند.

کد خبر 5689249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha