۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۴۰

دیمیتری مدودف: آمریکا، اروپا و اوکراینی‌ها را رها خواهد کرد

دیمیتری مدودف: آمریکا، اروپا و اوکراینی‌ها را رها خواهد کرد

نائب رئیس شورای امنیت ملی و رییس جمهور پیشین روسیه امروز پیش بینی کرد که آمریکا، اروپا و اوکراینی‌ها را رها خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «دیمیتری مدودف» نائب رئیس شورای امنیت ملی و رییس جمهور پیشین روسیه امروز یکشنبه در سخنانی اعلام کرد: در صورت اتحاد نظامی جدید ضدآمریکایی، ایالات متحده اروپا و بقایای اوکراینی ها را «رها خواهد کرد» و جهان به تعادل خواهد رسید.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه در این ارتباط ادامه داد: انتقال تسلیحات سنگین به اوکراین با هدف نابودی روسیه است.

رئیس جمهور سابق روسیه در کانال تلگرامی خود در ادامه افزود: نشست «رامشتاین» [پایگاه هوایی در آلمان] و تخصیص تسلیحات سنگین به کی یف شکی باقی نمی گذارد که دشمنان ما به طور قاطع سعی خواهند کرد ما را فرسوده کنند؛ یا بهتر است بگویم ما را نابود کنند.

وی در این باره اضافه کرد: آن ها سلاح کافی دارند. در صورت لزوم شروع به تولید انواع جدید سلاح هم خواهند کرد. بنابراین نیازی به توهم نیست. نتیجه ای که می توان از این موضوع گرفت، این است که علاوه بر اینکه شرایط سختی وجود دارد، در صورت طولانی شدن درگیری، یک ائتلاف نظامی جدید توسط آمریکا و متحدانش هم تشکیل خواهد شد.

لازم به ذکر است که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۲(۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۰) بنا به درخواست دونباس برای رهانیدن آنها از ظلم رژیم کی‌ یف، فرمان آغاز عملیات ویژه نظامی در اوکراین را صادر کرد.

از آن زمان تا کنون، غرب و آمریکا ضمن اعملا تحریم‌ های گسترده علیه مسکو، از ارسال و تامین کمک نظامی و غیرنظامی برای اوکراین دریغ نکرده‌ اند. با این حال، مسکو همواره تاکید کرده که این کار صرفاً به طولانی شدن جنگ دامن زده و در نتیجه نهایی آن تاثیری نخواهد گذاشت.

کد خبر 5689279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      0 0
      در اینکه تردیدی نیست آقای مُد! این را بچه ای هم می داند؛
    • آمریکا IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      0 0
      شک نکن شدیداً به نفعشه